Program lojalnosti Er Frans-KLM grupe „Flying Blue“ obeležava dve decenije postojanja

12. jun 2025

„Fly One“ posle Ljubljane i Zagreba u Srbiji: Simulator letenja Boinga 737NG počeo sa radom na Novom Beogradu

12. jun 2025

Er Srbija se nagodila sa putnicima Embraera koji je doživeo udes na „Nikoli Tesli“, CINS (ponovo) kasni sa objavljivanjem izveštaja

11. jun 2025

[REPORTAŽA] Jat Tehnika obavila prve C1 servise Boinga 737 MAX u ex-Yu regionu

10. jun 2025

Potpisan Sporazum o vazdušnom saobraćaju između Srbije i Gruzije

6. jun 2025

[EKSKLUZIVNO] Novi direktor Jat Tehnike Kaj-Uve Horl: „Možemo postati Panevropski MRO“

30. maj 2025

Ambasadroka Srbije u Francuskoj u poseti Erbasu u Tuluzu

29. maj 2025

SMATSA od 15. maja uvela radarsku kontrolu letenja u AKL Beograd, do 2027. godine „ground radar“ na „Tesli“

22. maj 2025

Viz er preuzeo prvi A321XLR, postaje i prva avio-kompanija na svetu koja koristi Prat & Vitni GTF motore na XLR modelu

21. maj 2025

„Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

21. maj 2025

[POSAO] „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

16. maj 2025

Tales: SMATSA unapredila „TopSky“ sistem sa „TopSky Sequencer“ modulom

15. maj 2025

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

15. maj 2025

Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025
Viz er preuzeo prvi A321XLR, postaje i prva avio-kompanija na svetu koja koristi Prat & Vitni GTF motore na XLR modelu
Viz Er je operater koji koristi isključivo Erbas avione, sa flotom od preko 230 letelica iz A320 familije u upotrebi i još 295 koji tek treba da budu isporučeni / Foto: Erbas

Viz er preuzeo prvi A321XLR, postaje i prva avio-kompanija na svetu koja koristi Prat & Vitni GTF motore na XLR modelu

Evopski proizvođač putničkih aviona isporučio je juče prvi A321XLR sa Prat & Vitni motorima niskotarifnoj avio-kompaniji Viz Er. Kako je navedeno u saopštenju za medije, letelica je prva od ukupno 47 A321XLR koje je mađarska kompanija naručila.

Viz er je tako postao i prva avio-kompanija na svetu koja će koristiti A321XLR pogonjen Prat & Vitni GTF motorima, kao i prvi evropski niskotarifni prevoznik koji koristi ovaj tip aviona sa povećanim doletom.

– A321XLR avioni kompanije Viz Er imaju 239 sedišta u konfiguraciji jedne klase, sa novodizajniranom „Erspejs“ putničkom kabinom sa inovativnim sistemom osvetljenja koji kroz nekoliko modova stvara savršen ambijent u različitim fazama leta, uključujući ukrcavanje, servis obroka, spavanje i buđenje.

Zamagljivanje linija podele kada je dolet u pitanju, prelazak na prodaju interkontinentalnih uskotrupaca / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Sa uvođenjem A321XLR u svoju flotu, Viz Er posebno unapređuje svoj kapacitet za povezivanje Evrope i Bliskog istoka. Viz Er je operater koji koristi isključivo Erbas avione, sa flotom od preko 230 letelica iz A320 familije u upotrebi i još 295 koji tek treba da budu isporučeni.

A321XLR predstavlja sledeći evolutivni korak A320neo familije. Ova verzija aviona odgovara na tržišne potrebe za većim doletom i nosivošću, stvarajući još više fleksibilnosti i vrednosti za avio-kompanije.

Pružiće neprevaziđeni dodatno dugi dolet od čak 8.704 kilometara, 30% nižu potrošnju goriva po sedištu u poređenju sa konkurentskim avionima prethodne generacije, kao i smanjene emisije NOx gasova i buke. Do sada je Erbas obezbedio više od 500 porudžbina za ovaj tip letelice.

Kao i svi Erbas avioni, model A321XLR je već u stanju da leti sa do 50% održivog avijacijskog goriva (SAF). Erbas planira da do 2030. godine omogući svojim avionima letenje sa do 100% SAF-a. – navodi se u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

E bas su se usrecili sa motorima PW dosta aviona trenutno ne leti zbog cestih kvarova na tim motorima.

Odgovori
Ma

SAF će baš da pomogne u očuvanju životne sredine… hahahaha
Ugljovodonik ko i svaki drugi ugljovodonik…rezultat sagorevanja CO²+H²O
Nikakve razlike nema u odnosu na kerozin.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs