BEG airport status
Najava: 13 letelica na aero-mitingu u Novom Sadu!

Najava: 13 letelica na aero-mitingu u Novom Sadu!

BEOGRAD – Posle nekoliko odlično organizovanih aero-mitinga generalne avijacije, jedne akro-grupe i podrške air race događajima u regiji, novosađani za vikend spremaju aero-miting na kojem će nastupiti ni manje ni više nego 13 letelica!

 

Spremni za nedeljni G-fest, Foto: Bojan Andrejek
Spremni za nedeljni G-fest, Foto: Bojan Andrejek

Kako su organizatori potvrdili za Tango Six, manifestacija će do sada okupiti najveći broj „unlimited“ akrobata. Extre, Pitsovi i jedan Giles 200 – ukupno 13 letelica!

– Događaj je zamišljen kao aero-miting iz dva dela. Prvi deo biće vremensko nadmetanje pojedinačnih aviona između četiri pilona na naduvavanje koji će biti postavljeni na Dunavu između Petrovaradina i Mosta Slobode. Cilj je završiti rutu čiji su prekretni orijentiri upravo piloni bez njihovog dodirivanja u najkraće moguće vreme, rekli su nam iz organizacije.

Posle okončane trke piloni se sklanjaju i svaki učesnik će izvesti svoj „free style“ akrobatski program u trajanju od pet do sedam minuta. Organizatori planiraju i let tri Galeba G-2A iz nekadašnje postavke „Starsa“, Vojska Srbije i njeno ViPVO učestvovaće sa dva aviona G-4 Super galeb koji će uraditi jedan prelet dok će SMATSA Vazduhoplovna akademija iz Vršca učestvovati sa svoje tri Cesne 172. Padobranci AK „Novi Sad“ će takođe imati svoju tačku pred publikom. Helikopter će snimati događaj iz vazduha ali i prevoziti takmičare posle završenog nastupa sa baznog sportskog aerodroma Čenej kako bi pozdravili publiku na Štrandu.

Takmičari dolaze na Čenej u petak, trening je u subotu a glavni događaj počinje u 12 časova u nedelju i trajaće tri sata. Meteo za sada obećava sunčano vreme.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

Jel se zna hoce li trening u subotu biti u istom periodu od 12:00 do 15:00? Bilo bi dobro otici proceniti, odakle ce biti najbolja pozicija za pracenje :)

Odgovori
Go

Sto volim kad saznam 2-3 dana ranije , a nisam tu :(

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj