BEG airport status
EX-YU aviation news

EX-YU aviation news

screenshot

Na adresi: http://exyuaviation.blogspot.com/ nalazi se blog koji pokriva teme (češće konkretne vesti) vezane za Ex-Yu avijaciju. Našao sam ga pre nekoliko meseci i toplo ga preporučujem svima koji ga još nisu stavili u svoj RSS reader.

Nažalost nisam uspeo da pronađem nikakav podatak o autoru bloga. Što se vrste avijacije tiče, zastupljena je jedino civilna. Nema analitičkih i članaka sa stavom, već se prenose aktuelne vesti pretežno iz domena avio-kompanija, zaista širom cele bivše države. Napomenuću da se vesti ne kopiraju, već ih očigledno neko „obrađuje“. Mislim na prilagođavanje čitljivosti ne uvek detaljnih saopštenja za javnost. Što je pristup koji cenim. Povezivanje novih vesti sa kontekstom, predhodnim dešavanjima i pojašnjenjima nekih faktora je uvek potrebno.

Postoji jedan zanimljiv feature. Svake Subote se objavljuju „vesti iz arhive“ – u pitanju je period između 1970. do 1989. godine. Mogu se videti vesti koje su tada bile aktuelne uz kratak uvod/pojašnjenje autora bloga na početku posta (dok svaki ima jednu retro grafiku starog JAT-a).

Blog je na engleskom jeziku, doprinos čitalaca posmatran kroz broj kometara je na zavidnom nivou. Updejtuje se veoma redovno i vesti su prilično aktuelne. Odličan način da budete informisani o novim dešavanjima bivše države.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@dejanera Vec 2026 ce izaci SU75, koji ce biti hibridna otvorena arhitektura. Moze se prilagodjavati zadacima, pa moze biti jednosed, dvosed, daljinski upravljan (dron) ili upravljan vestackom inteligencijom. Na Rafal su bacene pare

27. Nov 2024.Pogledaj

Александар na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Французи и дан данас Алжир сматрају другом, јужном Француском. Ништа они нису изгубили од утицаја чак шта више, без њих се у том подручју ништа и не решава. А очигледно да то самим Арапима и одговара.

27. Nov 2024.Pogledaj