BEG airport status
Škola letenja Pelikan Airways objavljuje početak novih kurseva za obuku pilota

Škola letenja Pelikan Airways objavljuje početak novih kurseva za obuku pilota

BEOGRAD – Beogradski FTO Pelikan Airways objavio je danas datume za početak dva nova kursa za obuku pilota za ATPL i PPL ovlašćenja.

Linx_OBL_01

Škola letenja Pelikan (poznata i pod svojim novim nazivom Linx Aviation) objavila je danas početak svoja dva nova kursa za PPL i ATPL ovlašćenja. Zainteresovani polaznici za PPL kurs mogu se prijaviti do 15. januara sledeće godine dok se budući ATPL studenti mogu prijaviti do 20. januara kada nastave za kurseve i počinju.

Kako kažu u ovom FTO-u, teoretska nastava odvijaće se u moderno opremljenim prostorijama na Novom Beogradu (Vladimira Popopvića 144/54) dok će letačka obuka biti bazirana na sportskom aerodromu Lisičji Jarak. Flota letelica sastoji se od tri Cesne 172, dva Pajper Tomahavka, jednog Pajper Aroua za obuku u kompleksnim uslovima rada u kokpitu i jedne Pajper Seneke.

Za više informacija Pelikan poziva zainteresovane da se jave na brojeve telefona +381 65 355 36 64 ili +381 65 660 60 91.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

Koliko sam letos video na Jarku ovi iz Pelikana ne gase avione.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

05. Apr 2025.Pogledaj
04. Apr 2025.Pogledaj

Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

04. Apr 2025.Pogledaj

Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

04. Apr 2025.Pogledaj