BEOGRAD – Er Srbija je najavila danas proširenje svoje rutne mreže ka šest novih destinacija u Evropi i na Bliskom istoku. Direktor kompanije najavio i dalje širenje u periodu koji dolazi.
Letovi za Bejrut, Budimpeštu, Sofiju i Varnu počeće 30. marta 2014, a zatim i za Kijev i Varšavu 29. maja 2014.
Novim linijama planira se povećanje ukupnog broj destinacija u međunarodnoj mreži Er Srbije do 35, sa stopom rasta od 20%. Generalni direktor Er Srbije Dane Kondić, izjavio je ovom prilikom:
– Nove usluge deo su naše strategije proširenja ka ključnim međunarodnim tržištima i veće ponude putovanja putnicima, što istovremeno otvara brojne mogućnost za rast turističkih, trgovinskih i investicionih veza Srbije sa drugim državama.Pored najavljenih destinacija, koje su među najvažnijim tržištima za odmor i poslovna putovanja u Evropi i na Bliskom istoku, mi istražujemo mogućnosti za dalji rast mreže u 2014, čiji će detalji biti objavljeni u dogledno vreme. Putnicima iz Beograda nudimo specijalne promotivne cene povratnih karata od samo 99 evra za Budimpeštu, 129 evra za Varšavu i Kijev, 149 evra za Sofiju i Varnu i 210 evra za Bejrut. Promotivne cene takođe nudimo i za putovanja do i od destinacija Er Srbije u Regionu, kao i za putovanja iz ovih novih gradova ka kojima ćemo leteti ka Beogradu i svim drugim destinacijama ka kojima već letimo.
U ponudi će biti dnevni letovi za Budimpeštu, Kijev, Sofiju i Varšavu, dok će Bejrut i Varna početi se sa tri leta nedeljno i povećati se na dnevnu frekvenciju od juna 2014.
Za Kijev, Varšavu i Bejrut leteće se avionima Airbus A319. Biznis klasa će primati ukupno 8 putnika, 120 sedišta biće raspoloživo u Ekonomskoj klasi, usluga tokom leta je takođe osvežena novim opcijama u jelovniku, besplatnim barom i poboljšanom zabavom na letu. Letovi za Budimpeštu, Sofiju i Varnu će se obavljati avionima ATR72 Er Srbije.
Raspored otvaranja novih maršruta Er Srbije
Destinacija |
Otvaranje | Frekvencija | Letilica |
Bejrut | 30. mart 2014. | 3 nedeljno (Dnevno od juna 2014.) | Airbus A319 |
Budimpešta | 30. mart 2014. | Dnevno | ATR72 |
Sofija | 30. mart 2014. |
Dnevno |
ATR72 |
Varna | 30. mart 2014. | 3 nedeljno (Dnevno od juna 2014.) | ATR72 |
Kijev | 29. maj 2014. | Dnevno | Airbus A319 |
Varšava | 29. maj 2014. | Dnevno |
Airbus A319 |
Najnoviji komentari
Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede
Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…
Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…
Darko na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
i meni je to palo na pamet .Nije loša ideja.
Vojo na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Sve je to lijepo ali ni jedan avion ne mogu da naprave bez stranih para.
Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.