BEG airport status
Air Serbia nagrađena za rutu nedelje

Air Serbia nagrađena za rutu nedelje

BEOGRAD – Vazduhoplovni portal koji se bavi rutama i koji prati rezultate u oblasti planiranja vazduhoplovnih saobraćajnih mreža dodelio je kompaniji Air Serbia nagradu za Liniju nedelje, a reč je u novoj liniji Beograd – Zagreb.

 
 
unnamed
 
 
Air Serbia je 12. decembra 2014. obavila prvi let na liniji Beograd – Zagreb na kojoj će se letovi obavljati dva puta nedeljno. Inauguralni let, kojim je posle prekida od 23 godine ponovo uspostavljena vazdušna veza između ova dva glavna grada, obeležen je svečanom ceremonijom na međunarodnom aerodromu u Zagrebu.

„Liniju nedelje“ dodeljuje anna.aero, vazduhoplovni portal koji prati oblast planiranja vazduhoplovnih saobraćajnih mreža. Nagrada je namenjena aviokompanijama koje su uvele nove linije od posebnog ekonomskog i šireg značaja za države obuhvaćene njihovom saobraćajnom mrežom.

Dane Kondić, generalni direktor Air Serbia, izjavio je ovim povodom da je nagrada od velikog simboličkog značaja za kompaniju, obzirom da predstavlja potvdu važnosti linije Beograd-Zagreb:

– To nas još više učvršćuje u uverenju da će ova linija zbližiti ljude i privrede dvaju zemalja i bitno doprineti razvoju bilateralnih odnosa, posebno u oblasti transporta, trgovine i turizma. – rekao je Kondić.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    Od kada su došli arapi u JAT , izmišlaju se nagrade ,pa se dodeljuju šakom i kapom. Kada nema ko da nas hvali, ma samićemo to da uradimo.

    Odgovori
    ai

    @Gost
    Pa teško da je komentar na mestu, s obzirom na činjenicu da je nagradu istog portala beogradski aerodrom dobio još 2010.

    Odgovori
    ai

    Ipak, ove vesti nema na anna.aero

    Odgovori
    Ve

    Bilo je te vesti na njihovom sajtu 17. decembra. Ali ispod fotografije doslovce pise:
    "Zagreb Airport receives “Route of the Week” title for the arrival of Air Serbia from Belgrade following a 25-year hiatus."
    Pa se pitam ko je to dobio nagradu?

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj