BEG airport status
[VIDEO REPORTAŽA] „Ma 2+“: Proslava 10 godina kluba pilota bržih od zvuka

[VIDEO REPORTAŽA] „Ma 2+“: Proslava 10 godina kluba pilota bržih od zvuka

BEOGRAD – U petak, 26. 12. u galeriji Ikar Komande ViPVO, održano je okupljanje povodom 10 godina postojanja Kluba pilota „Ma 2+“. Udruženje je ovom prilikom dodelilo nagrade svojim članovima kao i ljudima koji su na razne načine doprineli njihovom radu i razvoju kao i profesiji generalno.

 
 
20141226_200451
 
 
Klub pilota „Ma 2+“ je nastao pre tačno deset godina sa ciljem da se očuva i neguje tradicija pilota-lovaca, a posebno pilota supersoničnih aviona. Okupljenima se u petak, na početku formalnog dela programa, obratio Boriša Mandić jedan od glavnih inicijatora osnivanja kluba.
 
20141226_192001
 
20141226_193811
 
Za 52 godine na prostorima bivše Jugoslavije, obučeno je 638 pilota nadzvučne avijacije od kojih je 69 poginulo u nesrećama, katapultiralo se 33, a prirodnom smrću umrlo je 49 pilota.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    Svaka im čast.
    Lepo ih je videti. Nije lepo to sto je pitanje koliko ćemo jos uspeti da obucimo novih članova u našem RV.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj