BEG airport status
[VIDEO REPORTAŽA] „Ma 2+“: Proslava 10 godina kluba pilota bržih od zvuka

[VIDEO REPORTAŽA] „Ma 2+“: Proslava 10 godina kluba pilota bržih od zvuka

BEOGRAD – U petak, 26. 12. u galeriji Ikar Komande ViPVO, održano je okupljanje povodom 10 godina postojanja Kluba pilota „Ma 2+“. Udruženje je ovom prilikom dodelilo nagrade svojim članovima kao i ljudima koji su na razne načine doprineli njihovom radu i razvoju kao i profesiji generalno.

 
 
20141226_200451
 
 
Klub pilota „Ma 2+“ je nastao pre tačno deset godina sa ciljem da se očuva i neguje tradicija pilota-lovaca, a posebno pilota supersoničnih aviona. Okupljenima se u petak, na početku formalnog dela programa, obratio Boriša Mandić jedan od glavnih inicijatora osnivanja kluba.
 
20141226_192001
 
20141226_193811
 
Za 52 godine na prostorima bivše Jugoslavije, obučeno je 638 pilota nadzvučne avijacije od kojih je 69 poginulo u nesrećama, katapultiralo se 33, a prirodnom smrću umrlo je 49 pilota.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    Svaka im čast.
    Lepo ih je videti. Nije lepo to sto je pitanje koliko ćemo jos uspeti da obucimo novih članova u našem RV.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

    01. May 2025.Pogledaj

    Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

    01. May 2025.Pogledaj

    Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

    01. May 2025.Pogledaj

    Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

    01. May 2025.Pogledaj