BEG airport status
Letovi Er Srbije u azija-pacifiku od sada dostupni i preko Abakusa

Letovi Er Srbije u azija-pacifiku od sada dostupni i preko Abakusa

BEOGRAD – Letovi Er Srbije će od sada, po važećem redu letenja i cenama, biti dostupni preko vodećeg globalnog distributivnog sistema u Azijsko-pacifičkom regionu, kompanije Abakus internešenel (Abacus International), najavila je danas srpska avio-kompanija.

 
 
screenshot5
 
 
Putničke agencije koje koriste rešenja kompanije Abakus na preko 20.000 lokacija će biti u mogućnosti da izvrše rezervacije za letove koje obavlja nacionalna avio-kompanija Republike Srbije ka 40 destinacija u Evropi, Mediteranu i Bliskom istoku, preko brojnih konekcija koje omogućuje Etihad ervejz, njen partner sa udelom u vlasništvu

„Unapređenjem procesa rezervacija preko Abakus agenata, Er Srbija će značajno proširiti svoj distributivni potencijal u ovom značajnom regionu, čime će unaprediti svoju globalnu poziciju“, izjavio je generalni direktor Er Srbije Dane Kondić.

„Uspostavljanjem direktne veze sa Abakusom, Er Srbija postiže znatno širu vidljivost, čime se povećava udeo u rezervacijama koje obavljaju tradicionalne i onlajn agencije, koje stiču uvid u raspoloživost sedišta u realnom vremenu i mogućnost da izdaju elektronsku kartu odmah nakon potvrde rezervacije,” izjavio je gospodin Ho Hung Mau, potpredsednik za distribuciju avio-kompanija kompanije Abakus. “Pošto je Beograd važna kapija ka Evropi, očekujemo da će prodaja letova ove ambiciozne avio-kompanije, sa kojom smo uspostavili veoma dobru saradnju,ubrzo značajno rasti. Er Srbiji i njenim partnerima želimo puno uspeha.”
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj