BEG airport status
Letovi Er Srbije u azija-pacifiku od sada dostupni i preko Abakusa

Letovi Er Srbije u azija-pacifiku od sada dostupni i preko Abakusa

BEOGRAD – Letovi Er Srbije će od sada, po važećem redu letenja i cenama, biti dostupni preko vodećeg globalnog distributivnog sistema u Azijsko-pacifičkom regionu, kompanije Abakus internešenel (Abacus International), najavila je danas srpska avio-kompanija.

 
 
screenshot5
 
 
Putničke agencije koje koriste rešenja kompanije Abakus na preko 20.000 lokacija će biti u mogućnosti da izvrše rezervacije za letove koje obavlja nacionalna avio-kompanija Republike Srbije ka 40 destinacija u Evropi, Mediteranu i Bliskom istoku, preko brojnih konekcija koje omogućuje Etihad ervejz, njen partner sa udelom u vlasništvu

„Unapređenjem procesa rezervacija preko Abakus agenata, Er Srbija će značajno proširiti svoj distributivni potencijal u ovom značajnom regionu, čime će unaprediti svoju globalnu poziciju“, izjavio je generalni direktor Er Srbije Dane Kondić.

„Uspostavljanjem direktne veze sa Abakusom, Er Srbija postiže znatno širu vidljivost, čime se povećava udeo u rezervacijama koje obavljaju tradicionalne i onlajn agencije, koje stiču uvid u raspoloživost sedišta u realnom vremenu i mogućnost da izdaju elektronsku kartu odmah nakon potvrde rezervacije,” izjavio je gospodin Ho Hung Mau, potpredsednik za distribuciju avio-kompanija kompanije Abakus. “Pošto je Beograd važna kapija ka Evropi, očekujemo da će prodaja letova ove ambiciozne avio-kompanije, sa kojom smo uspostavili veoma dobru saradnju,ubrzo značajno rasti. Er Srbiji i njenim partnerima želimo puno uspeha.”
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj