BEG airport status
Đaci Vazduhoplovne akademije na praksi u Sky Partneru

Đaci Vazduhoplovne akademije na praksi u Sky Partneru

BEOGRAD – Đaci Vazduhoplovne akademije iz Beograda imali su priliku da se upoznaju sa radom na CLC (Centralized Load Control) sistemu u okviru prakse orgnizovane u beogradskoj kompaniji Sky Partner.

 
 

Clc Office poseta djaka VA u BG
Đaci Vazduhoplovne akademija sa direktorom Sky Partnera Vladimirom Trifunovićem

Đaci četvrte godine na smeru tehničar vazdušnog saobraćaja svoja dosadašnja znanja iz predmeta masa i centraža vazduhoplova primenili su u praksi:

– Poseta je organizovana u sklopu praktične nastave kako bi đaci na licu mesta mogli da vide računarske sisteme za balansiranje vazduhoplova i da iz prve ruke sami probaju rad u njima.

Važna je sprega teorijskog znanja stečenog na Vazduhoplovnoj akademiji i praktičnog koje su mogli da vide kod nas uzimajući u obzir činjenicu da se naša kompanija bavi pružanjem ovog tipa usluga kompanijama iz inostranstva – kaže direktor Sky Partnera Vladimir Trifunović.

Koristeći svoj CLC centar, ova kompanija opslužuje Vueling, XL Airways, CityJet i DreamJet aviokompanije uz pomoć iPort DCS (Departure Control Sistema). Osim ovih usluga, Sky Partner se bavi i ground handlingom.

Kao deo najveće francuske investicije u srpsko civilno vazduhoplovstvo do sada, ova firma je počela sa radom 2012. godine, a ground handling dozvolu od Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva dobila je početkom 2013. Cilj kompanije u ovom segmentu je dopunjavanje opcija ovih usluga na Aerodromu Nikola Tesla pre svega za aviokompanije koje su postojeći klijenti SAMSIC i Group Europe Handling konzorcijuma:

– Želja nam je da kao treći veći ground service provider na beogradskom aerodromu iskoristimo šansu i da preko svog matičnog konzorcijuma servisiramo njihove postojeće klijente, razvijamo CLC biznis iz Beograda na globalnom nivou i unapredimo svoju ekspertizu koristeći veliko operativno iskustvo koje SAMSIC i Group Europe Handling poseduju – istakao je Trifunović.

Sky Partner je u avgustu prošle godine investirao i u opremu za opsluživanje uskotrupnih putničkih letelica.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj