BEG airport status
Đaci Vazduhoplovne akademije na praksi u Sky Partneru

Đaci Vazduhoplovne akademije na praksi u Sky Partneru

BEOGRAD – Đaci Vazduhoplovne akademije iz Beograda imali su priliku da se upoznaju sa radom na CLC (Centralized Load Control) sistemu u okviru prakse orgnizovane u beogradskoj kompaniji Sky Partner.

 
 

Clc Office poseta djaka VA u BG
Đaci Vazduhoplovne akademija sa direktorom Sky Partnera Vladimirom Trifunovićem

Đaci četvrte godine na smeru tehničar vazdušnog saobraćaja svoja dosadašnja znanja iz predmeta masa i centraža vazduhoplova primenili su u praksi:

– Poseta je organizovana u sklopu praktične nastave kako bi đaci na licu mesta mogli da vide računarske sisteme za balansiranje vazduhoplova i da iz prve ruke sami probaju rad u njima.

Važna je sprega teorijskog znanja stečenog na Vazduhoplovnoj akademiji i praktičnog koje su mogli da vide kod nas uzimajući u obzir činjenicu da se naša kompanija bavi pružanjem ovog tipa usluga kompanijama iz inostranstva – kaže direktor Sky Partnera Vladimir Trifunović.

Koristeći svoj CLC centar, ova kompanija opslužuje Vueling, XL Airways, CityJet i DreamJet aviokompanije uz pomoć iPort DCS (Departure Control Sistema). Osim ovih usluga, Sky Partner se bavi i ground handlingom.

Kao deo najveće francuske investicije u srpsko civilno vazduhoplovstvo do sada, ova firma je počela sa radom 2012. godine, a ground handling dozvolu od Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva dobila je početkom 2013. Cilj kompanije u ovom segmentu je dopunjavanje opcija ovih usluga na Aerodromu Nikola Tesla pre svega za aviokompanije koje su postojeći klijenti SAMSIC i Group Europe Handling konzorcijuma:

– Želja nam je da kao treći veći ground service provider na beogradskom aerodromu iskoristimo šansu i da preko svog matičnog konzorcijuma servisiramo njihove postojeće klijente, razvijamo CLC biznis iz Beograda na globalnom nivou i unapredimo svoju ekspertizu koristeći veliko operativno iskustvo koje SAMSIC i Group Europe Handling poseduju – istakao je Trifunović.

Sky Partner je u avgustu prošle godine investirao i u opremu za opsluživanje uskotrupnih putničkih letelica.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj