BEG airport status
Etihad Ervejz najavljuje nova imenovanja u okviru globalnog tima prodaje

Etihad Ervejz najavljuje nova imenovanja u okviru globalnog tima prodaje

BEOGRAD – Dva nova viša rukovodioca u komercijalnom sektoru Etihad Ervejza, Amer Kan i Roni de Lang, trebalo bi da podrže planove rasta i ekspanzije te kompanije. Njihov zadatak biće da strategiju prodaje podignu na viši nivo.

 
 
A380_Etihad_Airways_delivery_event - Copy

– Kako ulazimo u uzbudljivu fazu rasta sa našim novim avionima Erbas A380 i Boing 787, proizvodima u Prvoj i Biznis klasi, nova imenovanja će biti od vitalnog značaja za nastavak ogromnog uspeha koji smo postigli tokom 2014. godine. – izjavio je Džejms Muler, viši potpredsednik globalne prodaje Etihad Ervejza.
 

Amer Kan

 
Amer Kan je imenovan za regionalnog generalnog menadžera za Bliski istok i Severnu Afriku i biće odgovoran za upravljanje komercijalnim poslovanjem Etihad Ervejza u 16 država iz sedišta u Abu Dabiju. – kažu u ovoj kompaniji.

Amer Khan - Etihad Airways' Regional General Manager for Middle East and North Africa
Amer Kan, regionalni generalni menadžer za Bliski istok i Severnu Afriku u Etihad Ervejzu

Sa preko 14 godina iskustva u sektoru turizma, Kan se pridružio Etihad Ervejzu 2009. godine kao menadžer za Pakistan, nakon čega je imenovan za generalnog menadžera za područje Pakistana, Bangladeša, Nepala i Šri Lanke.

Amer Kan je započeo karijeru u avio-kompaniji Saut Afrikan Ervejz u Velikoj Britaniji, odakle je prešao u Amerikan Erlajnz, gde je radio na poziciji regionalnog menadžera za Bliski istok i Pakistan, sa sedištem u Velikoj Britaniji i u UAE.
 

Roni de Lang.

 
– Lang je radio na brojnim pozicijama u komercijalnom sektoru tokom svoje četiri godine rada za Etihad Ervejz. Sada je postao potpredsednik za upravljanje globalnim korporativnim klijentima. Na svojoj novoj poziciji, koju će obavljati iz Abu Dabija, De Lang će upravljati multinacionalnim klijentima ove avio-kompanije širom sveta. –  objašnjavaju u Etihad Ervejzu.
 

Ronny De Lange - Etihad Airways’ Vice President Global Corporate Account Management
Roni de Lang, potpredsednik za upravljanje globalnim korporativnim klijentima Etihad Ervejza

On je prethodno radio na nekoliko pozicija u Etihad Ervejzu, kao regionalni generalni menadžer za oflajn prodaju, viši menadžer za komercijalno planiranje i menadžer za prodaju u okviru alijansi. Pre nego što se pridružio ovoj kompaniji, radio je na nekoliko upravljačkih pozicija u Lufthanzi AG i kao menadžer za korporativnu prodaju u Global Star Alijansi.

Za rad dva nova viša rukovodioca biće odgovoran Danijel Barandžer, potpredsednik za globalnu prodaju Etihad Ervejza.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ma

"Lang je radio na brojnim pozicijama u komercijalnom sektoru tokom svoje četiri godine ", pa šta je mogao da uradi na tim pozicijama ,kada ih je menjao kao ciganin konje. Etihad je smešan sa ovakvim izjavama……Ali mnogo je takvih njihovih bisera.

Odgovori
Vl

Marko, u dobro uhodanom sistemu, mnogo može da se postigne već za godinu dana. U lošem sistemu, ni za deset godina nisi se maknuo sa početne tačke.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj