BEG airport status
Piper cocpit action

Piper cocpit action

tom i keli zagrljeni  Poznato je u pilotskim krugovima da nije letenje, nije uživanje u
  paperjastim oblacima, nije čak ni izazov upravljanja komplikovanom
  mašinom ono zbog čega se osećate dobro što ste pilot.
  Poenta svega je u onoj iznenadnoj promeni glasa i inspiraciji da
  odjednom kreneš da lupaš toliko gluposti i trudiš se da izgledaš
  kao najiskusniji i najpotentniji pilot koji je hodao ovom planetom.
  Kada glumiš mešavinu inženjera & plejboja sa sjajem u očima
  (ako ne nosiš ray-ban). 

 
  Govorim o trenutku kada te sluša neka zgodna ženska osoba. 

Da sam bio pametan pa barem na 5 sekundi snimio pomenutu žensku osobu koja je taj dan
sa nama bila u avionu ovaj post bi se nastavio i ja bih sa zadovoljstvom elaborirao pomenuti
uticaj koji žene imaju na avijaciju. Ali naravno nisam, jer zanimljivije je bilo snimati akciju na
prednjim sedistima za sve vas frikove.

Ostaviću stoga argumentovanu razradu teze žena i njihovog uticaja na naše zadovoljstvo
za neku drugu prilku. Koja će naravno brzo doci ;)

Kakve veze imaju Koka-Kola, dva pilota koji su upravo pre nekoliko sati postali padobranaci,
pomenuta ženska osoba koja se ne pojavljuje na snimku (samim tim i nemogućnost da vidite
njen zadivljen izraz lica i impresioniranost mojim astronaut-sam pojašnjenjima letačkog procesa)
i jedan predivan dan?

Pogledajte u nekoliko sledećih klipova :

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj