BEG airport status
Izašao novi broj časopisa Maketar plus Tema broja: Rogožarski IK-3

Izašao novi broj časopisa Maketar plus

Nakon dužeg perioda, ponovo je objavljen časopis Maketar plus. Tema petog po redu broja je avion lovac Rogožarski IK-3 iz perioda Drugog svetskog rata koji je imao kratku istoriju u vremenskom smislu, ali sjajnu u tehničko-tehnološkom pogledu.

O ovoj i ostalim temam se osim u štampanom izdanju Maketara plus od sada može čitati i na interentu u PDF izdanju ovog časopisa.

–  Od prethodnog izlaska M+, naši maketari su imali prilike da vide obilje novih maketa kod starih – poznatih i novih proizvođača. Da bismo makar malo držali korak sa novitetima, pokrenuli smo sajt na kojem ćemo pokušati da prikažemo ono što bude interesantno i novo. –  kaže u uvodniku urednik časopisa Miroslav D. Šljivić.

Čaopis Maketar plus je pokrenula organizacija IPMS Srbija (Intarnational Plastic Modellers Society) koja je od  2011. godine punopravna članica svetske porodice nacionalnih IPMS udruženja. Kao prva organizacija koja ima e-magazin, rad udruženja i izdavanje časopisa su zamišljeni kao „servis“ pomoću kog će maketari dolaziti do informacija, ali i kao „dnevnik rada“ srpskih IPMS klubova.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj