BEG airport status
Wizz Air otvara bazu u Mađarskoj Grad Debrecin će biti 22. baza kompanije Wizz Air

Wizz Air otvara bazu u Mađarskoj

Kako najavljuju iz low-cost kompanije Wizz Air, nova baza biće otvorena 16. decembra. Debrecin, grad iz koga ova kompanija već leti postaće druga Wizz Air baza u Mađarskoj.

Ona će imati jedan avion A 32o, a plan je da se njime poveća broj linija iz ovog grada na šest i ukupan kapacitet raspoloživih sedišta sa aerodroma za 136% ( 145.000 godišnje).

Od 16. decembra ova low-cost kompanija će održavati tri nove linije iz Debrecina – ka Brisel-Šarlerou, Malmeu i Pariz-Boveu. Ka ovim destinacijama leteće se dva puta nedeljno.

Biće povećan i broj letova na postojećim linijama iz Debrecina ka London-Lutonu i Ajndhovenu.

Povodom otvaranja nove baze generalni direktor Wizz Aira Jožef Varadi je izjavio:

– Pre dva dana, proslavili smo našu 11. godišnjicu uz predstavljanje našeg novog izgleda aviona i obnovljenim brendom što je deo naše posvećenosti i stalnog poboljšavanja putničkog iskustva. Danas imam čast da objavim ovu veliku vest za Mađarsku i za županiju Hajdu-Bihar. Naša nova baza u Debrecinu učiniće Istok Mađarske dostupnijim, podstaći će turizam i uticati na ekonomski razvoj regiona. Otvorićemo mnoga radna mesta kako u Wizz Airu tako i kod naših poslovnih partnera zbog udvostručavanja naših kapaciteta sa aerodroma u Debrecinu. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj