ajde ajde… nijedan posao nije glup. Da nema njega gurali bi avione :))) Svi poslovi, od najsitnijih do najkrupnijih cine jedan veliki puzzle koji se zove industrija vazdusnog saobracaja i ako fali samo jedan deo taj puzzle ne bi bio kompletan. Mada ne mogu da ne zapazim da kamerman i reziser ovog clipa nije placen da snima vec da gura avione. Pozz, S.
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…
Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!
Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…
S.alinger Igor
ajde ajde… nijedan posao nije glup. Da nema njega gurali bi avione :))) Svi poslovi, od najsitnijih do najkrupnijih cine jedan veliki puzzle koji se zove industrija vazdusnog saobracaja i ako fali samo jedan deo taj puzzle ne bi bio kompletan. Mada ne mogu da ne zapazim da kamerman i reziser ovog clipa nije placen da snima vec da gura avione. Pozz, S.
Ivan
99.9% sam ja radio balans za ovaj avion OK-XGE Ceske avio kompanije!
Petar Vojinović
Cao Ivane, drago mi je sto si se javio. Balans je…?
Moj komentar za "glup posao" nikako ne treba shvatiti ozbiljno. Bez zelje sam da ikoga vredjam i nipodastavam…