BEG airport status
Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa kompanijom LOT Kompanija LOT kao 13. kod-šer partner

Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa kompanijom LOT

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) potpisala je kod-šer sporazum sa poljskim avio-prevoznikom LOT, čime se putnicima omogućava bolja povezanost između Severne, Istočne, Jugoistočne Evrope i Bliskog istoka. Odredbe sporazuma su potpisali generalni direktori dveju partnerskih avio-kompanija u Majamiju tokom godišnjeg sastanka Međunarodne asocijacije za vazdušni saobraćaj (IATA).

Kod-šer sporazum će biti aktivan od 8. juna 2015. godine. Er Srbija će dodati svoj „JU“ kod na letove avio-kompanije LOT ka Viljnusu, Talinu i Rigi, što će omogućiti poslovnim ljudima i turistima da kupe povratnu kartu između Beograda i ove tri prestonice baltičkih država preko Varšave. Ovi kod-šer letovi su već uključeni u sistem za rezervacije, a karte će moći da se kupe nakon dobijanja odobrenja od regulatornih vlasti.

Putnici poljske avio-kompanije LOT će po ovom sporazumu takođe imati koristi od poboljšanog pristupa Balkanu i Bliskom istoku, jer će oznaka „LO“ ove avio-kompanije biti dodata na letove koje obavlja Er Srbija na linijama za Podgoricu i Tivat, kao i na svakodnevne letove za Abu Dabi. Za dogovorene kod-šer letove preko Beograda se takođe očekuju odobrenja uprava za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore i Ujedinjenih Arapskih Emirata.

– Kod-šer sporazumi su značajan stub naše strategije kojom našim putnicima stalno pružamo sve veći izbor i fleksibilnost putovanja ka ključnim destinacijama, a naša komercijalna saradnja sa LOT-om je veoma važan korak ka učvršćivanju našeg prisustva u Severnoj Evropi, preko Varšave. Sada smo u mogućnosti da unapredimo našu ponudu poslovnih i turističkih putovanja između Srbije i baltičkih država, i dalje ka drugim odredištima u okviru ovog strateški važnog evropskog regiona. Takođe nas raduje što možemo da poželimo dobrodošlicu našim putnicima iz Poljske, kojima ćemo, preko našeg čvorišta u Beogradu, omogućiti pogodan pristup Balkanu, Bliskom istoku i drugim destinacijama.- rekao je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Sebastijan Mikož, generalni direktor LOT-a, naveo je da će ovakva saradnja putnicima dati više mogućnosti:

– Putnici iz Varšave dobijaju mogućnost da dođu do glavnog grada Ujedinjenih Arapskih Emirata i do dve značajne destinacije u Crnoj Gori. S druge strane, uspešno unapređujemo mogućnosti za konekcije preko Varšave. Putnici Er Srbije će sada moći da iskoriste čvorište LOT-a za njihova putovanja ka Viljnusu, Talinu i Rigi.-

LOT je 13. kod-šer partner Er Srbije, pored avio-kompanija Adrija ervejz, Ejdžianerlajns, Aeroflot, erberlin, Er Čajna, Er Frans, Alitalija, Bulgarija er, Etihad ervejz, Etihad ridženel (Darvin erlajn), KLM i Tarom, sa kojima Er Srbija nudi još 40  destinacija, čime pokriva odredišta u Evropi, na Bliskom istoku, u Africi, Aziji i Australiji.

Generalni direktori dveju partnerskih avio-kompanija, Dane Kondić i  Sebastijan Mikož, imali su priliku da o budućnosti evropskog avio-prevoza diskutuju i na jednom od panela CAPA konferencije održane u aprilu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj