BEG airport status
Direktorat: Nema nepravilnosti u rasporedu pilota Er Srbije Direktorata će u narednom periodu ponoviti vanrednu kontrolu

Direktorat: Nema nepravilnosti u rasporedu pilota Er Srbije

Na osnovu prijave koju je 4. juna uputio Samostalni sindikat saobraćajnih pilota Srbije, Direktorat je 8. i 9. juna 2015. godine obavio inspekciju Er Srbije i tom prilikom izvršio proveru po navodima iz prijave, koje su u nadležnosti vazduhoplovnih inspektora.

Vanredna inspekcijska kontrola Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije pokazala je da nema nepravilnosti u planiranju posada Er Srbije, saopštio je danas Direktorat.

Prema nalazu inspekcije, aviokompanija Er Srbija za planiranje posada i vođenje evidencije o vremenima koristi AIMS program, navedeno je saopštenju dostavljenom Tanjugu.

Biranjem slučajnih uzoraka članova posade i kontrolom vremena koja su članovi posade ostvarili u proteklom periodu, a kontrolisani su meseci u kojima operater ima najveći obim saobraćaja – u periodu od 01.05.2014. do 01.06.2015, nisu utvrđena odstupanja od propisanih ograničenja odnosno nisu uočene neravnomernosti u planiranju posada.

Vazduhoplovni inspektori Direktorata će u narednom periodu ponoviti vanrednu kontrolu planiranja posada u Er Srbiji. Aleksandar Gordić iz Direktorata je objasnio da su avio-kompanije redovno kontrolišu:

– Postoji redovna kontrola koja traje oko 30 dana. Ovakve inspekcije se obavljaju bar tri puta godišnje. –

Er Srbija je 4. juna odbacila tvrdnje Samostalnog sindikata saobraćajnih pilota Srbije kojima se, kako je navedeno, neosnovano dovode u pitanje standardi bezbednosti putnika i zaposlenih koje srpska nacionalna aviokompanija primenjuje.

– Bezbednost je najvažniji element našeg svakodnevnog poslovanja i naš najznačajniji prioritet. Radno vreme pilota, kao i predviđeni raspored vremena provedenog na letu, u Er Srbiji su u potpunosti i bez izuzetka usklađeni sa važećim zakonodavstvom u Srbiji, kao i regulativom EU i u tom smislu se ne razlikuje od bilo koje druge aviokompanije. – navela je Er Srbija u pisanom odgovoru Tanjuga.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj