BEG airport status
Burže 2015: Wizz Air kupuje 110 A321neo Sporazum podrazumeva otkazivanje 10 A320ceo

Burže 2015: Wizz Air kupuje 110 A321neo

Kompanija Viz er (Wizz Air) potpisala je Memorandum o razumevanju sa kompanijom Airbus koji se odnosi na kupovinu 110 A321neo sa početkom isporuke tokom 2019. godine.

Memorandum o razumevanju obuhvata i pravo Viz era za nabavku dodatnih 90 aviona. Novi avioni će zameniti postojeće kada oni budu vraćeni davaocima lizinga. U okviru potpisanog Memoranduma kompanija ima mogućnost zamene određenog broja aviona A321neo avionima A320neo, u zavisnosti od budućih potreba. Sporazum omogućava Viz eru otkazivanje deset aviona A320ceo koje je trebalo da dobije u 2018. godini u sklopu postojećeg ugovora sa kompanijom Airbus.

Vrednost potpisanog Memoranduma premašuje 12,5 milijardi američkih dolara, prema kataloškim cenama aviona, ali će pri realizaciji posla biti obezbeđen popust. Zaključenje sporazuma o naručivanju aviona će se obaviti po odobrenju uslova iz Memoranduma od strane Upravnog odbora kompanije, uspešnog okončanja pregovora o realizaciji kupoprodajnog ugovora i nakon odobrenja posla od strane akcionara Viz era.

– Razmatrali smo različite opcije za narudžbinu, ali je Airbus izneo najbolju ponudu koja uzima u obzir kombinaciju tipova aviona, njihovu efikasnost, podršku i cenu, tako da je bilo logično nastaviti ovu dugogodišnju saradnju sa njima kako bismo proširili naše tržište na celu Evropu i dalje. Naša porudžbina od 110 aviona A321neo će stvoriti osnovu za održavanje našeg širenja na duže staze, omogućivši nam da nastavimo da nudimo niske cene našim putnicima. – rekao je Jožef Varadi, izvršni direktor Viz era.

Po realizaciji porudžbina će uključiti nove A321neo sa promenjivom konfiguracijom putničke kabine i kapacitetom od 239 sedišta i standardnim razmakom od 18 inča.

Viz er je do sada primio 61 A320 od ukupno naručenih 112, među kojima je i visokokapacitetni A321 čija isporuka počinje u novembru. Isporuka preostalih aviona će biti umanjena za njih 10 koji su postali deo nove porudžbine, i nastaviće se do sredine 2018. godine.

Tango Six će uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavati svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove sa Buržea kliknite baner:

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj