BEG airport status
Prve ilustracije: Novi izgled „C“ hodnika aerodroma „Nikola Tesla“ Novi izgled "C" hodnika / Grafika: "Informer"

Prve ilustracije: Novi izgled „C“ hodnika aerodroma „Nikola Tesla“

Aerodrom „Nikola Tesla“ predstavio je sredinom aprila sveobuhvatni plan investicija i rekonstrukcije iz sopstvenih sredstava. Tada su na slajdovima bile prikazane generičke grafike planiranih radova, uključujući i produžetak fingerskog hodnika „C“. Danas, iz reportaže dnevnih novina „Informer“, prvi put vidimo planirano arhitektonsko rešenje i budući izgled ove nadogradnje.

Kako prenosi „Informer“, izgradnja novog produžetka Terminala 2 sa nova četiri gejta i 11.000 kvadrata novih čekanica počeće na jesen.

U rekonstrukciju će biti uloženo više od 16 miliona evra a radovi bi trebalo da se završe do leta sledeće godine.

Direktor aerodroma Saša Vlaisavljević prvi put je u intervjuu za „Informer“ predstavio i izgled nove nadogradnje:

– Doneli smo odluku o dogradnji jednog dela koji će imati elipsoidni oblik sa kružnim krovom, staklenom fasadom i čeličnom konstrukcijom. Uz fasadu će biti izgrađen veliki atrijum, a ceo objekat prostiraće se na 11.000 kvadratnih metara. Na prvom spratu će biti napravljena centralna čekaonica sa četiri fingera. Između sprata i prizemlja biće moguće ići liftovima i stepenicama. Osim povećanja tehnoloških kapaciteta proširićemo i prostor za komercijalne sadržaje. Veća komercijalna ponuda dovešće do uvećanja prihoda. – rekao je Vlaisavljević za „Informer“.

3d model picture 3

3d model picture 2

3d model picture 5

3d model picture 6

3d model picture 7

3d model picture 8

3d model picture 9
 
Sve grafike: „Informer“

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

po

samo u Srbiji moze da se prica o gradjevinskoj investiciji bez da se navede firme koje projektuju, ko je arhitekta, inzenjerski tim? Samo je bitno da neki cinovnici daju izjave…. Da li se ova nadogradnja uklapa sa masterplanom aerodroma koji vec postoji?

Odgovori
ar

Projekat radi firma Masinoprojekt kopring

Odgovori
po

vidim da su oni projektovali i moravu, toranj na batajnici, i radili rekonstrukciju A gateova…….

mi

Ne znaju ni dupli gejt za vece avione da nacrtaju.

Odgovori
Fr

ovo 747 stoji hahahahahahha

Odgovori
Mi

Ne vidim sta je smesno. Poslednji put npr kada sam video 747 je bio kada je premijer Kine bio u Beogradu u decembru.

Ro

Svaka dogradnja aerodroma NIKOLA TESLA jesre unapredjenje za putnike, posetioce i trafik uopste. Veoma pohvalno za novac koji Aerodromska kompanija. Napreduje te koliko imate. Pohvalno za trenutnu situaciju. Medjtim iznosenje skica, slika, modela izgleda pred javnost, pa i ljude koji prate razvoj aerodroma u Srbiji jeste veoma zakrzljalo. Nemozete se porediti sa transparentnoscu u tom pogledu sa naprednim svetom. Ipak glavni akcenat, prava stvar bice kada veliki investitor bude pozvan i potpuno dogradio u punoj projektovanoj meri od dvanaestak miliona + putnika na godisnjem nivou. To ce biti prava vazdusna luka Beograda i avio kapija Srbije. Bez dvoumljenja, iskreno cekam(o) to vreme. Rodney Marinkovic, ✈Kraljevo✈Sydney✈

Odgovori
А

Фино, надам се само да постоји неки генерални план развоја аеродромске зграде или зграда, да не буде после да смо лепили као наше „газде“ кад се шире…

Ипак, и без тога, мислим да је неопходн проширење за велике авионе…

Odgovori
Yu

Stan bi sa dogradnjom C zgrade i renoviranje A gejtova?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj