BEG airport status
NAJAVA: Aeroklub „Osijek“ organizuje prvu konferenciju o ultralakoj avijaciji Pilika za razmenu iskustva i regionalnu saradnju / Foto: Dragan Trifunović

NAJAVA: Aeroklub „Osijek“ organizuje prvu konferenciju o ultralakoj avijaciji

Prva konferenciju o sportsko-rekreativnom vazduhoplovstvu „OLA 2015“ u organizaciji Aerokluba „Osijek“ biće održana 24. novembra u ovom gradu, prenosi hrvatski vazduhoplovni portal Aerosvijet.

– Održavanje ove konferencije prilika je sportskim i rekreativnim vazduhoplovcima da kroz predavanja i diskusije analiziraju probleme koji su prisutni u ultralakoj avijaciji, razmene iskustva te ponude konstruktivna rešenja problema s kojima se svakodnevno susreću.

Stoga su opšti ciljevi konferencije podsticanje saradnje i dijaloga među vazduhoplovcima, aeroklubovima i zakonodavcima u cilju kvalitetnije saradnje i razvoja sportsko-rekreativnog vazduhoplovstva – navode u Aeroklubu „Osjek“ i dodaju da je njihov cilj da ovaj tip konferencije dobije međunarodni karakter i postane tradicija.

Planirano je i da se na konferenciji govori o bezbednosti letačkih operacija ultralake avijacije, razmene iskustva kroz rasprave tokom službenog dela i neformalnog druženja i daju osnovni zaključci koji će biti dostupni letačkoj zajednici prenosi ovaj hrvatski vazduhoplovni portal.

Zainteresovani za učešće na konferenciji mogu da se prijave putem e-maila: aeroklub.osijek@gmail.com

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj