BEG airport status
NAJAVA: Memorijalni skok za poginule u helikopterskoj nesreći Novac stigao od 28 ljudi; razočarao odziv rekordera / Foto: RTV

NAJAVA: Memorijalni skok za poginule u helikopterskoj nesreći

Memorijalni skok u čast poginulih u helikopterskoj nesreći u martu ove godine biće izveden u nedelju, 13. septembra, oko 16h na aerodromu Lisičji jarak, potvrđeno je iz Udruženja žena letača za Tango Six.

Potpredsednica Udruženja, Ana Vujčić, objasnila je da je, posle apela za sakupljanje pomoći, na račun udruženja 28 ljudi uplatilo novac.

– Uspeli smo da sakupimo novac i zadovoljni smo. Nadali smo se, samo, da će se pozivu odazvati veći broj rekordera koji su prošle godine učestvovali u skakanju jer bez tih ljudi i tog helikoptera oni ne bi uspeli. Pola rekordera nije učestvovalo u donaciji, ali zato jesu neki drugi ljudi koji nisu ni bili na Batajnici, koji nisu ni poznavali te ljude – izjavila je Ana Vujčić.

Sakupljeni novac (42.000 dinara) biće upotrebljen za izradu četiri zasatave sa likovima pilota majora Omera Mehića, pilota kapetana Milovana Đukarića, zastavnika Nebojše Drajića i mehaničara letača zastavnika Ivana Miladinovića.

Zastave sa po jednim likom nosiće svaki od padobranaca (Predrag Pavlović, Nebojša Jandrić, Ivan Nikolić, Radoslav Korać), čime će se, kako navode u Udruženju, odati počast poginulima i obeležiti šestomesečni pomen.

Skok će biti izveden iz aviona „Cessna 206“, a prema rečima Ane Vujčić, let je poklon Ivana Nikolića iz padobranskog kluba  „Srebrni zmaj“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

ba

Svaka cast.Divan potez da sprecimo zaborav nasih junaka.

Odgovori
De

Svaka cast

89

Humanije i značajnije bi bilo da su sakupili novac za porodice… A i sama ana reče da neki iz tima koji su obarali rekord i lično poznavali poginule nisu ni dinar uplatili… Srpska klasika,zalosno

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj