BEG airport status
U Pančevu otvoren Centar za obuku pilota na ultralakim letelicama Novi Centar za sticanje Dozvole ULAPL / Foto: Dragan Trifunović

U Pančevu otvoren Centar za obuku pilota na ultralakim letelicama

U Pančevu je otvoren Centar za obuku pilota na ultralakim vazduhoplovima – „Falcon“ („COP Falcon“). Tako je ovaj grad postao bogatiji za još jedno mesto gde se mogu učiti osnove letenja jer je do nedavno to bilo moguće jedino u Aeroklubu „Utva“.

– Ne smetamo jedni drugima, vec naprotiv, pomažemo se u naporima da stvorimo bolje osnove za neometani rad svih zaljubljenika letenja – naveli su iz Centra „Falkon“ za Tango Six.

Kako su objasnili, u periodu od 1938. do 1940. i kasnije, tokom 1945. godine, u Pančevu je postojala takozvana „Prva pilotska škola“, pa je ideja bila da se u ovom gradu nastavi sa tradicijom, ali u novom savremenom obliku.

„Falcon“ raspolaže svim potrebnim uslovima za sprovođenje letačke obuke za sticanje Dozvole ULAPL, u okviru koje je moguće steći i neko od ovlašćenja: ULA, ULT, ULA (I), ULT (I).

– Cilj je da „Falcon“ postane jedan od respektivnih centara za obuku pilota ultralakih vazduhoplova u okruženju.

Tome treba dodati i izuzetnu saradnju sa ostalim pilotskim školama: „COP Zemun Polje“, „ MXP-Avijatičar“, „ULPS MAG-plastic“ i „COP Finesa“.

Svi mi zajedno težimo da kao zemlja postanemo lider u regionu u oblasti ultralakog letenja – rečeno je u „COP Falcon“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj