BEG airport status
„China Aviation Supplies“  nabavlja 130 „Airbus“ aviona "General Terms Agreement" za nabavku 30 aviona iz A330 porodice i 100 letelica iz A320 porodice/ Foto: Airbus

„China Aviation Supplies“ nabavlja 130 „Airbus“ aviona

Kompanija „China Aviation Supplies“ (CAS) potpisala je General Terms Agreement“ sa kompanijom Erbas (Airbus) za nabavku 30 aviona iz A330 porodice i 100 letelica iz A320 porodice, rečeno je u Erbasu.

– CAS-ov ukupan broj porudžbina Erbas širokotrupnih letelica, sa ovih 30 dogovorenih A330 aviona, ove godine iznosi 75.

Velika potražnja za avionima A330 u Kini bila je ključni pokretač naše odluke da uspostavimo Centar za sklapanje i isporuku aviona A330 u Tianinu, pored centra za isporuku i sklapanje A320 aviona takođe u Tianinu, u kome je sklopljeno i isporučeno više od 240 Erbas letelica.

To će nam omogućiti da budemo još bliže našim klijentima i da naše dugogodišnje partnerstvo sa Kinom podignemo na viši nivo – izjavio je Fabris Brežier, predsednik i generalni direktor kompanije Erbas.

1200x-1
Kupovina 30 aviona A330 dogovorena je potpisivanjem ugovora u junu 2015. godine / Foto: Bloomberg

Sporazum za kupovini 30 aviona A330 u junu ove godine potpisao je Li Haj, predsednik i generalni direktor CAS-a, i Fabris Brežier, predsednik i generalni direktor kompanije Erbas, u prisustvu kineskog premijera Li Kekjanga i nemačke kancelarke Angele Merkel.

U ovom trenutku, kineske avio-kompanije u svojim flotama imaju preko 1.200 Erbasovih aviona i to preko 1.000 modela aviona iz A320 porodice, preko 160 aviona iz A330 porodice i pet A380 aviona kao i Erbas teretne i poslovne avione, navodi proizvođač iz Tuluza.

Erbas prognozira da će kineski domaći vazdušni saobraćaj postati najveći na svetu u narednih 10 godina i da će se obim saobraćaja učetvorostručiti u narednih 20 godina.

Prema njihovoj statistici, do 2035. godina u Kini će postojati potražnja za oko 5,400 novih putničkih i teretnih aviona, uključujući i 1.700 širokotrupnih letalica.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj