BEG airport status
Predstavljanje domaćih vazduhoplovnih kompanija studentima na „Transport and Traffic Business Days“ Studije slučaja, razgovori za posao i upoznavanje studenata sa potencijalnim budućim poslodavcima / Foto: Savez studenata Saobraćajnog fakulteta

Predstavljanje domaćih vazduhoplovnih kompanija studentima na „Transport and Traffic Business Days“

Savez studenata Saobraćajnog fakulteta organizovao je početkom nedelje „Transport and Traffic Business Days“ koji je studentima završnih godina ovog i srodnih fakulteta trebalo da obezbedi upoznavanje sa kompanijama na domaćem tržištu, ali i prvi put do sada omogući intervju za posao sa predstavnicima firmi i učestvovanje u rešavanju studija slučaja.

U oblasti vazduhoplovstva studiju slučaja zadala je kompanija „SKY Partner“.

 – Naš cilj je bio da se predstavimo studentima Sobraćajnog fakulteta kao jedna relativno nova kompanija u avio biznisu na tržištu Srbije sa konstantnim rastom obima poslovanja, a samim tim i potrebom za novim kadrom.

Imali smo studiju slučaja sa temom “Određivanje mase i centraže vazduhoplova korišćenjem Departure Control System-a –  Low Cost vs Full Service” kako bi studente upoznali sa realnim problemima koji se javljaju u radu „Centralized Load Control“ (CLC) centra u kome izrađujemo liste opterećenja, popularni “Loadsheet”, za desetak svetskih avio-kompanija na aerodromima širom sveta od Azije i Afrike preko Evrope do Južne i Severne Amerike. Bili smo prijatno iznenađeni načinom na koji su studenti date probleme rešavali – objasnio je Boris Anđelković iz kompanije „Sky Partner“.

6feb681e-22b8-44f4-9e11-eb20374506c4
Studije slučaja prvi put na „Transport and Traffic Business Days 2016“ / Foto: Sky Partner

Među učesnicima skupa našli su se Direktorat civilnog vazduhoplovstva i kompanija Er Srbija (Air Serbia).

Nacionalni avio-prevoznik bio je jedan od poslodavaca koji je održao intervju za posao. Kako je saopšteno u Savezu studenata Saobraćajnog fakulteta cilj je bio da se studenti upoznaju sa potencijalnim budućim poslodavcima i da im se na najbolji mogući način predstave.

„Transport and Traffic Business Days“ nastao je kao unapređenje manifestacije „Nedelja srpske privrede – Nedelja zapošljavanja“ koja je održana 2008. godine na pet fakulteta Univerziteta u Beogradu.

Ovaj dvodnevni skup, osmi po redu, okupio je studenate Saobraćajnog i srodnih fakulteta iz oblasti saobraćaja, transporta, logistike i informaciono–komunikacionih tehnologija i domaće kompanije koje posluju o ovim oblastima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

da

jeli moze neko da mi objasni zasto na beogradskom aerodromu ne postoje druge ground handling kompanije za odpremu i opsluzivanje?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj