BEG airport status
Predstavljanje domaćih vazduhoplovnih kompanija studentima na „Transport and Traffic Business Days“ Studije slučaja, razgovori za posao i upoznavanje studenata sa potencijalnim budućim poslodavcima / Foto: Savez studenata Saobraćajnog fakulteta

Predstavljanje domaćih vazduhoplovnih kompanija studentima na „Transport and Traffic Business Days“

Savez studenata Saobraćajnog fakulteta organizovao je početkom nedelje „Transport and Traffic Business Days“ koji je studentima završnih godina ovog i srodnih fakulteta trebalo da obezbedi upoznavanje sa kompanijama na domaćem tržištu, ali i prvi put do sada omogući intervju za posao sa predstavnicima firmi i učestvovanje u rešavanju studija slučaja.

U oblasti vazduhoplovstva studiju slučaja zadala je kompanija „SKY Partner“.

 – Naš cilj je bio da se predstavimo studentima Sobraćajnog fakulteta kao jedna relativno nova kompanija u avio biznisu na tržištu Srbije sa konstantnim rastom obima poslovanja, a samim tim i potrebom za novim kadrom.

Imali smo studiju slučaja sa temom “Određivanje mase i centraže vazduhoplova korišćenjem Departure Control System-a –  Low Cost vs Full Service” kako bi studente upoznali sa realnim problemima koji se javljaju u radu „Centralized Load Control“ (CLC) centra u kome izrađujemo liste opterećenja, popularni “Loadsheet”, za desetak svetskih avio-kompanija na aerodromima širom sveta od Azije i Afrike preko Evrope do Južne i Severne Amerike. Bili smo prijatno iznenađeni načinom na koji su studenti date probleme rešavali – objasnio je Boris Anđelković iz kompanije „Sky Partner“.

6feb681e-22b8-44f4-9e11-eb20374506c4
Studije slučaja prvi put na „Transport and Traffic Business Days 2016“ / Foto: Sky Partner

Među učesnicima skupa našli su se Direktorat civilnog vazduhoplovstva i kompanija Er Srbija (Air Serbia).

Nacionalni avio-prevoznik bio je jedan od poslodavaca koji je održao intervju za posao. Kako je saopšteno u Savezu studenata Saobraćajnog fakulteta cilj je bio da se studenti upoznaju sa potencijalnim budućim poslodavcima i da im se na najbolji mogući način predstave.

„Transport and Traffic Business Days“ nastao je kao unapređenje manifestacije „Nedelja srpske privrede – Nedelja zapošljavanja“ koja je održana 2008. godine na pet fakulteta Univerziteta u Beogradu.

Ovaj dvodnevni skup, osmi po redu, okupio je studenate Saobraćajnog i srodnih fakulteta iz oblasti saobraćaja, transporta, logistike i informaciono–komunikacionih tehnologija i domaće kompanije koje posluju o ovim oblastima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

da

jeli moze neko da mi objasni zasto na beogradskom aerodromu ne postoje druge ground handling kompanije za odpremu i opsluzivanje?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj