Savez studenata Saobraćajnog fakulteta organizovao je početkom nedelje „Transport and Traffic Business Days“ koji je studentima završnih godina ovog i srodnih fakulteta trebalo da obezbedi upoznavanje sa kompanijama na domaćem tržištu, ali i prvi put do sada omogući intervju za posao sa predstavnicima firmi i učestvovanje u rešavanju studija slučaja.
U oblasti vazduhoplovstva studiju slučaja zadala je kompanija „SKY Partner“.
– Naš cilj je bio da se predstavimo studentima Sobraćajnog fakulteta kao jedna relativno nova kompanija u avio biznisu na tržištu Srbije sa konstantnim rastom obima poslovanja, a samim tim i potrebom za novim kadrom.
Imali smo studiju slučaja sa temom “Određivanje mase i centraže vazduhoplova korišćenjem Departure Control System-a – Low Cost vs Full Service” kako bi studente upoznali sa realnim problemima koji se javljaju u radu „Centralized Load Control“ (CLC) centra u kome izrađujemo liste opterećenja, popularni “Loadsheet”, za desetak svetskih avio-kompanija na aerodromima širom sveta od Azije i Afrike preko Evrope do Južne i Severne Amerike. Bili smo prijatno iznenađeni načinom na koji su studenti date probleme rešavali – objasnio je Boris Anđelković iz kompanije „Sky Partner“.
Među učesnicima skupa našli su se Direktorat civilnog vazduhoplovstva i kompanija Er Srbija (Air Serbia).
Nacionalni avio-prevoznik bio je jedan od poslodavaca koji je održao intervju za posao. Kako je saopšteno u Savezu studenata Saobraćajnog fakulteta cilj je bio da se studenti upoznaju sa potencijalnim budućim poslodavcima i da im se na najbolji mogući način predstave.
„Transport and Traffic Business Days“ nastao je kao unapređenje manifestacije „Nedelja srpske privrede – Nedelja zapošljavanja“ koja je održana 2008. godine na pet fakulteta Univerziteta u Beogradu.
Ovaj dvodnevni skup, osmi po redu, okupio je studenate Saobraćajnog i srodnih fakulteta iz oblasti saobraćaja, transporta, logistike i informaciono–komunikacionih tehnologija i domaće kompanije koje posluju o ovim oblastima.
dane
jeli moze neko da mi objasni zasto na beogradskom aerodromu ne postoje druge ground handling kompanije za odpremu i opsluzivanje?