Dodeljena su ovogodišnja priznanja „Brand Leader Award 2016“. Među pružaocima turističkih usluga Jugoistočne Evrope koje je kolegijum međunarodne biznis konferencije „Turističko tržište Jugoistočne Evrope – SEET 2016“ nagradio našli su se crnogorski avio-prevoznik „Montenegro Airlines“ i domaća turistička agencija „Fly Fly Travel“.
Kompaniji „Fly Fly Travel“ drugu godinu zaredom dodeljeno je priznanje „Brand Leader Award 2016“. Kako je prilikom ceremonije rečeno, ova agencija je prepoznata kao „priznati visokopozicionirani brend turističke industrije Jugoistočne Evrope“.
– Ovo je deveta nagrada koju kompanija dobija u poslednjih godinu i po dana, inače druga zaredom za najbolju agenciju Jugositične Evrope. Verujemo da smo na pravom putu da poslujemo na pravi način i očekujemo da nastavimo sa ovakvim uspesima.
Naša je vizija da postane najvažniji sinonim za avio karte i turističke aranžmane, ali i da kompanija preraste u vodeću firmu za pružanje usluga u oblasti avijacije i turizma. – izjavio je Luka Dragašević, zamenik generalnog direktora kompanije „Fly Fly Travel“ prilikom uručenja priznanja.
Nagrada je dodeljena pojedincima i firmama koje pružaju usluga u oblasti turizma – banjama, turističkim organizacijama. Među nagrađenima našle su se ugostitelji i agencije iz Srbije, ali i kompanije iz ostalih balkanskih zemalja među kojima i crnogorski avio-prevoznik „Montenegro Airlines“ u čije ime je nagradu primila njegova direktorka, Daliborka Pejović.
Ranije u toku dana održano je četiri panela. Na jednom od njih pod nazivom „Turizam kao industrija doživljaja“ u ime kompanije „Fly Fly Travel“ učestvovao je i Luka Dragašević. Pored njega govornici na panelu bili su i predstavnici turističkih agencija i udruženje iz regiona i Srbije – agencije „Terra Travel“ iz Beograda, „Turističke organizacija Budva“, „Turističke zajednica Kvarnera“, „Turističke organizacija Banja Luka“, „JP Parka prirode Lonjsko polje“ iz Hrvatske, „Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije“ (YUTA), „State Protocol Services of the Republic of Slovenia“ (JGZ BRDO), „Marmara Group Foundation“ iz Turske.
Glavna tema bila je kako da turističke agencije predvide šta su potencijalne aktivnosti koje putniku mogu da pruže zadovoljstvo, ali i osmisle način da ih zadrže i podstaknu da ponovo putuju sa njima.
– Podizanje nivoa usluge i servisa za putnika, davanje dodatnih informacija , davanje popusta, organizovanje izleta – to je nešto što smo mi radili prethodnih godina kako bismo zadržali putnike. Poslednjih godina smo nivo usluga podigli i pomoću „customer care“ sektora. To je sektor koji vodi brigu o zadovoljstvu putnika. Oni se pozivaju i evidentira se njihovo zadovoljstvo. – objasnio je Dragašević u ime agencije Fly Fly Travel.
Jednodnevna međunarodna biznis konferencija „Turističko tržište Jugoistočne Evrope – SEET 2016“ okupila je učesnike iz oko 30 zemalja.