BEG airport status
„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova Tokom trajanja završnog turnira Evrolige opsluženo više od 100.000 putnika / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova

Tokom trajanja završnice najvećeg evropskog klupskog takmičenja u košarci „Nikola Tesla“ opslužio je oko 160 letova posvećenih samo ovom takmičenju, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

Za vreme trajanja turnira „Nikola Tesla“ postavio je nove rekorde – u petak 18. maja, sa 11.828 prispelih oboren je dnevni rekord dolazećih putnika, dok je u ponedeljak 21. maja sa 13.062 otputovalih oboren dnevni rekord odlazećih putnika, navode sa „Tesle“ i dodaju:

– U petak je ostvareno i 81 sletanje na redovnim linijama, a realizovano je još 13 dolazaka velikih putničkih aviona na čarter i vanrednim letovima na redovnim linijama, kao i čak 33 sletanja aviona generalne i poslovne avijacije.

Ukupno je opsluženo oko 20% više letova nego što je to petkom uobičajeno, dok je u ponedeljak obavljeno je ukupno više 240 avio-operacija, što je za četvrtinu više nego inače. –

Tim povodom v.d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlaisavljević istakao je da je „Tesla“ spremno dočekao i ispratio sve goste, strane državnike igrače, rukovodstva, funkcionere i navijače sve četiri ekipe učesnice završnog turnira Final Four-a i dodao:

– Da su Beograd i Srbija ovih dana bili u centru pažnje govori i činjenica da je beogradski aerodrom samo tokom trajanja završnog turnira Evrolige opslužio ukupno više od 100.000 putnika. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Mi

Bravo!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj