BEG airport status
Mihajlović: Etihad se ne povlači iz vlasništva u Er Srbiji; Plan da se otvore linije ka Pekingu i Kanadi Planovi za nove linije iz Beograda ka Pekingu i Kanadi / Foto: Air Serbia

Mihajlović: Etihad se ne povlači iz vlasništva u Er Srbiji; Plan da se otvore linije ka Pekingu i Kanadi

Ministarka Zorana Mihajlović izjavila je juče da se kompanija Etihad ne povlači iz vlasništva u Er Srbiji, prenosi Beta.

Kako navode, ona je za nedeljno izdanje lista „Politika“ rekla da postoji i plan da tokom ove godine budu otvorene nove avio-linije iz Beograda ka Pekingu i Kanadi.

Na pitanje kakvo je bilo prošlogodišnje poslovanje Er Srbije s obzirom na to da je Etihad pre tri dana objavio da je u 2017. godini imao gubitak od 1,52 milijarde dolara, Mihajlovićeva je objasnila da je prema podacima koje ima „u datim okolnostima najbolje što može“.

Ona je dodala da očekuje da će krajem septembra biti završeno peuzimanje preduzeća Aerodrom „Nikola Tesla“ koje je dato u koncesiju francukoj kompaniji „Vansi“ i da će posle toga Vlada Srbije objaviti ugovor sa koncesionarom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

iv

Mislim da gospodja nema pojma, niko nju nista i nepita nit obavestava tako da joj je izjava manje relevantna od moje bilo koje izjave.

Odgovori
ID

Slažem se.
Problem je samo što ona vodi nadležno ministarstvo…
Da ne govorimo o o poslovanju najbolje što može?
I ni jedan novinar da upita koliki je gubitak u prama?!?

Pe

Da li postoji makar jedan novinar koji ovu gospodju moze da pita kako moze da se otvori linija koja vec postoji?
A ako je sa druge strane mislila na direktan let BEG-PEK onda mora tako i da kaze. Ovako ispada krajnje neozbiljno.

Odgovori
Ve

mozda ce i zadrzati udeo u AS ali ce svakako na dalje staze beleziti gubitke…ne mogu se porediti sa uslugom koja pruza Lufthansa…takodje koncesionara ce da zaboli glava od toga koliko aerodrom malo zaradjuje od ne avio usluga a da ne pricamo o tome koliko hvataca magle radi u crvenoj zgradi…fizikalci su ono najvrednije sto ANS ima..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj