Svi koji su gledali „Pimp my ride“ na MTV-u znaju da su likovi pravili neviđene ludosti u
automobilima i sa njima od krševa kojih čak nema ni na našim ulicama.
YU-CDL je sedam godina proveo na zemlji i imao je prilike da preživi ono sto većina pilota
kod nas danas preživljava. Prizemljenje.
Da bi onda uz inicijativu Ljubiše Pavlovića i Aero-kluba „Falcons“ bio ne samo probuđen već
i pimpovan!
Kada pričamo o pimpovanju hromiranje se podrazumeva. Da li se radi o felnama ili specijalnoj
boji, bitan je hrom!
Još bitniji je naravno poduhvat, restauriranje aviona i njegovo vraćanje na nebo.
Sve čestitke momcima koji su ovo izveli i inspiracija meni da za koji post obradim i potencijalne
druge primerke kojima bi se moglo uraditi slično.
Pre dve godine imao sam priliku da me lete u pokaznim akrobacijama. Isto je Zlin bio u pitanju,
ali drugi aparat– matični Zrenjaninac.
Svakome bih savetovao da to doživi. Pored totalnog nasilja nad svim čulima u svim osama,
svim pravcima u 3D-u, doživićete apsolutni užas akrobatskog letenja. Neprijatnost koja Vam
se posle svidi iz skroz drugih razloga. Neprijatnost koju počinjete da prihvatate tek posle dugo
letova, tj. dužeg iskustva.
Praktična korist Zlina i stvari koje može da izvede su nepravilni položaji aviona u toku
leta koje bi svaki pilot, koji leti bilo šta, trebao makar jednom da iskusi.
Takođe tu je i jedna zanimljiva privlačnost ovog aviona. Po meni, to je jedini avion kod nas u
kome se možete pošteno istripovati da sedite u nekom WW2 lovcu. Posebno jer će te sedeti
u prednjem sedištu, elisa je ispred Vas u osi, kapotaž nije do kraja pričvršćen pa sasvim
malkice podrhtava. Prelepo!
Za kraj, two-ship, air-air action
topalovicdj
prelepo…..i budi uspomene.Mene je u jednom zutom zlinu pre vise od 30 godina sa starog Zrenjaninskog aerodroma na Bagljasu provozao jedan Elemirac inace kapetan u Jatu.
pozdrav i plavo nebo
Djordje
vrela nela
bas si seksi…rado bih se provozala u takvom avionu…