BEG airport status
Mike Tango Six – uživo iz Dubai International Airshow-a 2011!

Mike Tango Six – uživo iz Dubai International Airshow-a 2011!

Posle tri godine postojanja Tango Six Bloga, tri godine vaše omiljene vazduhoplovne on-line lokacije, jedinog mesta na kojem ste do sada mogli da čitate i gledate originalne vesti iz srpske i regionalne avijacije, vreme je da ponovo uradim nešto novo, drugačije i kvalitetnije. Po prvi put u tome neću biti sam.

Danas vam sa zadovoljstvom predstavljam (M)ike (T)ango (S)ix projekat. Desetodnevnu avanturu na koju ću vas povesti 8. novembra i u čemu će mi pomoći Mobilna Telefonija Srbije.

Tango Six i m:ts pružiće vam jedinstvenu priliku da prisustvujete najvećem bliskoistočnom vazduhoplovnom trade show-u koji će ove godine po svojoj veličini u pogledu izlagača i aviona i zvanično zauzeti mesto broj dva, kao druga najveća manifestacija te vrste na svetu. Kao i pre dve godine, imaćete priliku da vidite najmoderniju vazduhoplovnu tehniku, dobijete pristup ispred i iza scene najatraktivnijih dostignuća civilnog i vojnog vazduhoplovstva u zemlji izobilja gde se za cenu ne pita i gde je preterivanje način života.

Uživo, isključivo on-line i ovoga puta kvalitetnije. Baš kao kada sam 2009. godine u sopstvenoj režiji emitovao javljanja koja ste već sutra ujutru mogli da gledate na blogu, ove godine uz pomoć m:ts-a konačno ću moći da se bez ograničenja posvetim jedinoj vrsti novinarstva u koju verujem da ima perspektivu. Na lokaciji, bez recikliranja, uživo i iza scene celog iskustva. Prenos atmosfere na neposredan način uz davanje šireg konteksta. Cilj: zaraza najuzbudljivijom i najatraktivnijom globalnom industrijom naspram koje sve ostale izgledaju dosadno i zastarelo.

Ove godine brže, kvalitetnije, ekskluzivnije i uz podršku kompanije koja deli moje shvatanje upotrebe interneta i  društvenih mreža.

Tango Six i m:ts. Mike Tango Six. Polećemo.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj