BEG airport status
Montenegro airlines osmi put nosilac IOSA sertifikata "Montenegro Airlines je serifikovan prema IOSA standardima od 2006. godine." / Foto: Montenegro airlines

Montenegro airlines osmi put nosilac IOSA sertifikata

Nacionalnoj avio-kompaniji Crne Gore, osmi put po redu, uručen je IOSA sertifikat koji se izdaje nakon revizije koju obavlja IATA, saopštenjo je iz Montenegro Airlinesa.

– Ovogodišnji auditori bili su iz revizorske organizacije Wake iz Engleske, a provjerena je  usaglašenost kompanije sa ukupno 927 standarda i preporučenih praksi. Kontrola je obuhvatala sistem upravljanja, letačku operativu, otpremanje leta, kabinsko osoblje, održavanje aviona, zemaljsko opsluživanje, prevoz tereta, kao i sistem bezbjednosti. Takođe,  izvršen je uvid u školovanje naših letačkih posada na simulatoru, u školskom centru CAE Amsterdam.

IATA je međunarodna asocijacija redovnih avio-prevozilaca koja broji oko 290 članica u 120 zemalja svijeta, a koja je razvila standard nazvan IOSA  (IATA Operational Safety Audit) koji je međunarodno priznat i prihvaćen standard avijacije. Cilj IOSA provjera je procjena i kontrola operativne bezbjednosti redovnih avio-prevozilaca. Jedan od zahtjeva da kompanija postane i ostane članica IATA-e je da uspješno prođe IOSA inspekciju.

Montenegro Airlines je serifikovan prema IOSA standardima od 2006. godine. Kompanija koja jednom dobije ovako važan sertifikat, dužna je da se svake dvije godine podvrgne rigoroznoj kontroli, a svako sljedeće obnavljanje sertifikata predstavlja dodatni izazov. Ispunjenje navedenih IOSA standarda je najbolja potvrda o nivou bezbjednosti i sigurnosti, kao i o kvalitetu rada operativnih službi Montenegro Airlinesa. Postojeći IOSA sertifikata validan je do 13. januara 2022. godine.

Pored navedenog, Montenegro Airlines implementirajući Zakon o vazdušnom saobraćaju primjenjuje i najstrože procedure i standarde Evropske agencije za vazduhoplovu sigurnost (EASA), Međunarodne organizacije za civilno vazduhoplovstvo (ICAO), Evropske konferencije za civilno vazduhoplovstvo (ECAC), a sve to pod detaljnom kontrolom i provjerom Agencije za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore. – stoji u saopštenju crnogorske nacionalne avio-kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

05. Apr 2025.Pogledaj
04. Apr 2025.Pogledaj

Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

04. Apr 2025.Pogledaj

Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

04. Apr 2025.Pogledaj