BEG airport status
Tucano pao zbog loma dela konstrukcije usled preopterećenja

Tucano pao zbog loma dela konstrukcije usled preopterećenja

BEOGRAD – Komisija za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva objavila je juče na svom sajtu završni izveštaj o udesu ultra-lakog aviona Tucano u selu Ratari nedaleko od Obrenovca.

 
 
indexZa pogibiju putnika (29) godina i Miroslava Veselinovića, zvanog Šumadinac (60) u avgustu direktno je kriv „lom stope okova na donjoj vezi sklopa upornice desnog krila sa donjom centralnom gredom“, stoji u izveštaju Komisije za istraživanje udesa DCV-a i pored toga se zaključuje da je do pucanja došlo „usled preopterećenja okova prilikom vađenja vazduhoplova iz obrušavanja.“

Komisija je pored neposrednog uzroka nesreće u veoma temeljnom i obrazloženom izveštaju došla i do sledećih zaključaka:

– Veselinović nije posedovao srpsku niti mađarsku dozvolu pilota (ull) aviona
– Avion nije bio registrovan
– Veselinovićevo privatno letelište nije bilo registrovano
– Nije postojala dokumentacija o održavanju letelice
– Veselinović je pre fatalne nesreće imao nekoliko udesa i prijava za ugrožavanje bezbednosti vazduhoplova
 
Izveštaj Komisije za istraživanje udesa i ozbiljnih udesa vazduhoplova DCV-a o udesu ULL aviona Tucano u se…

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj