Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024

Prva zvanična poseta visoko rangiranog funkcionera ICAO-a Srbiji, nastavak regionalne saradnje vazduhoplovnih regulatora

25. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija počinje sa kadet programom za pilote u Vršcu: Stipendirano školovanje za 10 najboljih i potencijalno zaposlenje

22. sep 2024

Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024
[POSLEDNJA VEST] Direktorat civilnog vazduhoplovstva doneo odluku o slobodnom pristupu hendling tržištu na „Nikoli Tesli“
Od juče i zvanično počinje trka za rešavanje neposrednih potreba Er Srbije u domenu opsluživanja njihovih aviona, preciznije putničkog prtljaga. Ukoliko neko ima i viška "push back" vozila, time bolje / Foto: Sky Partner

[POSLEDNJA VEST] Direktorat civilnog vazduhoplovstva doneo odluku o slobodnom pristupu hendling tržištu na „Nikoli Tesli“

Direktorat civilnog vazduhoplovstva stavio je juče van snage Odluku o ograničenju broja pružalaca usluga zemaljskog opsluživanja na aerodromu „Nikola Tesla“.

Kako se navodi u novoj odluci, objavljenoj juče u Službenom glasniku, svim pružaocima usluga, „koji imaju važeću dozvolu za pružanje usluga zemaljskog opsluživanja, omogućava se slobodan pristup tržištu u pogledu pružanja svih vrsta usluga zemaljskog opsluživanja“.

Direktorat je obavestio sve državne i privatne činioce neposredno vezane za operacije na aerodromu „Nikola Tesla“ o ovoj odluci, što predstavlja prilično brzu realizaciju početne odluke resornog ministra Gorana Vesića koja je saopštena 2. jula a kojom je liberalizacija tržišta zemaljskog opsluživanja jedan od načina da se popravi stanje na najvećem srpskom aerodromu.

Potencijalnim potpuno novim igračima na tržištu, moguće i iz inostranstva,  angažovanja adekvatne radne snage takođe će predstavljati problem / Foto: Sky Partner

U međuvremenu, nacionalna avio-kompanija izdala je 6. jula još jedno saopštenje gde je za kašnjenja pojedinih letova tog dana od dva i više časova okrivila aerodrom zbog, kako su naveli, „manjka zaposlenih na poslovima utovara prtljaga, kao i nedovoljnog broja specijalnih vozila za vuču aviona po aerodromskoj platformi“.

Kako je Tango Six detaljnije analizirao, inicijativa Ministarstva saobraćaja i kasnija odluka DCV-a omogućiće da dodatna 3 poslovna entiteta počnu sa radom i u delu manipulacije prtljagom. Naravno, ukoliko budu nabavili ili iznajmili potrebnu opremu (što je najskuplji i najkomplikovaniji aspekt budućeg poslovanja) i ukoliko sklope ugovor sa, najhitnije, Er Srbijom. Odluka takođe omogućava ulazak na tržište i potpuno novim, verovatno inostranim, kompanijama koje takođe moraju ispuniti proceduru prijave, procene ispunjenja uslova za dobijanje dozvole od strane Direktorata civilnog vazduhoplovstva. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pe

Bravo za Vesica !
To je ministar!

Odgovori
Mi

Razbijanje monopola jedina je sigurna varijanta daljeg razvoja Vazdusnog Saobracaja

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs