[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Dvomotorni Teknam u Ečkoj sleteo sa uvučenim stajnim trapom, nije bilo povređenih

11. feb 2025
[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji
YU-YAH na aero-mitigu i Prijedoru maja prošle godine / Foto: Aleksandar Žunić, GradPrijedor.com

[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji

Kako su juče javili italijanski mediji, Galeb G-2A izleteo je sa piste nakon sletanja na aerodrom u Torinu („Torino-Aeritalia“). Oba pilota su, prema ovim navodima, prošla bez težih povreda – fotografije udesa možete pogledati ovde.

Kako se može videti na fotografijama, reč je o Galebu baziranom u Sloveniji registarske oznake YU-YAH, nekadašnjeg evidencijskog broja 23191. Po fotografijama deluje da letelica nije pretrpela veću fizčku štetu.

Kako Tango Six saznaje, došlo je do otkazivanja kočnica nakon sletanja.

Dan ranije, tokom poletanja sa obliženjeg međunarodnog aerodroma u Torinu („Turin Caselle“), dogodila se tragedija kada se jedan avion MB-339 iz formacije akro-grupe Freće Trikolori srušio odmah nakon poletanja i kada je tom prilikom stradalo jedno dete na zemlji.

Akro-grupa italijanskog ratnog vazduhoplovstva i Galeb su trebali da učestvuju na lokalnom aero-mitingu tokom vikenda povodom godine u kojoj se obeležava vek italijanskog ratnog vazduhoplovstva.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Najbitnije je da je posada ok,sve ostalo se da resiti
U svakom slucaju 191 je u top tri obnovljena G2 kada je orginalnost u pitanju

Odgovori
Pa

Ne znate koliko ovih aviona lete u USA.avion je retko pravio ovakve sale pilotima i to zato sto su mehanicari radili svoj posao odlicno.u Libiji su cak sami pravili po neki rezervni deo ako je trebalo a procenat ispravnosti je bio uvek „milju“ od ostalih tipova u upotrebi.naravno privatno odrzavanje takvog „oldtajmera“ nije ista stvar.drago mi je da su piloti dobro a znam da ce i avion biti dovedem u red.pametnjakovoci koji raspravljaju o oznakama na avionu oldtajmeru su paceri.omali smo mi takve i u avijaciji koji su nas jurili zasto na modele stuka u izlozbi crtamo orginalne oznake a posebno kukasti krst.valjda smo na nacisticki avion trebali staviti crvenu zvezdu sa trobojkom.sta ces uvek ima budala.sa srecom.Pavle Srepfler.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs