[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Dvomotorni Teknam u Ečkoj sleteo sa uvučenim stajnim trapom, nije bilo povređenih

11. feb 2025
Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“
Potvrdu da je YU-FFS registracija stavljena na letelicu našli smo kroz fotografiju biz-jet kompanije Harmony-jets koja je fotografišući svoj avion uhvatila i avion koji će verovatno uskoro biti uvršten u srpski registar / Foto: Harmony-jets

Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“

Juče je na aerodrom „Nikola Tesla“ u popodnevnim časovima u Srbiju a po svemu sudeći i u domaći registar vazduhoplova sleteo još jedan poslovni mlaznjak. Prema zapisu leta sa sajta Flajtradar 24, Falkon 50 koji će verovatno biti registrovan kao YU-FFS sleteo je na beogradski aerodrom oko 14 časova. Letelica je serijskog broja 011 i proizvedena je 1980. godine. To je čini starijom i od do sada najstarijeg domaćeg Falkona, državnog YU-BNA i njegovog starijeg brata YU-BPZ.

Novouvedeni Falkon pridružiće se u srpskom registru Falkonu 2000LX domaće kompanije Prince Aviation koji je registrovan kao YU-FVJ i takođe veteranu (ali ko bi rekao mlađem), Falkonu 50 Avio-službe Vlade Srbije, YU-BNA.

Do sada najlepši Falkon u domaćem registru. YU-FVJ kompanije Prince Aviation / Foto: Dušan Atlagić

„Foks Sijera“ biće treći novouvedeni Falkon u domaći registar u poslednjih par godina. Prince Aviation je, kako je Tango Six izvestio u maju 2016. godine registrovao svoj prvi Falkon 2000LXS. Kompanija ga je zamenila sa Falkonom 2000LX YU-FVJ u maju 2022. godine.

Ne treba zaboraviti ni prvi Falkon koji je stavljen na neki domaći AOC nakon starijih jugoslovenskih. Kako je Tango Six prvi javio pre deset godina, Eagle Express privremeno je bio operater Falkona 900EX.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pu

Zašto je Prince zamenio YU-FSS sa FVJ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs