[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024
Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“
Potvrdu da je YU-FFS registracija stavljena na letelicu našli smo kroz fotografiju biz-jet kompanije Harmony-jets koja je fotografišući svoj avion uhvatila i avion koji će verovatno uskoro biti uvršten u srpski registar / Foto: Harmony-jets

Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“

Juče je na aerodrom „Nikola Tesla“ u popodnevnim časovima u Srbiju a po svemu sudeći i u domaći registar vazduhoplova sleteo još jedan poslovni mlaznjak. Prema zapisu leta sa sajta Flajtradar 24, Falkon 50 koji će verovatno biti registrovan kao YU-FFS sleteo je na beogradski aerodrom oko 14 časova. Letelica je serijskog broja 011 i proizvedena je 1980. godine. To je čini starijom i od do sada najstarijeg domaćeg Falkona, državnog YU-BNA i njegovog starijeg brata YU-BPZ.

Novouvedeni Falkon pridružiće se u srpskom registru Falkonu 2000LX domaće kompanije Prince Aviation koji je registrovan kao YU-FVJ i takođe veteranu (ali ko bi rekao mlađem), Falkonu 50 Avio-službe Vlade Srbije, YU-BNA.

Do sada najlepši Falkon u domaćem registru. YU-FVJ kompanije Prince Aviation / Foto: Dušan Atlagić

„Foks Sijera“ biće treći novouvedeni Falkon u domaći registar u poslednjih par godina. Prince Aviation je, kako je Tango Six izvestio u maju 2016. godine registrovao svoj prvi Falkon 2000LXS. Kompanija ga je zamenila sa Falkonom 2000LX YU-FVJ u maju 2022. godine.

Ne treba zaboraviti ni prvi Falkon koji je stavljen na neki domaći AOC nakon starijih jugoslovenskih. Kako je Tango Six prvi javio pre deset godina, Eagle Express privremeno je bio operater Falkona 900EX.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pu

Zašto je Prince zamenio YU-FSS sa FVJ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs