[POSAO] Prince Aviation traži vazduhoplovne tehničare i inženjere svih profila za svoju sledeću etapu širenja

24. nov 2023

Nekoliko srpskih sportskih aerodroma privremeno zatvoreno, Direktorat civilnog vazduhoplovstva objašnjava za Tango Six zbog čega

7. nov 2023

„Pilot na jedan dan“: Aero-klub Valjevo i Ministarstvo odbrane ponovo besplatno motivišu mlade da postanu piloti

26. okt 2023

[FOTO] „Sky Wings“ fly-in na aerodromu Maribor: Egmont Aviation predstavio svoj portfolio

24. okt 2023

[NAJAVA] Fly-in na mariborskom aerodromu: Kompanija Egmont Aviation poziva avijatičare na promociju Diamond i JMB letelica

18. okt 2023

[POSAO] Prince aviation traži kopilote i kapetane

2. okt 2023

[POSLEDNJA VEST] Udes jedrilice iznad Željave u Bosni i Hercegovini, pilot poginuo

27. sep 2023

Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“

27. sep 2023

Blanik kamp-kup Trstenik 2023: Do sada najmasovnije takmičenje, gosti od Rusije do Bihaća

21. sep 2023

DCV inicira izradu softvera za automatizaciju prijave i najave leta za dronove; Najavljena reforma propisa za snimanje iz vazduha

20. sep 2023

[INTERVJU] Kako je makedonska jedrilica Ilindenka spašena iz Muzeja vazduhoplovstva u Beogradu radi restauracije u Skoplju

20. sep 2023

Aero-miting Skoplje 2023: Najinteresantnija vazduhoplovna manifestacija ove godine

19. sep 2023

[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji

18. sep 2023

Vijesti: Nastavak drame u crnogorskoj generalnoj avijaciji – „Ćemovsko polje“ zabranilo Dragišu Raičevića

9. sep 2023

Objavljen preliminarni izveštaj o udesu ultra-lakog aviona Eskval na aerodromu „13. Maj“ kod Zemun Polja

4. sep 2023

[REPORTAŽA] Iza scene do sada najmasovnijeg Državnog prvenstva pilota ultra-lakih letelica u Ćupriji

3. sep 2023

[NAJAVA] Blanik kup u Prijedoru 18. put – takmičenje zakazano za 26. avgust

18. avg 2023

[NAJAVA] Aero-klub Trstenik zove jedriličare iz bivše Jugoslavije: Peti po redu međunarodni Blanik kup u septembru

17. avg 2023

„Sloshing Rocket Workshop 2023“ održan u Beogradu i Zrenjaninu: Mladi vazduhoplovni inženjeri iz Italije prvi, Hrvati treći

15. avg 2023

[NAJAVA] Vazduhoplovna priredba u Ćupriji: 13. Državno prvenstvo ultra-lakih letelica

15. avg 2023
Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“
Potvrdu da je YU-FFS registracija stavljena na letelicu našli smo kroz fotografiju biz-jet kompanije Harmony-jets koja je fotografišući svoj avion uhvatila i avion koji će verovatno uskoro biti uvršten u srpski registar / Foto: Harmony-jets

Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“

Juče je na aerodrom „Nikola Tesla“ u popodnevnim časovima u Srbiju a po svemu sudeći i u domaći registar vazduhoplova sleteo još jedan poslovni mlaznjak. Prema zapisu leta sa sajta Flajtradar 24, Falkon 50 koji će verovatno biti registrovan kao YU-FFS sleteo je na beogradski aerodrom oko 14 časova. Letelica je serijskog broja 011 i proizvedena je 1980. godine. To je čini starijom i od do sada najstarijeg domaćeg Falkona, državnog YU-BNA i njegovog starijeg brata YU-BPZ.

Novouvedeni Falkon pridružiće se u srpskom registru Falkonu 2000LX domaće kompanije Prince Aviation koji je registrovan kao YU-FVJ i takođe veteranu (ali ko bi rekao mlađem), Falkonu 50 Avio-službe Vlade Srbije, YU-BNA.

Do sada najlepši Falkon u domaćem registru. YU-FVJ kompanije Prince Aviation / Foto: Dušan Atlagić

„Foks Sijera“ biće treći novouvedeni Falkon u domaći registar u poslednjih par godina. Prince Aviation je, kako je Tango Six izvestio u maju 2016. godine registrovao svoj prvi Falkon 2000LXS. Kompanija ga je zamenila sa Falkonom 2000LX YU-FVJ u maju 2022. godine.

Ne treba zaboraviti ni prvi Falkon koji je stavljen na neki domaći AOC nakon starijih jugoslovenskih. Kako je Tango Six prvi javio pre deset godina, Eagle Express privremeno je bio operater Falkona 900EX.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pu

Zašto je Prince zamenio YU-FSS sa FVJ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs