[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Dvomotorni Teknam u Ečkoj sleteo sa uvučenim stajnim trapom, nije bilo povređenih

11. feb 2025
Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije
Suspenzija je trajala dvadesetak dana / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije

Nakon što su pojedini sportski aerodromi u Srbiji privremeno zatvoreni od strane nacionalnog vazduhoplovnog regulatora, kako Tango Six saznaje, prošlog petka je aerodromu Lisički Jarak ukinuta suspenzija i on je ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije.

Kako Tango Six takođe saznaje, aerodromi Trstenik, Čenej, Kraljevo i Veliki Radinci takođe rade na usaglašavanju sa (ne toliko novim) „Pravilnikom o uslovima i postupku za izdavanje dozvole za korišćenje aerodroma“. Očekuje se da će i oni proraditi u skorije vreme.

Pomenuti aerodromi su početkom novembra dobili suspenzije do otklanjanja neusaglašenih (nezakonitih) stavki sa pravilnikom a nekima od njih je to bilo i drugo izricanje suspenzije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Na mnogim sportskim aerodromima bi prvo trebalo resiti Vlasnicku strukturu pa onda govoriti o razvoju i unapredjenju To se odnosi i na Lisici Jarak A ovako je svaciji i niciji Dali je Vojno vlasnistvo nekog Kluba ili kolektivno privatnika koji tamo sprovode svoje aktivnosti Mislim kad bi se to resilo upravljanje bi bilo znatno kvalitetnije i do ovakvih zabrana nebi dolazilo A i ako bi doslo znalo bi se ko je odgovoran i ko mora da snosi posledice

Odgovori
St

Sportski aerodrom Lisičji jarak je vojno vlasništvo i dat je u zakup i na upravljanje Vazduhoplovnom savezu Srbije, koji je dalje dao u podzakup aeroklubovima koji obavljaju svoju delatnost na tom aerodromu.

Problem je stari, klubovi ne plaćaju podzakup jer su koristili period kad se nije zanlo šta je čije, a Vazduhoplovni savez Srbije ne plaća zakup Vojci Srbije…

VS je u više navrata tražila da se izmiruju obaveze a VSS je isto prenosio klubovima….

sve u svemu, vlasnik se zna, i uvek se znao, jedino što zakupci – aeroklubovi ne plaćaju zakup…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs