[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Dvomotorni Teknam u Ečkoj sleteo sa uvučenim stajnim trapom, nije bilo povređenih

11. feb 2025
AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo
Umesto adekvatnijih ilustracija gužve, gomile i avionskih repova, autentični nemački "warbird" najlepše prikazuje koliko je bilo kakav vazduhoplovni događaj u ovoj zemlji jednostavno prezanimljiv / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Najveći evropski sajam posvećen generalnoj avijaciji AERO Fridrishafen počeo je po 31. put juče i trajaće do nedelje. Kako su juče prilikom otvaranja saopštili organizatori, ove godine prisutno je 756 izlagača iz 38 zemalja, sa zaista svih kontinenata.

Tango Six će tradicionalno izveštavati sa sajma koji je verovatno najraznovrsniji godišnji vazduhoplovni skup, tople, vašarske atmosfere.

AERO je ove godine fizički i sadržajno veći. Postavljena je jedna potpuno nova hala namenjena poslovnoj avijaciji, segmentu koji je primetno zastupljeniji nego ranijih godina. Kako se može čuti od više učesnika, AERO je ove godine uspeo da privuče svojim povoljnijim uslovima a moguće je da će imati i više „biz-jetova“ nego specijalizovaniji švajcarski EBACE koji je toliko poskupeo da ove godine možda neće ni imati statiku.

Amerikanci ove godine izložili najveći broj različitih tipova
Teknamov P-Mentor uskoro će biti isporučen kompaniji „Prince Aviation“ koja je ujedno i zastupnik italijanskog proizvođača za našu regiju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Nebrojano mnogo interesantnih letelica, sprava i ideja ali i truda da se naprave i atraktivni štandovi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Pored poslovnih aviona primetno je i veće prisustvo letelica na električni pogon. Organizatori su odvojili celu jednu halu (broj 7) za ovu oblast dok je „sustainability“ prilično zastupljena marketinška komunikacija.

Ovogodišnja promoterka AERO-a je našoj publici poznata Melani Astl koju smo prošlog septembra gledali iznad Vršca.

Srpske premijere

„Prince Aviation“ imao je izuzetnu aktivnost prvog dana i ponovo originalno oslikanu Cesnu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
„Green Power Turbine Systems“ nakon IDEX-a nastavlja ovogodišnji intenzivniji marketing dva nova projekta razvoja klasičnih vazduhoplova koji će kulminirati nastupu u Dubaiju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Kompanija „MIND Aviation“ prvi put u Fridrishafenu ali i na nekom inostranom vazduhoplovnom događaju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Kako smo najavili prošle nedelje, ovogodišnji sajam u Fridrishafenu biće rekordan i po broju izlagača iz Srbije. Tri kompanije, svaka iz različitog vazduhoplovnog segmenta, odlučile su da potroše određene resurse na nastup na AERO-u.

„Green Power Turbine Systems“, „MIND Aviation“ i „Prince Aviation“ tako su i izuzetni promoteri Srbije, zemlje sa relativno skromnom ekonomijom i disproporcionalno većom željom i trudom entuzijasta da se bave vazduhoplovnim biznisom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ra

Šta je sa našom Utvom i njenom Sovom?
Pokreneš projekat star nekoliko decenija malo ga našminkaš i očekuješ da ćeš se takmičiti sa ovako modernim letelicama, baš optimističan potez!!!

Odgovori
Pe

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

Odgovori
Ga

Kakvi su troskovi moguci za onog ko bi iz Srbije zeleo posetiti ovakvu izlozbu? kliko kosta ulaznica…..koje je radno vreme izlozbe….? da li je moguce sve videti za samo jedan dan?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs