Richard Charles Nicholas Branson nije tipičan primer poslovnog čoveka koji je uspeo u svetskim razmerama. Svi znamo priču o Bill…
Kada svako od nas započinje putovanje, prvo što uzimamo u obzir jeste sama cena leta. Najpovoljnija ponuda je strašno primamljiva,…
Od prošlog Petka Hrvatska je bogatija za još jednu školu letenja. Pannonia Pilot school svečano je otvorena na Osiječkom aerodromu….
Danas vam predstavljam holandskog vazduhoplovnog novinara i fotografa Dirka Jan de Ridera i deo njegovog portfolia. Prenosim deo zanimljive Dirkove…
Tekst Igora Salingera. Objavljeno u specijalnom izdanju nedeljnika VREME (www.vreme.com) za nauku i tehnologiju VREME NAUKE broj 19, 28/10/2010. Preneto…
Moja puna vest na sajtu Ministarstva odbrane. Svih šest aviona su od juče na Batajnici i očekuje ih generalni remont…
Јуче је на спортском аеродрому Лисичји jарак надомак Београда у организацији Аероклуба ”Галеб” oдржана изложба фотографија и докумената посвећена првом…
Najnoviji komentari
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3
Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.
Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…
radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!