BEG airport status
Budi profesionalac – ViPVO

Budi profesionalac – ViPVO

Kada porastem biću Richard Branson

Kada porastem biću Richard Branson

Richard Charles Nicholas Branson nije tipičan primer poslovnog čoveka koji je uspeo u svetskim razmerama. Svi znamo priču o Bill…

2 komentara Pročitaj više
Leti lepše, najlepše

Leti lepše, najlepše

Kada svako od nas započinje putovanje, prvo što uzimamo u obzir jeste sama cena leta. Najpovoljnija ponuda je strašno primamljiva,…

2 komentara Pročitaj više
Otvorena pilotska škola Air-Pannonia u Osijeku

Otvorena pilotska škola Air-Pannonia u Osijeku

Od prošlog Petka Hrvatska je bogatija za još jednu školu letenja. Pannonia Pilot school svečano je otvorena na Osiječkom aerodromu….

0 komentara Pročitaj više
Dirk Jan de Ridder za Tango Six Blog

Dirk Jan de Ridder za Tango Six Blog

Danas vam predstavljam holandskog vazduhoplovnog novinara i fotografa Dirka Jan de Ridera i deo njegovog portfolia. Prenosim deo zanimljive Dirkove…

0 komentara Pročitaj više
Let u budućnost: Cigara sa krilima

Let u budućnost: Cigara sa krilima

Tekst Igora Salingera. Objavljeno u specijalnom izdanju nedeljnika VREME (www.vreme.com) za nauku i tehnologiju VREME NAUKE broj 19, 28/10/2010. Preneto…

0 komentara Pročitaj više
Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Šta nam je donela ova godina a šta će nam doneti sledeća?

Nisam se oglašavao duže vreme na Tango Six-u. Što iz porodičnih razloga, što iz nekih drugih. Par prijatelja koji prate…

1 komentar Pročitaj više
Sletela preostala dva Supergaleba G-4 iz Crne Gore

Sletela preostala dva Supergaleba G-4 iz Crne Gore

Moja puna vest na sajtu Ministarstva odbrane. Svih šest aviona su od juče na Batajnici i očekuje ih generalni remont…

6 komentara Pročitaj više
Obeleženo 100 godina od prvog javnog leta iznad Beograda

Obeleženo 100 godina od prvog javnog leta iznad Beograda

Јуче је на спортском аеродрому Лисичји jарак надомак Београда  у организацији Аероклуба ”Галеб” oдржана изложба фотографија и докумената посвећена првом…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj