BEG airport status
Država Srbija ima strategiju protiv Low-Cost prevoznika?

Država Srbija ima strategiju protiv Low-Cost prevoznika?

EKSKLUZIVNO: Specijalna šema MiG-a 21 povodom 50 godina službe

EKSKLUZIVNO: Specijalna šema MiG-a 21 povodom 50 godina službe

BEOGRAD – Lovac-presretač MiG-21 napunuio je 50 godina u službi domaćih ratnih vazduhoplovstava septembra prošle godine. Vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovna odbrana…

20 komentara Pročitaj više
EKSKLUZIVNO: Jat konačno dobija nove avione!

EKSKLUZIVNO: Jat konačno dobija nove avione!

BEOGRAD – Kako Tango Six ekskluzivno saznaje Radna grupa Vlade Srbije koja je formirana radi analize stanja, stabilizacije i oporavka…

1 komentar Pročitaj više
ViPVO ide dalje sa modernizacijom Supergaleba G-4

ViPVO ide dalje sa modernizacijom Supergaleba G-4

BEOGRAD – Vojska Srbije i njeno Vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovna odbrana nisu odustali od plana modernizacije školsko-borbenog aviona Supergaleb G-4. Kako…

4 komentara Pročitaj više
Novi Pelikan počeo sa radom

Novi Pelikan počeo sa radom

BEOGRAD – Nova škola letenja počela je ovih dana sa radom u Beogradu. Pelikan Airways prodao je svoju FTO operaciju…

0 komentara Pročitaj više
SMATSA kupila još jedan King Air 350

SMATSA kupila još jedan King Air 350

BEOGRAD – Kontrola letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) nabavila je još jedan avion Beechcraft King Air 350. Pored kalibraže…

7 komentara Pročitaj više
Iz budućnosti Jata izbaciti uljeza: Hogan, Mrkonjić ili Fernandez?

Iz budućnosti Jata izbaciti uljeza: Hogan, Mrkonjić ili Fernandez?

BEOGRAD – Treća slamka spasa po redu za srpskog nacionalnog avio-prevoznika ne bazira se samo na prijateljstvu sa šeikom Muhamedom….

3 komentara Pročitaj više
Pilot koji je leteo preko 60 tipova letelica: G-4 je poluproizvod, G4M u startu nije dobro rešenje

Pilot koji je leteo preko 60 tipova letelica: G-4 je poluproizvod, G4M u startu nije dobro rešenje

BEOGRAD – U veoma zanimljivoj debati u komentarima na temu Novog Aviona vazduhoplovni inženjer Marko Ivanković razmenio je mišljenja sa…

66 komentara Pročitaj više
Muzej vazduhoplovnog nemara

Muzej vazduhoplovnog nemara

BEOGRAD – Juče je u Drugom opštinskom sudu u Beogradu počeo glavni pretres pred istražnim sudijom radi saslušanja svedoka u…

24 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj