Tango Six izveštava iz Varaždina sa promocije izvanrednog višenamenskog aviona GippsAero AV-8 Airvan. Impresivne performanse i zanimljiv demonstracioni let koji smo snimili ne nadajući se da će biti i G sile.
U ponedeljak 8. oktobra Feliks Baumgartner skočiće iz specijalne kapsule sa visine od 36.000 metara i u slobodnom padu dostići će terminalno ubrzanje od 1.110 kilometara na čas pri čemu će probiti „zvučni zid“. Tango Six Blog i Red Bull Srbija ponovo se udružuju kako bi vam preneli ovaj istorijski poduhvat.
Severino De Luka, test pilot italijanskog ratnog vazduhoplovstva koji je svoju kvalifikaciju stekao u Americi, predstavio mi je C-27J Spartan i u kokpitu pokazao kako radi svoj čuveni valjak.
Kraći ekskluzivni intervju sa italijanskim test pilotom Lukom Kampelom, zvezdom letačkog dela aeromitinga Batajnica 2012.
[EKSKLUZIVNO] Tango Six ekipa bila je juče na Batajnici. Jedini smo medij iz Srbije koji je dobio intervju sa posadom ruskog aviona MiG-29M2. Pogledajte video reportažu i fotografije sa stajanke između dva leta.
Voditelji televizije B92 Katarina Lazarević i Miloš Milovanović vodiće program 2. septembra.
Najava ovogodišnjeg izdanja tradicionalno najposećenijeg fly-ina u Srbiji. Još jedno druženje na najlepšem sportskom aerodromu u državi. Učestvuju Orao i Mig-29!
Drugi (pravi) TV spot za najavu aeromitinga povodom stogodišnjice srpskog vojnog vazduhoplovstva.
Najnoviji komentari
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.
ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.
алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…
max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…