Timovi Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva započeće za vikend akciju pregleda potencijalnih letelišta za helikoptere širom Srbije. Akcija predviđa pružanje stručne savetodavne…
Pilot paraglajdera Milica Marinković i raketni modelar Živan Josipović, dobitnici su statue „Zlatni orao“, najprestižnije nagrade za sportske vazduhoplovce za…
INFORMACIJA 01-12 CROSSFIRE2 INFORMACIJA 02-12 Ultralaki I-6312
Jučerašnja pogibija padobranca na sportskom aerodromu Lisičji Jarak i teži udes ultralakog aviona na letelištu pored Vojke obeležili su početak…
Pre dve godine, na inicijativu Ministarstva poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije, Evropska Unija finansirala je projekat iskorenjivanja besnila…
Uprkos jasno definisanom zakonskom roku Ministarstvo za infrastrukturu još nije predložilo Vladi Srbije osobu koja bi trebala da bude na…
Uprkos jasno definisanom zakonskom roku Vlada Srbije nije imenovala Glavnog istražitelja koji bi trebao da vodi novi Centar za istraživanje…
Najnoviji komentari
Stojko na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
ili mozda ipak helikopteri?
goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250
Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.
goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.
Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…
Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…