Prva u nizu blokbaster serija Zdravka Šotre zasnivala se na originalnom konceptu. Ona je neznamšta, on je pilot. Da bi…
Izveštaj sa dodele Zlatnog Orla Vazduhoplovnog saveza Srbije završio sam osvrtom na trenutno haotičnu situaciju u ovoj instituciji. Jedan od…
Emil Milojević, autor dokumentarnog filma o Životi Đuriću poslao mi je prilog koji je njegova televizija napravila povodom prvog Memorijala…
Muzej Vazduhoplovstva na Surčinu bio je deo beogradske „Noći Muzeja“ pretprošle Subote. U saradnji sa zmajarima aerokluba „13. Maj“ izloženi…
Intenzivna produkcija kalendara sa temom avijacije u Srbiji prošle godine je fenomen koji je malo ko očekivao. Katastrofalna situacija, kako…
Povodom deset godina rada i 100 godina srpskog vazduhoplovstva, udruženje koje okuplja žene u svim vidovima ove profesije održalo je…
Manje i agilnije kompanije često postanu žrtve svoje ambicije. Optimizam u kreiranju novih segmenata tržišta uvek je praćen dodatnim nivoom…
Najnoviji komentari
Stojko na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
ili mozda ipak helikopteri?
goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250
Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.
goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.
Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…
Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…