Kako Tango Six saznaje iz dobro obaveštenog izvora u višim ešalonima komande NATO Združene komande iz Napulja, kompanija Red Bull…
Jatov ATR 72-202 registarske oznake YU-ALO doživeo je neuobičajeni peh 30. marta na letu JU312 za Beč. Desni točak nosne…
Da je letenje iznad Srbije i u mirnodopsko vreme zanimljivo skreće nam pažnju hitno upozorenje letačimakoje je Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva…
Država će nacionalnoj avio-kompaniji dati još 10 miliona evra. Jat sve bliži odluci o iznajmljivanju dva aviona Boing 737-800. Razmatra…
Nova sezonska regionalna akcija suzbijanja besnila kod divljih životinja počela je pre tri dana iz Smederevske Palanke. STS ponovo mobilisala…
Kako je Tango Six juče prvi objavio, pismo predsednika Vlade Erbasu u osvit roka koji je pod pretnjom arbitraže postavio…
Vlada je poslala odgovor Erbasu pre 1. aprila – datuma do kojeg je ta kompanija tražila odgovor Srbije dve nedelje…
Najnoviji komentari
Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.
Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3
Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.