BEG airport status
Aeromagazin se gasi Pored štampanog ugašeno i Internet izdanje magazina.

Aeromagazin se gasi

Glavni i odgovorni urednik Aeromagazina Branko Bilbija najavio je u poslednjem i jubilarnom 100. broju da će jedini vazduhoplovni štampani magazin u Srbiji, do daljnjeg, prestati da izlazi:

– Aeromagazin, nakon ovog stotog jubilarnog broja, privremeno zamrzava svoju aktivnost, dok se ne ukažu bolja vremena. – napisao je u uvodniku.

Uz apel da se čitaoci, uprkos gašenju, odluče za pretplatu Bilbija je stavio tačku na magazin koji je dugo vremena (pre Interneta) bio jedino domaće vazduhoplovno glasilo.

Juče je prestao sa radom i sajt Aeromagazina.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Al

Jeste jedini, ali ne nesto preterano kvalitetan, verovatno bas zbog nedostatka sredstava. U poslednje vreme je bas siromasan bio, bude jedan ili dva zanimljiva clanka, ostalo manje vise, a cena nimalo popularna naspram kvaliteta. Inace steta sto se i to nesto ugasilo, ali kakvom stanju nam je vazduhoplovstvo, takav nam i casopis i na kraju drzava. NEMA SE PARA

Odgovori
St

Steta, odrastao sam uz ovaj casopis. Ali cena je bila previsoka nisam mogao kasnije da priustim. Bolje da je bio u nekom kvalitetu poput kalibra i uspeo da nastavi sa poslovanjem!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj