BEG airport status
Rajaner uvodi letove za Bergamo i Vece iz Niša Rajaner do sada najavio 4 rute iz Niša - Berlin, Bratislavu, Bergamo (Milano) i Vece (Dizeldorf)

Rajaner uvodi letove za Bergamo i Vece iz Niša

Kompanija Rajaner (Ryanair) najavila je uvođenje još dve nove linije iz Niša – do italijanskog Bergama i Vecea u Nemačkoj.

Rajerovi letovi za Vece (Weeze), koji se nalazi nedaleko od Dizeldorfa, počeće 30. oktobra, a za Bergamo, koji je na oko 40 Km od Milana, 1. novembra. Kako je na jutros održanom radnom doručku sa novinarima najavljeno, ka ovim destinacijama leteće se dva puta nedeljno.

Kompanija je u aprilu prvo najavila uvođenje linije za Berlin od 4. septembra, a zatim i za Bratislavu od  31. oktobra, takođe, dva puta nedeljno.

Predstavnici kompanije su prilikom obraćanja novinarima tada naglasili da očekuju oko 30.000 putnika godišnje na svakoj od ove dve linije.

Navodeći da je aerodrom u Nišu izabran zbog prohibitivnih cena „Nikole Tesle“, Luis Fernandez-Mellado, Rajenerov „route development manager“ ispričao je u intervjuu za Tango Six da je skalabilnost kompanije ključ strategije širenja irskog prevoznika.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ja

Dobro nam dosli i dugo nam ostali.

Odgovori
je

skalabilnost ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj