[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Air Nostrum bitno lošija opcija od Aegeana

21. jan 2020

Montenegro airlines osmi put nosilac IOSA sertifikata

20. jan 2020

Trade Air otvara bazu u Ljubljani

16. jan 2020

Jubilej Montenegro Airlinesa u znaku novog rekorda

14. jan 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Aegean dobar kupac za Croatiu Airlines?

14. jan 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zrakoplovni vicevi

7. jan 2020

Mirjana Čizmarov: „Jedna od najuspešnijih godina u istoriji civilnog vazduhoplovstva Srbije“

31. dec 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Koliko se letjelo prije 33 godine?

31. dec 2019

Dan RV i PVO: Plaketa Direktoratu civilnog vazduhoplovstva za dugogodišnju saradnju

26. dec 2019

Potpisan ugovor za izgradnju novog tornja na aerodromu “Nikola Tesla“

24. dec 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Smiješna strana avio-svijeta, 3. dio

24. dec 2019

Slovenačka Amelija pokreće redovne letove

20. dec 2019

Saša Vlaisavljević: „Koncesija aerodroma je najuspešniji potez države Srbije u poslednjih 30 godina“

17. dec 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Laudina baza u Zadru ogroman iskorak

17. dec 2019

Crnogorski regulator potvrdio: Nema ugrožavanja bezbednosti vazdušnog saobraćaja iznad Srbije i Crne Gore; Sindikat izneo nove primedbe

13. dec 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] airBaltic još jedan primjer kako se može biti uspješan

10. dec 2019

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore odlučila da uloži 155 miliona evra u Montenegro airlines u narednih 6 godina; obezbeđene pare i za kupovinu novih aviona

9. dec 2019

Prva javna razmena stavova Sindikata kontrolora i SMATSA-e; DCV pokrenuo vanredni inspekcijski nadzor

6. dec 2019

Montenegro airlines u ovoj godini očekuje više od 660.000 prevezenih putnika

5. dec 2019

Agencija za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore obeležila deset godina postojanja

4. dec 2019
Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu
Takmičenje je održano na namenski postavljenom poligonu ispred hangara Jat Tehnike / Foto: NIS

Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu

Кompanija „Gaspromnjeft-Aero“, Objedinjena grupa za kvalitet avio-goriva međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj IATA Fuel Quality Pool (IFQP) kao i Međunarodna organizacija za avio-goriva The Joint Inspection Group (JIG) organizovali su drugo po redu takmičenje u oblasti snabdevanja avio-gorivom, Aviation Fuelling Challenge (AFC), koje je održano od 1. do 3. oktobra u Beogradu.

Zvanični partneri takmičenja bili su NIS i kompanija JAT Tehnika na čijoj je lokaciji organizovan praktični deo takmičenja.

Ekipa iz Srbije ekipno treća na takmičenju / Foto: NIS

– U 2019. godini geografija učesnika Aviation Fuelling Challenge takmičenja se proširila. Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva: Total (Francuska), CNAF (Кina), China Aviation Oil (Кina), Petrolimex Aviation (Vijetnam), NIS (Srbija), OMV Petrom (Rumunija), Makpetrol A.D. (Makedonija), Hifa Oil (Bosna i Hercegovina), BATO (Rusija) i Gaspromneftь-Aero (Rusija), što je za dva tima više nego u 2018. godini.

Nagrade su dodeljene u tri pojedinačne nominacije – vozačima tankera za snabdevanje gorivom (Wingman), šefovima smena (Operational manager) kao i zamenicima šefova proizvodnje (Technical manager). Dodeljena je takođe i glavna nagrada na osnovu ekipnih rezultata.

Prvo mesto osvojila je „Gaspromneft-Aero“ ekipa iz Rusije / Foto: NIS

Takmičarski zadaci bazirani su na zahtevima međunarodnih standarda kvaliteta u oblasti snabdevanja avio-gorivom. Učesnici su rešavali teoretske testove u elektronskom formatu, kao i dva praktična zadatka. U ekipnim takmičenjima timovi su se nadmetali u rešavanju četiri praktična zadatka sa vremenskim ograničenjem. U sastavu žirija bili su predstavnici IFQP-a i JIG-a.

Za pobednika Aviation Fuelling Challenge-a u ekipnom delu takmičenja proglašen je ruski tim „Gaspromneft-Aero“, dok je drugo mesto zauzeo NIS iz Srbije. Treće mesto pripalo je timu CNAF iz Кine.

U pojedinačnim nominacijama nagrade su osvojili predstavnici pet timova. Za najbolje vozače aerodromskih tankera proglašeni su Guangzhong Zhang, predstavnik „China Aviation Oil“, Vladimir Gorin iz „Gaspromnjeft-Aero“ i Ljubinko Marinković iz NIS-a. U nominaciji „Šef smene“ prva tri mesta pripala su Aleksandru Slugačovu iz „Gaspromnjeft-Aero“, Ericu Brunelu iz „Total“ kao i Ruslanu Mihajlovu iz kompanije „BATO“.

Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva / Foto: NIS

Кapiteni timova bili su zamenici šefova proizvodnje koji su se takođe takmičili u profesionalnoj veštini. Prva tri mesta pripala su Vladislavu Goverdovskom iz „Gaspromnjeft-Aero“, Mariji Jovović iz NIS-a i Кonstantinu Šapranovu iz kompanije „BATO“. – stoji u saopštenju NIS-a.

– Ove godine po prvi put u okviru AFC-a održana je radionica u kojoj su učestvovali svi učesnici turnira, a na kojoj je svaki tim podelio sa kolegama svoje praktične ideje i rešenja u oblasti obezbeđenja bezbednog tankovanja aviona. Uspeli smo da prikupimo jedinstveni materijal na primerima iz radne prakse stručnjaka od Vijetnama do Francuske.

Naš turnir postaje jedini radni prostor na svetu na kom stručnjaci za proizvodnju iz različitih zemalja razmenjuju najbolje prakse, rade na rešavanju problema koji utiču na razvoj i standardizaciju globalnih procesa snabdevanja avio-gorivom. Zahvaljujemo našim partnerima na podršci i učešću u drugom međunarodnom takmičenju u snabdevanju avio-gorivom i nadamo se da će to postati stalna platforma za međusobnu saradnju stručnjaka u ovoj oblasti. – naglasio je generalni direktor „Gaspromneft-Aero“ Vladimir Jegorov.

Komentari

S

nedostajao je NIS ovom timu ‚‚ Adapter ‚‚ pa su se zbog toga lošije plasirali ;-)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend