Prevoz tereta vazduhom vraća se starom ritmu: Povećana tražnja od strane tradicionalnih klijenata, hitni medicinski čateri manje zastupljeni

25. nov 2020

MTU preuzeo održavanje Er Srbijinih motora od Pret end Vitnija : V2500 neće biti održavani u Srbiji, već u Hanoveru

19. nov 2020

Kurir za dostavu pošiljki, koji putuje avionom

18. nov 2020

Er Srbija otpušta deo zaposlenih i smanjuje im plate, Viz er prvi otpustio srpske pilote

18. nov 2020

[PILOT SA ISTOKA] Boingova 737 familija: Od revolucije do prokletstva (2. deo)

16. nov 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Wizz želi povećati tržišni udio – globalni sukob 15. dio

3. nov 2020

[PILOT SA ISTOKA] Boingova 737 familija: Od revolucije do prokletstva (1. deo)

2. nov 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Berlin Branderburg najveća sramota europskog zrakoplovstva

27. okt 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kompanije regije moraju se prilagoditi novim realnostima

20. okt 2020

[PILOT SA ISTOKA] Pogled u kokpit putničkog aviona za vreme Korone: „Rizikujete dosta, svaki put kad idete na posao“

19. okt 2020

Direktorat civilnog vazduhoplovstva rešio problem ugrožavanja beloglavih supova: Zone zabrane letenja iznad Uvca ali i dodatne dve lokacije

16. okt 2020

Izveštaj EU Komisije o srpskom avio-saobraćaju za 2020 godinu: Nije loše, ima otvorenih stavki, DCV kaže da je ispunio sve obaveze

15. okt 2020

Istorijski pad putnika na beogradskom aerodromu usled Korone: 68,7% putnika manje nego prošle godine

14. okt 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Airbus A320: proizvedeno 10.000

13. okt 2020

[EKSKLUZIVNO] Iza scene Er Srbijinog odgovora na Koronu: Operativni centar u utakmici života

9. okt 2020

Depresija počinje: Lufthanzina pilotska akademija rekla svojim studentima da zaborave na karijere u avio-kompanijama i razmisle o menjanju poziva

8. okt 2020

Pad vazdušnog saobraćaja u Srbiji usled Korone: Konačno domaći podaci za kvalitetniju depresiju od IATA-ine

8. okt 2020

Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?

6. okt 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Odlazak Emiratesa ogroman gubitak za Zagreb

6. okt 2020

[PILOT SA ISTOKA] Posledice Korone na avio-industriju: Piloti će teško naći posao, proizvođači aviona kupce, lizing kuće profit na kakav su navikli

5. okt 2020
Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu
Takmičenje je održano na namenski postavljenom poligonu ispred hangara Jat Tehnike / Foto: NIS

Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu

Кompanija „Gaspromnjeft-Aero“, Objedinjena grupa za kvalitet avio-goriva međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj IATA Fuel Quality Pool (IFQP) kao i Međunarodna organizacija za avio-goriva The Joint Inspection Group (JIG) organizovali su drugo po redu takmičenje u oblasti snabdevanja avio-gorivom, Aviation Fuelling Challenge (AFC), koje je održano od 1. do 3. oktobra u Beogradu.

Zvanični partneri takmičenja bili su NIS i kompanija JAT Tehnika na čijoj je lokaciji organizovan praktični deo takmičenja.

Ekipa iz Srbije ekipno treća na takmičenju / Foto: NIS

– U 2019. godini geografija učesnika Aviation Fuelling Challenge takmičenja se proširila. Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva: Total (Francuska), CNAF (Кina), China Aviation Oil (Кina), Petrolimex Aviation (Vijetnam), NIS (Srbija), OMV Petrom (Rumunija), Makpetrol A.D. (Makedonija), Hifa Oil (Bosna i Hercegovina), BATO (Rusija) i Gaspromneftь-Aero (Rusija), što je za dva tima više nego u 2018. godini.

Nagrade su dodeljene u tri pojedinačne nominacije – vozačima tankera za snabdevanje gorivom (Wingman), šefovima smena (Operational manager) kao i zamenicima šefova proizvodnje (Technical manager). Dodeljena je takođe i glavna nagrada na osnovu ekipnih rezultata.

Prvo mesto osvojila je „Gaspromneft-Aero“ ekipa iz Rusije / Foto: NIS

Takmičarski zadaci bazirani su na zahtevima međunarodnih standarda kvaliteta u oblasti snabdevanja avio-gorivom. Učesnici su rešavali teoretske testove u elektronskom formatu, kao i dva praktična zadatka. U ekipnim takmičenjima timovi su se nadmetali u rešavanju četiri praktična zadatka sa vremenskim ograničenjem. U sastavu žirija bili su predstavnici IFQP-a i JIG-a.

Za pobednika Aviation Fuelling Challenge-a u ekipnom delu takmičenja proglašen je ruski tim „Gaspromneft-Aero“, dok je drugo mesto zauzeo NIS iz Srbije. Treće mesto pripalo je timu CNAF iz Кine.

U pojedinačnim nominacijama nagrade su osvojili predstavnici pet timova. Za najbolje vozače aerodromskih tankera proglašeni su Guangzhong Zhang, predstavnik „China Aviation Oil“, Vladimir Gorin iz „Gaspromnjeft-Aero“ i Ljubinko Marinković iz NIS-a. U nominaciji „Šef smene“ prva tri mesta pripala su Aleksandru Slugačovu iz „Gaspromnjeft-Aero“, Ericu Brunelu iz „Total“ kao i Ruslanu Mihajlovu iz kompanije „BATO“.

Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva / Foto: NIS

Кapiteni timova bili su zamenici šefova proizvodnje koji su se takođe takmičili u profesionalnoj veštini. Prva tri mesta pripala su Vladislavu Goverdovskom iz „Gaspromnjeft-Aero“, Mariji Jovović iz NIS-a i Кonstantinu Šapranovu iz kompanije „BATO“. – stoji u saopštenju NIS-a.

– Ove godine po prvi put u okviru AFC-a održana je radionica u kojoj su učestvovali svi učesnici turnira, a na kojoj je svaki tim podelio sa kolegama svoje praktične ideje i rešenja u oblasti obezbeđenja bezbednog tankovanja aviona. Uspeli smo da prikupimo jedinstveni materijal na primerima iz radne prakse stručnjaka od Vijetnama do Francuske.

Naš turnir postaje jedini radni prostor na svetu na kom stručnjaci za proizvodnju iz različitih zemalja razmenjuju najbolje prakse, rade na rešavanju problema koji utiču na razvoj i standardizaciju globalnih procesa snabdevanja avio-gorivom. Zahvaljujemo našim partnerima na podršci i učešću u drugom međunarodnom takmičenju u snabdevanju avio-gorivom i nadamo se da će to postati stalna platforma za međusobnu saradnju stručnjaka u ovoj oblasti. – naglasio je generalni direktor „Gaspromneft-Aero“ Vladimir Jegorov.

Komentari

S

nedostajao je NIS ovom timu ‚‚ Adapter ‚‚ pa su se zbog toga lošije plasirali ;-)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend