SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024
Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu
Takmičenje je održano na namenski postavljenom poligonu ispred hangara Jat Tehnike / Foto: NIS

Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu

Кompanija „Gaspromnjeft-Aero“, Objedinjena grupa za kvalitet avio-goriva međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj IATA Fuel Quality Pool (IFQP) kao i Međunarodna organizacija za avio-goriva The Joint Inspection Group (JIG) organizovali su drugo po redu takmičenje u oblasti snabdevanja avio-gorivom, Aviation Fuelling Challenge (AFC), koje je održano od 1. do 3. oktobra u Beogradu.

Zvanični partneri takmičenja bili su NIS i kompanija JAT Tehnika na čijoj je lokaciji organizovan praktični deo takmičenja.

Ekipa iz Srbije ekipno treća na takmičenju / Foto: NIS

– U 2019. godini geografija učesnika Aviation Fuelling Challenge takmičenja se proširila. Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva: Total (Francuska), CNAF (Кina), China Aviation Oil (Кina), Petrolimex Aviation (Vijetnam), NIS (Srbija), OMV Petrom (Rumunija), Makpetrol A.D. (Makedonija), Hifa Oil (Bosna i Hercegovina), BATO (Rusija) i Gaspromneftь-Aero (Rusija), što je za dva tima više nego u 2018. godini.

Nagrade su dodeljene u tri pojedinačne nominacije – vozačima tankera za snabdevanje gorivom (Wingman), šefovima smena (Operational manager) kao i zamenicima šefova proizvodnje (Technical manager). Dodeljena je takođe i glavna nagrada na osnovu ekipnih rezultata.

Prvo mesto osvojila je „Gaspromneft-Aero“ ekipa iz Rusije / Foto: NIS

Takmičarski zadaci bazirani su na zahtevima međunarodnih standarda kvaliteta u oblasti snabdevanja avio-gorivom. Učesnici su rešavali teoretske testove u elektronskom formatu, kao i dva praktična zadatka. U ekipnim takmičenjima timovi su se nadmetali u rešavanju četiri praktična zadatka sa vremenskim ograničenjem. U sastavu žirija bili su predstavnici IFQP-a i JIG-a.

Za pobednika Aviation Fuelling Challenge-a u ekipnom delu takmičenja proglašen je ruski tim „Gaspromneft-Aero“, dok je drugo mesto zauzeo NIS iz Srbije. Treće mesto pripalo je timu CNAF iz Кine.

U pojedinačnim nominacijama nagrade su osvojili predstavnici pet timova. Za najbolje vozače aerodromskih tankera proglašeni su Guangzhong Zhang, predstavnik „China Aviation Oil“, Vladimir Gorin iz „Gaspromnjeft-Aero“ i Ljubinko Marinković iz NIS-a. U nominaciji „Šef smene“ prva tri mesta pripala su Aleksandru Slugačovu iz „Gaspromnjeft-Aero“, Ericu Brunelu iz „Total“ kao i Ruslanu Mihajlovu iz kompanije „BATO“.

Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva / Foto: NIS

Кapiteni timova bili su zamenici šefova proizvodnje koji su se takođe takmičili u profesionalnoj veštini. Prva tri mesta pripala su Vladislavu Goverdovskom iz „Gaspromnjeft-Aero“, Mariji Jovović iz NIS-a i Кonstantinu Šapranovu iz kompanije „BATO“. – stoji u saopštenju NIS-a.

– Ove godine po prvi put u okviru AFC-a održana je radionica u kojoj su učestvovali svi učesnici turnira, a na kojoj je svaki tim podelio sa kolegama svoje praktične ideje i rešenja u oblasti obezbeđenja bezbednog tankovanja aviona. Uspeli smo da prikupimo jedinstveni materijal na primerima iz radne prakse stručnjaka od Vijetnama do Francuske.

Naš turnir postaje jedini radni prostor na svetu na kom stručnjaci za proizvodnju iz različitih zemalja razmenjuju najbolje prakse, rade na rešavanju problema koji utiču na razvoj i standardizaciju globalnih procesa snabdevanja avio-gorivom. Zahvaljujemo našim partnerima na podršci i učešću u drugom međunarodnom takmičenju u snabdevanju avio-gorivom i nadamo se da će to postati stalna platforma za međusobnu saradnju stručnjaka u ovoj oblasti. – naglasio je generalni direktor „Gaspromneft-Aero“ Vladimir Jegorov.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Sk

nedostajao je NIS ovom timu ‚‚ Adapter ‚‚ pa su se zbog toga lošije plasirali ;-)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs