[POSLEDNJA VEST] Prve fotografije novog izgleda aerodroma „Nikola Tesla“

4. jun 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Ruši li se Neelmanovo carstvo?

2. jun 2020

Novi sukob Srbije i Crne Gore ima ipak vazduhoplovnu pozadinu i opravdanje?

27. maj 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zrakoplovna oaza Ohrid

26. maj 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Globalni sukob 14. dio: Nastavak sukoba uprkos Koroni

19. maj 2020

Aerodrom „Nikola Tesla“: Sledeće nedelje ponovo letimo

15. maj 2020

Ivoy Jets – platforma za rezervaciju privatnih aviona napravljena u Beogradu

14. maj 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Obveze zrakoplovnih putnika tijekom Korona krize

12. maj 2020

[INTERVJU] Kako su avio-kargo kompanije pomogle planeti tokom Korona krize

11. maj 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Ide na bolje, najgore je iza nas

5. maj 2020

[POSLEDNJA VEST] Aerodromi u Srbiji se otvaraju za putnički saobraćaj 18 maja. Da li su spremni za putnike?

30. apr 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako će izgledati avio-promet u doba Korone, da li je moralno subvencionirati globalne avio-kompanije?

28. apr 2020

Podgorički aerodrom opslužio preko 5000 putnika za vreme Korona krize

27. apr 2020

Vučić: Budućnost Er Srbije je zagarantovana, ulagaćemo još više u nacionalnu avio-kompaniju

27. apr 2020

Bivši direktor Jata veruje u Kemtrejls i dublji problemi zloupotrebe strukovnih autoriteta

22. apr 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što avio-kompanije čine tijekom „Korona-krize“?

21. apr 2020

IATA ažurira predviđanja: Globalni avio-saobraćaj ulazi u duboku recesiju, gubici gori nego što se prvobitno mislilo

14. apr 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kakav će biti zračni promet nakon Korona virusa?

14. apr 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Originalni potezi kompanija tijekom Korona krize

7. apr 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

31. mar 2020
Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu
Takmičenje je održano na namenski postavljenom poligonu ispred hangara Jat Tehnike / Foto: NIS

Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu

Кompanija „Gaspromnjeft-Aero“, Objedinjena grupa za kvalitet avio-goriva međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj IATA Fuel Quality Pool (IFQP) kao i Međunarodna organizacija za avio-goriva The Joint Inspection Group (JIG) organizovali su drugo po redu takmičenje u oblasti snabdevanja avio-gorivom, Aviation Fuelling Challenge (AFC), koje je održano od 1. do 3. oktobra u Beogradu.

Zvanični partneri takmičenja bili su NIS i kompanija JAT Tehnika na čijoj je lokaciji organizovan praktični deo takmičenja.

Ekipa iz Srbije ekipno treća na takmičenju / Foto: NIS

– U 2019. godini geografija učesnika Aviation Fuelling Challenge takmičenja se proširila. Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva: Total (Francuska), CNAF (Кina), China Aviation Oil (Кina), Petrolimex Aviation (Vijetnam), NIS (Srbija), OMV Petrom (Rumunija), Makpetrol A.D. (Makedonija), Hifa Oil (Bosna i Hercegovina), BATO (Rusija) i Gaspromneftь-Aero (Rusija), što je za dva tima više nego u 2018. godini.

Nagrade su dodeljene u tri pojedinačne nominacije – vozačima tankera za snabdevanje gorivom (Wingman), šefovima smena (Operational manager) kao i zamenicima šefova proizvodnje (Technical manager). Dodeljena je takođe i glavna nagrada na osnovu ekipnih rezultata.

Prvo mesto osvojila je „Gaspromneft-Aero“ ekipa iz Rusije / Foto: NIS

Takmičarski zadaci bazirani su na zahtevima međunarodnih standarda kvaliteta u oblasti snabdevanja avio-gorivom. Učesnici su rešavali teoretske testove u elektronskom formatu, kao i dva praktična zadatka. U ekipnim takmičenjima timovi su se nadmetali u rešavanju četiri praktična zadatka sa vremenskim ograničenjem. U sastavu žirija bili su predstavnici IFQP-a i JIG-a.

Za pobednika Aviation Fuelling Challenge-a u ekipnom delu takmičenja proglašen je ruski tim „Gaspromneft-Aero“, dok je drugo mesto zauzeo NIS iz Srbije. Treće mesto pripalo je timu CNAF iz Кine.

U pojedinačnim nominacijama nagrade su osvojili predstavnici pet timova. Za najbolje vozače aerodromskih tankera proglašeni su Guangzhong Zhang, predstavnik „China Aviation Oil“, Vladimir Gorin iz „Gaspromnjeft-Aero“ i Ljubinko Marinković iz NIS-a. U nominaciji „Šef smene“ prva tri mesta pripala su Aleksandru Slugačovu iz „Gaspromnjeft-Aero“, Ericu Brunelu iz „Total“ kao i Ruslanu Mihajlovu iz kompanije „BATO“.

Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva / Foto: NIS

Кapiteni timova bili su zamenici šefova proizvodnje koji su se takođe takmičili u profesionalnoj veštini. Prva tri mesta pripala su Vladislavu Goverdovskom iz „Gaspromnjeft-Aero“, Mariji Jovović iz NIS-a i Кonstantinu Šapranovu iz kompanije „BATO“. – stoji u saopštenju NIS-a.

– Ove godine po prvi put u okviru AFC-a održana je radionica u kojoj su učestvovali svi učesnici turnira, a na kojoj je svaki tim podelio sa kolegama svoje praktične ideje i rešenja u oblasti obezbeđenja bezbednog tankovanja aviona. Uspeli smo da prikupimo jedinstveni materijal na primerima iz radne prakse stručnjaka od Vijetnama do Francuske.

Naš turnir postaje jedini radni prostor na svetu na kom stručnjaci za proizvodnju iz različitih zemalja razmenjuju najbolje prakse, rade na rešavanju problema koji utiču na razvoj i standardizaciju globalnih procesa snabdevanja avio-gorivom. Zahvaljujemo našim partnerima na podršci i učešću u drugom međunarodnom takmičenju u snabdevanju avio-gorivom i nadamo se da će to postati stalna platforma za međusobnu saradnju stručnjaka u ovoj oblasti. – naglasio je generalni direktor „Gaspromneft-Aero“ Vladimir Jegorov.

Komentari

S

nedostajao je NIS ovom timu ‚‚ Adapter ‚‚ pa su se zbog toga lošije plasirali ;-)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend