Avia Prime: Jat Tehnika posluje redovno uprkos krizi

27. mar 2020

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija danas prevozi američke državljane iz Beograda do Los Anđelesa

26. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Letove ima samo šest aerodroma regije

24. mar 2020

„Niko nije rekao neću“ civilna verzija: Er Srbija JU002 vraća se u Beograd do 20 časova sa medicinskom opremom i stručnjacima iz Kine

21. mar 2020

Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika

20. mar 2020

Er Srbija i Avio-služba Vlade Srbije na misijama humanitarnih letova

19. mar 2020

Ko sve sme da leti iznad Srbije za vreme vanrednog stanja?

19. mar 2020

Er Srbija privremeno obustavlja međunarodni putnički saobraćaj

19. mar 2020

Aerodrom „Nikola Tesla“ u potpunosti obustavlja međunarodni putnički saobraćaj – Letenje u Srbiji ne prestaje

19. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Korona virus kao kraj najgore godine u povijesti zrakoplovstva

17. mar 2020

Tonči Peović za Tango Six: Hrvatski avio-saobraćaj gubi svoju profitabilnost zbog Korone, moguć ukupan gubitak prihoda do 198 miliona evra

13. mar 2020

Treći Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope pomera se za kasniji datum zbog rizika od Korona virusa

11. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kamo ideš Zagrebe?

10. mar 2020

DCV zabranio sletanja u Srbiju svim avio-kompanijama koje saobraćaju iz Italije, Kine, Južne Koreje, Švajcarske i Irana

10. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Koliko je napredovala regija u posljednjih 10 godina?

3. mar 2020

Seminar za jedriličare u DCV-u

2. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Mostar stagnira?

25. feb 2020

[EKSKLUZIVNO] Jedan radni dan sa timom za praćenje koncesije Aerodroma „Nikola Tesla“

19. feb 2020

[KOLUMENA ALENA ŠĆURICA] Tko je ta Volotea?

18. feb 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Poraz bitke da se smanji sezonalnost na Jadranu

11. feb 2020
Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu
Takmičenje je održano na namenski postavljenom poligonu ispred hangara Jat Tehnike / Foto: NIS

Održano takmičenje u snabdevanju avio-gorivom, srpski „NIS“ ekipno drugi na domaćem terenu

Кompanija „Gaspromnjeft-Aero“, Objedinjena grupa za kvalitet avio-goriva međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj IATA Fuel Quality Pool (IFQP) kao i Međunarodna organizacija za avio-goriva The Joint Inspection Group (JIG) organizovali su drugo po redu takmičenje u oblasti snabdevanja avio-gorivom, Aviation Fuelling Challenge (AFC), koje je održano od 1. do 3. oktobra u Beogradu.

Zvanični partneri takmičenja bili su NIS i kompanija JAT Tehnika na čijoj je lokaciji organizovan praktični deo takmičenja.

Ekipa iz Srbije ekipno treća na takmičenju / Foto: NIS

– U 2019. godini geografija učesnika Aviation Fuelling Challenge takmičenja se proširila. Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva: Total (Francuska), CNAF (Кina), China Aviation Oil (Кina), Petrolimex Aviation (Vijetnam), NIS (Srbija), OMV Petrom (Rumunija), Makpetrol A.D. (Makedonija), Hifa Oil (Bosna i Hercegovina), BATO (Rusija) i Gaspromneftь-Aero (Rusija), što je za dva tima više nego u 2018. godini.

Nagrade su dodeljene u tri pojedinačne nominacije – vozačima tankera za snabdevanje gorivom (Wingman), šefovima smena (Operational manager) kao i zamenicima šefova proizvodnje (Technical manager). Dodeljena je takođe i glavna nagrada na osnovu ekipnih rezultata.

Prvo mesto osvojila je „Gaspromneft-Aero“ ekipa iz Rusije / Foto: NIS

Takmičarski zadaci bazirani su na zahtevima međunarodnih standarda kvaliteta u oblasti snabdevanja avio-gorivom. Učesnici su rešavali teoretske testove u elektronskom formatu, kao i dva praktična zadatka. U ekipnim takmičenjima timovi su se nadmetali u rešavanju četiri praktična zadatka sa vremenskim ograničenjem. U sastavu žirija bili su predstavnici IFQP-a i JIG-a.

Za pobednika Aviation Fuelling Challenge-a u ekipnom delu takmičenja proglašen je ruski tim „Gaspromneft-Aero“, dok je drugo mesto zauzeo NIS iz Srbije. Treće mesto pripalo je timu CNAF iz Кine.

U pojedinačnim nominacijama nagrade su osvojili predstavnici pet timova. Za najbolje vozače aerodromskih tankera proglašeni su Guangzhong Zhang, predstavnik „China Aviation Oil“, Vladimir Gorin iz „Gaspromnjeft-Aero“ i Ljubinko Marinković iz NIS-a. U nominaciji „Šef smene“ prva tri mesta pripala su Aleksandru Slugačovu iz „Gaspromnjeft-Aero“, Ericu Brunelu iz „Total“ kao i Ruslanu Mihajlovu iz kompanije „BATO“.

Ove godine učestvovalo je deset timova iz kompanija koje se bave prometom avio-goriva / Foto: NIS

Кapiteni timova bili su zamenici šefova proizvodnje koji su se takođe takmičili u profesionalnoj veštini. Prva tri mesta pripala su Vladislavu Goverdovskom iz „Gaspromnjeft-Aero“, Mariji Jovović iz NIS-a i Кonstantinu Šapranovu iz kompanije „BATO“. – stoji u saopštenju NIS-a.

– Ove godine po prvi put u okviru AFC-a održana je radionica u kojoj su učestvovali svi učesnici turnira, a na kojoj je svaki tim podelio sa kolegama svoje praktične ideje i rešenja u oblasti obezbeđenja bezbednog tankovanja aviona. Uspeli smo da prikupimo jedinstveni materijal na primerima iz radne prakse stručnjaka od Vijetnama do Francuske.

Naš turnir postaje jedini radni prostor na svetu na kom stručnjaci za proizvodnju iz različitih zemalja razmenjuju najbolje prakse, rade na rešavanju problema koji utiču na razvoj i standardizaciju globalnih procesa snabdevanja avio-gorivom. Zahvaljujemo našim partnerima na podršci i učešću u drugom međunarodnom takmičenju u snabdevanju avio-gorivom i nadamo se da će to postati stalna platforma za međusobnu saradnju stručnjaka u ovoj oblasti. – naglasio je generalni direktor „Gaspromneft-Aero“ Vladimir Jegorov.

Komentari

S

nedostajao je NIS ovom timu ‚‚ Adapter ‚‚ pa su se zbog toga lošije plasirali ;-)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend