Er Srbija od sutra počinje sa prodajom karata za PSO linije iz Niša; Prvi letovi od 15. jula

16. maj 2019

AD Aerodrom Nikola Tesla prezentovao aspekte koncesije beogradskog aerodroma na Festivalu investicija u nekretnine u Crnoj Gori

15. maj 2019

Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik

15. maj 2019

[POSAO] Akcionarsko društvo Aerodrom Nikola Tesla raspisalo konkurs za 7 radnih mesta na poslovima nadzora i kontrole sprovođenja koncesije i izvršavanja investicionih aktivnosti

14. maj 2019

Montenegro erlajns u prva četiri meseca ove godine prevezao više od 130 hiljada putnika; Do kraja 2019. očekuje se preko 660 hiljada

14. maj 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Priština dobiva prvu Eurowingsovu bazu u regiji

14. maj 2019

[ASCE18 VIDEO] Generalni direktor Aerodroma Brač: Politika bezbednosti na aerodromima često se dovodi u pitanje

14. maj 2019

Er Srbija i Ministarstvo saobraćaja potpisali Ugovor o pružanju usluge obavljanja avio-prevoza na PSO linijama iz Niša

9. maj 2019

[POSAO] Aerodromi Srbije zapošljavaju: Raspisan konkurs za 29 radnih mesta na „Moravi“

9. maj 2019

Er Lingus u saradnji sa ogrankom srpske firme pokrenuo „Apple Pay“ kao novi metod plaćanja na svojoj mobilnoj aplikaciji

9. maj 2019

[ANALIZA] MTU Aero Engines u Srbiji: Renesansa domaće avio-industrije?

8. maj 2019

Završen tender za izbor avio-prevoznika za PSO linije iz Niša; Jedina prijava Er Srbije

7. maj 2019

[POSLEDNJA VEST] MTU Aero Engines u Srbiji otvara postrojenje za remont i održavanje turbomlaznih motora

7. maj 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Lufthansa u crvenom – 10. dio globalnog sukoba

7. maj 2019

Montenegro erlajns započeo redovan saobraćaj ka Hanoveru; Letovi ka novoj nemačkoj destinaciji dva puta nedeljno tokom letnje sezone

6. maj 2019

Srbija, Crna Gora i Kosovo od preleta civilnih letelica iznad njihovih teritorija u 2018. godini zaradile 77 miliona evra

1. maj 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 2. dio, zašto nema više LCC kompanija?

30. apr 2019

Direktor Aerodorma Crne Gore: Aerodrom Tivat je bezbedan za operacije, rekonstrukcija piste već ranije planirana

25. apr 2019

Etihad ervejz na Dan planete Zemlje: Obavljen let bez upotrebe jednokratne plastike, Do kraja 2022. smanjujemo njeno korišćenje za 80% u celoj organizaciji

24. apr 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

23. apr 2019
[POSLEDNJA VEST] Er Srbijin A330 dobio novu šemu bojenja – reklamu „Serbia Creates“ Vlade Srbije
Novi izgled vertikalca / Foto: Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Er Srbijin A330 dobio novu šemu bojenja – reklamu „Serbia Creates“ Vlade Srbije

Širokotrupni avion Erbas A330-202 nacionalne avio-kompanije juče se vratio u Beograd iz Abu Dabija sa novom šemom bojenja na repu.

YU-ARA je tako postao prvi avion Er Srbije koji je ukrašen reklamom.

U pitanju je nova kampanja Vlade Srbije pod nazivom „Serbia Creates“. Radi se o platformi koja je deo šire inicijative predsednice Vlade Ane Brnabić da „u neposrednoj saradnji sa umetnicima i inovatorima, kao i kreativnim sektorom uopšte, inicira mere za izmenu pravno-poslovnog i društvenog okruženja u Srbiji u cilju podrške razvoju postojećih i nastajanju novih inicijativa oblastima inovacija, kreativnih industrija i umetničkog stvaralaštva“ – kako se navodi na prezentaciji ove kampanje.

Avion je na ostatku trupa zadržao originalne boje Er Srbije / Foto: Tango Six
„Serbia Creates“ figurirala i na svečanosti koju je priredio Aerodrom Nikola Tesla pre dva dana / Foto: Tango Six

Letelica je nekoliko nedelja bila na redovnom održavanju u podružnici Etihad ervejza koja se bavi održavanjem.

Komentari

B

Ružan je sa tim bezveznim tekstom.
Greota potrošenih para…

Odgovori
D

Novi kreativni način subvencioniranja Air Serbie…

B

Ako je nekome ovo kreacija i inovacija onda mi je jasno zbog cega je ovakvo stanje u drustvu!
Mislim da ce od danas ovo biti najsmjesniji A-330 na svjetekom nebu!

Odgovori
S

Ovde nema k od kreativnosti…

Odgovori
B

Svaki, čak i priučeni, grafički dizajner će znati postaviti hijerarhiju teksta na dizajnu,…od onoga što treba da je jasno vidljiv fokus (u ovom slučaju naziv kampanje SERBIA CREATES), ka hijerarhijski nižim elementima teksta, koji bi trebali proporcionalno biti manji (u ovom slučaju TRUST, ART, TALENT, CHAMPIONS,…..). Ovo kao da je radio neko, onako usput, da se riješi posla,…dizajn je svuda razbacan, naziv kampanje jedva uočljiv, čovjek ne zna u šta bi prvo pogledao, i treba dobro da se zamisli, šta se ovim zapravo htjelo reći,…to nije dobar pristup realizaciji ove, možda i ne tako loše ideje!

Odgovori
M

Nije ovo subvencija samo za Air Serbiju. Ovde se ocigledno nasim parama subvencionise i neki dizajner-amater sa partijskom knjizicom.

N

Koliko para za ovakvu glupost iz budzeta?

Odgovori
F

Ko te pita, vazno je da se neko verovatno ugradio a to sto izgleda smesno lose to nema veze.

M

I jos na sve to boja deluje kao da je isprana……

Odgovori
d

Kako god bilo urađeno skrenuće pažnju. A to je cilj svih reklama. Sad dal će biti kakve koristi… o tome se može raspravljati.

Odgovori
L

Krajnje odsustvo kreativnosti, inovativnosti…
Potpuno idiotski, kao i cela naša vazduhoplovna sfera gde god je uplivao partijski “stručni“ kadar!

Odgovori
P

Odvratno. Diletantski. Glavno – ukinuli dvoglavog orla. Sramota.

Odgovori
p

da li je ovo farbano ili stiker? ako je farbano pa posle par meseci nosenja ove ofucane ideje planiraju opet da farbaju logo ASL onda je bacanje para za ponovno farbanje mora da se skida ruder i avion je van saobracaja. stiker su mogli na zadnju trecinu trupa sve bi mnogo jednostavnije bilo, bilo da je farba, bilo da je stiker. generalno se izbegava vertikalac i ruder za ovakve bravure.

Odgovori
Z

Trust će na prvi pogled izgledati kao da ste hteli da napišete Thrust ali ste omašili…

Odgovori
P

Premijeru, ministri, parlmentu, predsedniče: zašto nije pisano ćirilicom? ZAŠTO? Toliko se propagira, forsira, pritiska korišćenje ćirilice i onda premirjer Ana izforsira latnicu na našem najboljem svetskom putujućem biloboardu.
Preti se zakonima i kaznama narodu ako se ne koristi ćirilica a onda vlada reklame piše latinicom i na engleskom….

S

Pantelija trebalo je na ruskoj cirilici I ruskom jeziku da orgazmiras bosanche?

P

Spectacor,
Nije trebalo da bude odgovor već novi komentar.
I cilj je bio sarkazam jer se forsira ćirilica silom i tamo gde ne treba. A ovde niti jedno ćirilično slovo….

A

Kakve gluposti to je neverovatno. AS just went full retard. You never go full retard.

Odgovori
D

Meni je simpatično, fina ideja. Možda jedino onaj naslov ,,Serbia Creates“, to bi moglo da bude malo više naglašeno. Uglavnom lepo izgleda.

Odgovori
M

U Hrvatskoj su prije više godina, relativno uspješno, uvedene slične krilatice/kampanje:
– „Croatian Creation“ – službena kratica CC, a potom i
– „Croatian Quality“ – službena kratica CQ.
SC ideja nije loša, mada je dizajn jako upitan.
Osnovni problem je što se kasni. CC i CQ se koriste već 15-20 godina.

е

„Чист“ креативни промашај . . .

Odgovori
E

Kreativan način za ubacivanje budžetskih sredstava u privatnu firmu.

Odgovori
M

Ovo nije cak ni smesno koliko je ruzno. Tuzno, amaterski, promaseno. Logo „er dzamah… „, pardon, „er srbije“ je i ovako promasen i neprepoznatljiv, a na avionu iz daljine izgleda kao fleka. Ovo je jos gore.

Odgovori
M

Nekome dvoglavi beli orao bode oči definitivno!

Odgovori
B

Nije to Ana Brnabić sama crtala/pisala. Valjda je to izum nekog iz neke kreativne agencije koju je angazovala vlada.

Ja nisam umetnik i ne mogu sam proceniti da li je ovo dobro, lepo, upečatljivo, ili slično ali očigledno da ovde na forumu ima i stručnjaka za umjetnost!?

Vi morate samo biti svesni da ciljna grupa nisu umjetnici!

Jedini vaš problem je što to dolazi od vlade Srbije.

Odgovori
M

Tako je. Ja sam prosecan covek iz naroda i uzasno mi izgleda, ne zbog vlade (i ona je uzasna, ali nema veze). MI svi iznosimo licni dozivljaj. Greska je u svemu, nije upecatljivo, nije prijatno, ne vidi se ni sta pise, slova su kao na listi vodostaja. Sve u svemu dosadno i promaseno.

S

A da ispisu Gorski Vijenac? Ili Djulice Uveoce?

Sva sreca da avion nije pao ruku onom autoru Freska-voza. I u Etihadu bi se krstili, makar bilo vreme za klanjanje.

Mada, deluje mi da su resili da skinu znak koji podseca na Etihad, mozda nam nesto porucuju.

Odgovori
G

Kakva sprdnja ! Ma, uostalom ništa me više ne iznenađuje u ovoj srbijici……Zašto taj „kreativni tim“ nije porazmislio te, recimo, istilizirao nekoliko citata iz prvog Ustava Srbije, upravo u povodu Dana državnosti ?! Bilo bi, baš, ono, prigodno i interesantno i zanimljivo za „istraživanje“ po netu o poreklu citata…..

Odgovori
B

YU-ARA je postala – papagaj…

Odgovori
P

Hahahah najbolji komentar. Bravo!

T

užasno

Odgovori
B

Meni se svidja .. originalno, kreativno, kind of cool!

Odgovori
M

Ruska Jakic ni rekla samo „Ne, nikako“

E

Vratite JAT

Odgovori
Z

antikreativno ili od vrat no

Odgovori
а

Ствар укуса (неукуса) .Молим Т6 да пронађе аутора (креативну радионицу) који је изнедрио ово уменичко дело па да му понудимо да неку нашу 29-ку мало дотера јер је постојећа шема стварно немаштовита и досадна.

Odgovori
D

Evo da ne bude da kritikujem a nisam iz struke zvane graficki – industrijski dizajn ,upitao sam osobu kojoj je to profesija vise puta nagradjivana .Licno sam bio na izlozbi i urucenju nagrade istoj.
Kaze da je korektno uredjeno sto se tice struke ali da fali ideja …Slova su prenatrpana na maloj povrsini ,ako se ide tako ide se na celu povrsinu aviona .Sama slova su lose poravnana i pocetna bi trebala da idu u svakom novom redu vise desno i prate liniju strukture .Ako vec hoces da naglasis kreativnost trebalo bi da koristis nesto jednostavnije a upecatljivo ili da su bar probali da unesu jednu boju na pojedina slova.Cak moze i bez tog silnog teksta ….eto
Meni licno totalni promasaj .Stvar ukusa…

Odgovori
v

Još samo da krenu sa puštanjem onog spota „generacija kreacija“ tokom leta. Ono, zavališ se u sedište pa ti puste taj turbo-rep-folk od reklame a ti automatski dobiješ transfer blama.

Odgovori
B

Al se skupila negativna energija jedno cudo. Dal je ostalo u Srbiji bar malo pozitivne energije?
Dobro je da se radio na nesto, a kritika je uvek dobro doshla, ali ovi komentari to je jedno cudo negativnosti malicioznosti prezira…

Pozdrav iz Majedonije

Odgovori
D

Naravno da je ostao. Samo takvi ljudi zive zivot. Izlaze iz kuce, druze se sa ljudima. Negativce svi izbegavaju I onda im ostaje da po forumima istresaju svoje nezadovoljstvo. Sto vise ocrne oko sebe, onda im njihovo crnilo izgleda manje crno. Samo sto to stvara zavisnost, pa moraju sve vise i vise da crne :)

Pozdrav za „severnjake“ :)

П

Често највише критикују они који најмање раде…

S

Jos jedna glupost u nizu,koja je sigurno debelo placena novcem ovog orobljenog naroda!

Odgovori
m

Svi komentatori ali bukvalno svi su ovde u pravu. Samo sto tu sad ima jedan mali problem. Ova reklama to jest šaranje po repu aviona nije namenjeno našoj publici/putnicima.Ovo je isključivo namenjeno zapadu a ovo kod njih itekako pali i ovo će se jako jako dobro kod njih primiti. U početku će ovo biti atrakcija(Bobi Marjanović fenomen)i biće masovno fotografisan baš kao što su ovakvi i slični primeri bili u prošlosti. Trenutno je to slučaj sa avionima American Airlaines-a koji su ofarbani u boje nekadasnjih poznatih ali tokom vremena ugašeni avio giganata bolje reći ikona avio prevoza prošlog stoleća TWA, EASTERN, PanAM…..da su pare bačene bačene su ali šta je tu je….

Odgovori
d

A kada ćemo dobiti drugi avion, krenuti ka Kanadi ili Kini. Jedan avion jedna linija u interkontinentalnom saobraćaju. Poprilično smešno I ponižavajuće posle toliko vremena. Toliko dobro poslujemo da od 2013. ne možemo da kupimo u vlasništvo polovan a tek novi avion.

Odgovori
z

Posle one olinjale svrake sto kazu da je grb Srbije vecu glupost mislio sam nece smisliti.Sa ovim muralom su me demantovali.

Odgovori
I

Ružan li je. Uočljivost poruke 0. Imaju li pametniji način sa uništavaju državne pare?
A boja kao na onoj karaveli pred muzejom.
To tako hteli da izgleda kao da je farbano pre 30 god?

Odgovori
B

trust design theater
lu di lo

Odgovori
V

Jel to ukrašavao onaj što je ukrasio onaj šinobus onomad za Kosovo? :)))))

Odgovori
n

Ne mogu da razumem ,
verovatno sam ja glup , sve Aviokompanije u svetu se trude da Logo( zastitni znak Kompanije i Drzave , ako je Flag carrier ) , bude nesto jasno , prosto , prepoznatljivo , za pamcenje . Ovo je reklama za koga, ne znam , i ne zelim ni da pretpostavljam , mada je svima jasno za koga je! Onako usput , mislite li da ce neko na JFK procitati ovu tzv reklamu i cemu to ! Neka mi neko objasni! Molim Vas
Niko J.V.
PS U avijaciji sam 40 godina profesionalno, i dalje ucim , mozda ce me neko „prosvetliti“ objasnjenjem .

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend