EASA: Vratićemo odobrenja kad se otklone nedostaci; Avia Prime: Nije bilo prekida poslovanja, već smo uložili 1,7 miliona evra u Jat Tehniku, planiramo još

29. jul 2021

Jat Tehnici i GAS Aviationu suspendovani Part 145 sertifikati

27. jul 2021

[REPORTAŽA] Prve fotografije novog izgleda produženog C hodnika aerodroma „Nikola Tesla“

7. jul 2021

MTU počeo sa izgradnjom postrojenja u Srbiji: Od projektne kancelarije do 500 zaposlenih, početak rada 2022. godine

6. jul 2021

SMATSA zbog Korone uzela još jedan kredit od Evropske investicione banke: 10,3 miliona evra za premošćavanje problema i nastavak investicija

17. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Intervju sa novim direktorom Air Montenegra: Avantura zvana formiranje nove nacionalne avio-kompanije

17. jun 2021

Er Srbija gejmifikovala uštede prilikom letačkih operacija i doprinos zaštiti životne sredine u jednoj aplikaciji

17. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Kako je tekao proces koncesije aerodroma „Nikola Tesla“

15. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Erbas update: Konverzije putničkih u kargo avione

14. jun 2021

Goran Jandreoski je novi direktor Aerodroma Crne Gore

11. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Kako je Er Srbija prevozila teret vazduhom tokom Korone

11. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Air cargo izazovi u doba Korone

11. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Aerodromi Srbije uprkos Koroni nastavljaju sa realizacijom poslovnih planova

8. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Kompanija MTU Srbija o zapošljavanju budućih kolega i planovima poslovanja u Srbiji

7. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

7. jun 2021

Suhoj Superdžet 100: Spreman da ponovo ne bude prodat Srbiji, uprkos podvalama domaćih medija

7. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Jiri Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije: Od Bejruta do Njujorka preko Beograda

4. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Direktor beogradskog aerodroma Fransoa Berizo – budući izgled „Nikole Tesle“

4. jun 2021

[POSLEDNJA VEST] SMATSA više nije vlasnik Vršca: Vazduhoplovna akademija preuzela pilotsku akademiju

21. maj 2021

[SEAS 2021] EKSKLUZIVNO: Novi izgled aerodroma „Nikola Tesla“

18. maj 2021
[SEAS 2021 premijera] Jiri Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije: Od Bejruta do Njujorka preko Beograda
Direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije, Jiri Marek / Foto: Tango Six Events

[SEAS 2021 premijera] Jiri Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije: Od Bejruta do Njujorka preko Beograda

Jedan od zapaženijih panela na 3. Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope bilo je gostovanje direktora za komercijalu i strategiju Er Srbije Jirija Mareka.

Marek, prvi stranac regrutovan od strane nacionalne avio-kompanije koji nema veze sa Etihadom, jedan je od arhitekata do sada najveće rutne  ekspanzije Er Srbije. Ova predkoronarna kulminacija komercijalnog pristupa (koji laici i dalje ne spajaju sa državnom kompanijom) dovela je od toga da je nekada beznačajna balkanska avio-kompanija (između ostalih) nudila opciju da letite od Bejruta do Njujorka, preko Beograda.

Boreći se sa ekstremnom sezonalnošću, troškovima otvaranja novih destinacija koje su neophodne za izgradnju mnogo ambicioznije mreže nego što je to ikada i bilo planirano, Er Srbija je ne samo preživela već je i jedan od ključnih razloga više nego dobre ponude za koncesiju „Nikole Tesle“.

Pogledajte razgovor sa Marekom u kojem on objašnjava kako je kompanija rasla pre Korone, kako je preživela najveću pošast u istoriji modernog civilnog vazdušnog saobraćaja i na koji način su u toj atmosferi uspeli da ostvare bolje brojke od konkurencije.

 
Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend