Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025
[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost
Pjotr Kačor, direktor Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

Državna kompanija Jat Tehnika prodata je krajem novembra 2019. godine poljskom konzorcijumu Avia Prime. U konkurenciji sa kompanijom SR Tehniks Avia Prime je preuzeo 99,3834% udela države u Jat Tehnici koja je tako postala član evropske MRO grupacije koju još čine Lajntek i Adria Tehnika.

Avia Prime Holding je poljska kompanija formalno registrovana u Češkoj i sa svoje tri kompanije kompanije nude bazno EASA Part 145 održavanje za većinu modernih širokotrupnih i uskotrupnih putničkih aviona. Obavljaju EASA Part 147 obuke, pružaju inženjering i CAMO podršku. Holding obavlja preko 250 čekova godišnje za trenutno 85 avio-kompanija.

Intervju sa direktorom Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

Kako je Tango Six već izveštavao, Jat Tehnika je doživela pad poslovanja zbog globalne pandemije i njenog uticaja na putnički vazdušni saobraćaj ali se u isto vreme trudila da proširi svoj kapacitet za obavljanje baznih poslova.

Na 3. Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope ugostili smo direktora kompanije Avia Prajm Pjotra Kačora i Jakuba Lindu šefa marketinga i PR-a. Na početku nastupa kompanije pogledajte njihovu prezentaciju a zatim duži intervju sa Pjotrom Kačorom o dosadašnjim iskustvima poslovanja sa Jat Tehnikom i planovima Avia Primea za njenu budućnost.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Av

Kakvo je zaista stanje u Jat Tehnici najbolje ce reci zaposleni.
Godinama su se nadali da ce privatizacijom resiti brojne probleme, pre svega povecanje plate i poboljsanje uslove rada, da bi privatizacijom i kupovinom od strane Avia Prime-a dosli u jos goru situaciju.

Da od loseg uvek moze jos losije, obistinilo se u slucaju privatizacije Jat Tehnike, gde umesto poboljsanih uslova rada dobili su sledece:
– Smanjenje plate
– Smanjenje toplog obroka
– Ukidanje regresa i minulog staza
– Masovno slanje na prinudne odmore itd…

Bilo bi lepo kada bi T6 postavio doticnom gospodinu par pitanja na ovu temu.

Odgovori
Me

Pa čim je država izabrala Avia Prime umesto SR Technics znalo se šta će biti sa Jat Tehnikom.
I to kažem kao neko ko je radio u Line tech-u u Poljskoj.

Sl

Pjotr Kacor direktno je odgovoran za upropastavanje Jat Tehnike kao i trenutno rukovodstvo na celu sa direktorom Miodragom Musulinom , njegovim savetnikom Draganom Bogdanovicem i ostalom svitom jer je kompletno ceo tim koji je nabavljao posao unistio slanjem na prinudni odmor ili otkaz. Time dokazuje da mu je namera da firmu preproda cim istekne ugovorna obaveza od 2 godine. Zaposlenima je srezao sve sto je mogao a nijedan novi posao nije doneo a ni obavezne investicije za 2020. i 2021. g. nije uneo u Jat Tehniku.

Odgovori
Sr

Najveci poslovni promasaj je prodaja Jat tehnike konpaniji Avio PrimeIz svega dosad sto se videlo njima je jedino vazno da po isteku dve godine Jat Tehniku preprodaju Luft Hanzi ili bilo kom drugom Oni su platili samo deset miliona evra stim da uloze jos pedeset u razvoj Do sada nisu ispostovali taj ugovor A prema zaposlenim se ponasaju krajnje nekorektno Cak su i Direktoru Musolinom skinuli skoro sva ovlascenja Tako da on nije u nista boljoj situaciji Jedini izlaz je da Drzava raskine taj ugovor Jer ima sve elemente da ga raskine zbog neispunjenih obaveza Najuri taj prevaranski poljski tim Tvrdim odgovorno da mozemo sami da preporodimo Jat Tehniku sa minimalnim investicijama i dovedemo do zavidne profitabilnosti Ovo trba da presece nas Predsednik kao sto je uradjeno i sa AIR Srbijom Verujte mi to je jedino resenje da spasimo Jat Tehniku dok mozemo I ovim putem apelujemna nas Drzavni Establiment da o svemu tacno obaveste predsednika a on ce sigurno doneti ispravnu odluku

Odgovori
Zv

Činjenica je i velika Sramota da radnik Gradske čistoće bez ikakve škole ima veću platu od Ams Vazduhoplovnog mehaničara sa 2 licence iz Jat Tehnike, o odgovornosti da i ne govorimo. Uslovi su više nego jadni zimi je temperatura u hangarima oko 5-7 stepeni, Paste za pranje ruku nema i po nekoliko dana. Pjotr je sve samo ne dobar gazda, zato mu i hangare u Poljskoj napuštaju.

Odgovori
Mi

Zato tvrdim da ovo mora da resi Vlada Republike Srbije pa ako treba i sam Predsednik Takvi Biznismeni su od dvehiljadite godine i upropastili nasu privredu Netreba nam sad jedan Poljki biznismen da nam unisti Jat Tehniku i sve radnike natera da napuste Stbiju i ako vec veliki broj licenciranih strucnjaka od inzinjeta do mehanicara je vec otisao

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs