Goran Jandreoski je novi direktor Aerodroma Crne Gore

11. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Kako je Er Srbija prevozila teret vazduhom tokom Korone

11. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Air cargo izazovi u doba Korone

11. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Aerodromi Srbije uprkos Koroni nastavljaju sa realizacijom poslovnih planova

8. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Kompanija MTU Srbija o zapošljavanju budućih kolega i planovima poslovanja u Srbiji

7. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

7. jun 2021

Suhoj Superdžet 100: Spreman da ponovo ne bude prodat Srbiji, uprkos podvalama domaćih medija

7. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Jiri Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije: Od Bejruta do Njujorka preko Beograda

4. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Direktor beogradskog aerodroma Fransoa Berizo – budući izgled „Nikole Tesle“

4. jun 2021

[POSLEDNJA VEST] SMATSA više nije vlasnik Vršca: Vazduhoplovna akademija preuzela pilotsku akademiju

21. maj 2021

[SEAS 2021] EKSKLUZIVNO: Novi izgled aerodroma „Nikola Tesla“

18. maj 2021

[PRAKSA] Direktorat civilnog vazduhoplovstva poziva studente na stručnu praksu

11. maj 2021

[POSAO] Aerodromi Crne Gore traže izvršnog direktora

7. maj 2021

Kako bi srpska poljoprivreda prodavala voće na udaljene destinacije bez avionskog prevoza? Odgovor je: Nikako

23. apr 2021

[POPUNITE ANKETU] Često putujete avionom? Saobraćajnom fakultetu iz Beograda treba vaša pomoć

14. apr 2021

Dok se u Dobanovcima pravi imaginarni aerodrom Ečka kod Zrenjanina već ima najavljen međunarodni saobraćaj i jedan nepremostiv problem

14. apr 2021

Ne, Beograd ne dobija novi aerodrom kod Dobanovaca; Novi Sad takođe verovatno nikada neće dobiti novi aerodrom

7. apr 2021

Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente

20. mar 2021

Kako se voće ili burek prevoze avionom?

19. mar 2021

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija iznajmila novi Erbas A330, YU-ARA se vraća vlasniku

3. mar 2021
[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost
Pjotr Kačor, direktor Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

Državna kompanija Jat Tehnika prodata je krajem novembra 2019. godine poljskom konzorcijumu Avia Prime. U konkurenciji sa kompanijom SR Tehniks Avia Prime je preuzeo 99,3834% udela države u Jat Tehnici koja je tako postala član evropske MRO grupacije koju još čine Lajntek i Adria Tehnika.

Avia Prime Holding je poljska kompanija formalno registrovana u Češkoj i sa svoje tri kompanije kompanije nude bazno EASA Part 145 održavanje za većinu modernih širokotrupnih i uskotrupnih putničkih aviona. Obavljaju EASA Part 147 obuke, pružaju inženjering i CAMO podršku. Holding obavlja preko 250 čekova godišnje za trenutno 85 avio-kompanija.

Intervju sa direktorom Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

Kako je Tango Six već izveštavao, Jat Tehnika je doživela pad poslovanja zbog globalne pandemije i njenog uticaja na putnički vazdušni saobraćaj ali se u isto vreme trudila da proširi svoj kapacitet za obavljanje baznih poslova.

Na 3. Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope ugostili smo direktora kompanije Avia Prajm Pjotra Kačora i Jakuba Lindu šefa marketinga i PR-a. Na početku nastupa kompanije pogledajte njihovu prezentaciju a zatim duži intervju sa Pjotrom Kačorom o dosadašnjim iskustvima poslovanja sa Jat Tehnikom i planovima Avia Primea za njenu budućnost.

 
Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

A

Kakvo je zaista stanje u Jat Tehnici najbolje ce reci zaposleni.
Godinama su se nadali da ce privatizacijom resiti brojne probleme, pre svega povecanje plate i poboljsanje uslove rada, da bi privatizacijom i kupovinom od strane Avia Prime-a dosli u jos goru situaciju.

Da od loseg uvek moze jos losije, obistinilo se u slucaju privatizacije Jat Tehnike, gde umesto poboljsanih uslova rada dobili su sledece:
– Smanjenje plate
– Smanjenje toplog obroka
– Ukidanje regresa i minulog staza
– Masovno slanje na prinudne odmore itd…

Bilo bi lepo kada bi T6 postavio doticnom gospodinu par pitanja na ovu temu.

Odgovori
M

Pa čim je država izabrala Avia Prime umesto SR Technics znalo se šta će biti sa Jat Tehnikom.
I to kažem kao neko ko je radio u Line tech-u u Poljskoj.

S

Pjotr Kacor direktno je odgovoran za upropastavanje Jat Tehnike kao i trenutno rukovodstvo na celu sa direktorom Miodragom Musulinom , njegovim savetnikom Draganom Bogdanovicem i ostalom svitom jer je kompletno ceo tim koji je nabavljao posao unistio slanjem na prinudni odmor ili otkaz. Time dokazuje da mu je namera da firmu preproda cim istekne ugovorna obaveza od 2 godine. Zaposlenima je srezao sve sto je mogao a nijedan novi posao nije doneo a ni obavezne investicije za 2020. i 2021. g. nije uneo u Jat Tehniku.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend