Kroacija erlajns i Erbas potpisali ugovor o nabavci putničkih aviona A220

30. nov 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku ATP obuku u Trening centru Vršac

23. nov 2022

Er Montenegro dobio IATA-in IOSA sertifikat

22. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Srbija u istom danu dobila dva Erbasa: Jednu Super Pumu i jednog Mihajla Pupina

22. nov 2022

Er Frans snižava cene avio-karata za 1000 destinacija širom sveta

14. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Prve fotografije: Er Srbija predstavila svoj novi A330 „Mihajlo Pupin“

29. okt 2022

SMATSA raspisala konkurs za prijem kandidata na obuku za kontrolore letenja koji će raditi u Kraljevu i Vršcu

27. okt 2022

Telegraf.rs: Država će Vazduhoplovnoj akademiji putem tendera izabrati najgoreg mogućeg proizvođača za A320 full flight level D simulator

20. okt 2022

[POSLEDNJA VEST] Avia Prime objavila detalje prvog projekta kargo konverzije aviona Boing 767 koji će se obaviti u Beogradu

19. okt 2022

Er Srbija za Tango Six povodom povlačenja Viz era iz Sarajeva: Uvodimo dodatni kapacitet, promena tipa aviona, povećavamo broj letova

6. okt 2022

[POSLEDNJA VEST] Hrvatska Kroacija erlajnz kupuje 6 novih Erbasovih A220, najbliži simulator za ovaj tip aviona nalaziće se u Beogradu

4. okt 2022

Kineski uskotrupni putnički avion C919 dobio sertifikat tipa, prve isporuke se očekuju krajem godine

4. okt 2022

[EKSKLUZIVNO] V.d. izvršne direktorke Er Montenegra Dragana Frantov Nikolić: Komplikovano ali uspešno resetovanje nacionalne avio-kompanije, nove destinacije i još aviona u planu

3. okt 2022

iziDžet nakon Er Srbije takođe bira Erbasov DPO softver za optimizaciju snižavanja na sletanje, uštedu goriva i smanjenje emisija štetnih gasova

26. sep 2022

Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja, Superdžamba A380: Objavljeni datumi aukcije

24. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] MTU svečano otvara svoje postrojenje u Novoj Pazovi u petak 7. oktobra

23. sep 2022

[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi

20. sep 2022

[NAJAVA] ISATECH 2022: Stručni simpozijum vazduhoplovne nauke na Mašinskom fakultetu od 14. do 16. septembra

13. sep 2022

Direktor Er Srbije za Tango Six o još jednoj brzoj reakciji na potencijalni bankrot susedne avio-kompanije

13. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Postavljena nova skulptura Ikara na mestu Jastreba ispred zgrade Vazduhoplovne akademije na Dorćolu

5. sep 2022
[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost
Pjotr Kačor, direktor Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

Državna kompanija Jat Tehnika prodata je krajem novembra 2019. godine poljskom konzorcijumu Avia Prime. U konkurenciji sa kompanijom SR Tehniks Avia Prime je preuzeo 99,3834% udela države u Jat Tehnici koja je tako postala član evropske MRO grupacije koju još čine Lajntek i Adria Tehnika.

Avia Prime Holding je poljska kompanija formalno registrovana u Češkoj i sa svoje tri kompanije kompanije nude bazno EASA Part 145 održavanje za većinu modernih širokotrupnih i uskotrupnih putničkih aviona. Obavljaju EASA Part 147 obuke, pružaju inženjering i CAMO podršku. Holding obavlja preko 250 čekova godišnje za trenutno 85 avio-kompanija.

Intervju sa direktorom Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

Kako je Tango Six već izveštavao, Jat Tehnika je doživela pad poslovanja zbog globalne pandemije i njenog uticaja na putnički vazdušni saobraćaj ali se u isto vreme trudila da proširi svoj kapacitet za obavljanje baznih poslova.

Na 3. Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope ugostili smo direktora kompanije Avia Prajm Pjotra Kačora i Jakuba Lindu šefa marketinga i PR-a. Na početku nastupa kompanije pogledajte njihovu prezentaciju a zatim duži intervju sa Pjotrom Kačorom o dosadašnjim iskustvima poslovanja sa Jat Tehnikom i planovima Avia Primea za njenu budućnost.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Av

Kakvo je zaista stanje u Jat Tehnici najbolje ce reci zaposleni.
Godinama su se nadali da ce privatizacijom resiti brojne probleme, pre svega povecanje plate i poboljsanje uslove rada, da bi privatizacijom i kupovinom od strane Avia Prime-a dosli u jos goru situaciju.

Da od loseg uvek moze jos losije, obistinilo se u slucaju privatizacije Jat Tehnike, gde umesto poboljsanih uslova rada dobili su sledece:
– Smanjenje plate
– Smanjenje toplog obroka
– Ukidanje regresa i minulog staza
– Masovno slanje na prinudne odmore itd…

Bilo bi lepo kada bi T6 postavio doticnom gospodinu par pitanja na ovu temu.

Odgovori
Me

Pa čim je država izabrala Avia Prime umesto SR Technics znalo se šta će biti sa Jat Tehnikom.
I to kažem kao neko ko je radio u Line tech-u u Poljskoj.

Sl

Pjotr Kacor direktno je odgovoran za upropastavanje Jat Tehnike kao i trenutno rukovodstvo na celu sa direktorom Miodragom Musulinom , njegovim savetnikom Draganom Bogdanovicem i ostalom svitom jer je kompletno ceo tim koji je nabavljao posao unistio slanjem na prinudni odmor ili otkaz. Time dokazuje da mu je namera da firmu preproda cim istekne ugovorna obaveza od 2 godine. Zaposlenima je srezao sve sto je mogao a nijedan novi posao nije doneo a ni obavezne investicije za 2020. i 2021. g. nije uneo u Jat Tehniku.

Odgovori
Sr

Najveci poslovni promasaj je prodaja Jat tehnike konpaniji Avio PrimeIz svega dosad sto se videlo njima je jedino vazno da po isteku dve godine Jat Tehniku preprodaju Luft Hanzi ili bilo kom drugom Oni su platili samo deset miliona evra stim da uloze jos pedeset u razvoj Do sada nisu ispostovali taj ugovor A prema zaposlenim se ponasaju krajnje nekorektno Cak su i Direktoru Musolinom skinuli skoro sva ovlascenja Tako da on nije u nista boljoj situaciji Jedini izlaz je da Drzava raskine taj ugovor Jer ima sve elemente da ga raskine zbog neispunjenih obaveza Najuri taj prevaranski poljski tim Tvrdim odgovorno da mozemo sami da preporodimo Jat Tehniku sa minimalnim investicijama i dovedemo do zavidne profitabilnosti Ovo trba da presece nas Predsednik kao sto je uradjeno i sa AIR Srbijom Verujte mi to je jedino resenje da spasimo Jat Tehniku dok mozemo I ovim putem apelujemna nas Drzavni Establiment da o svemu tacno obaveste predsednika a on ce sigurno doneti ispravnu odluku

Odgovori
Zv

Činjenica je i velika Sramota da radnik Gradske čistoće bez ikakve škole ima veću platu od Ams Vazduhoplovnog mehaničara sa 2 licence iz Jat Tehnike, o odgovornosti da i ne govorimo. Uslovi su više nego jadni zimi je temperatura u hangarima oko 5-7 stepeni, Paste za pranje ruku nema i po nekoliko dana. Pjotr je sve samo ne dobar gazda, zato mu i hangare u Poljskoj napuštaju.

Odgovori
Mi

Zato tvrdim da ovo mora da resi Vlada Republike Srbije pa ako treba i sam Predsednik Takvi Biznismeni su od dvehiljadite godine i upropastili nasu privredu Netreba nam sad jedan Poljki biznismen da nam unisti Jat Tehniku i sve radnike natera da napuste Stbiju i ako vec veliki broj licenciranih strucnjaka od inzinjeta do mehanicara je vec otisao

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs