„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024
[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost
Pjotr Kačor, direktor Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

Državna kompanija Jat Tehnika prodata je krajem novembra 2019. godine poljskom konzorcijumu Avia Prime. U konkurenciji sa kompanijom SR Tehniks Avia Prime je preuzeo 99,3834% udela države u Jat Tehnici koja je tako postala član evropske MRO grupacije koju još čine Lajntek i Adria Tehnika.

Avia Prime Holding je poljska kompanija formalno registrovana u Češkoj i sa svoje tri kompanije kompanije nude bazno EASA Part 145 održavanje za većinu modernih širokotrupnih i uskotrupnih putničkih aviona. Obavljaju EASA Part 147 obuke, pružaju inženjering i CAMO podršku. Holding obavlja preko 250 čekova godišnje za trenutno 85 avio-kompanija.

Intervju sa direktorom Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

Kako je Tango Six već izveštavao, Jat Tehnika je doživela pad poslovanja zbog globalne pandemije i njenog uticaja na putnički vazdušni saobraćaj ali se u isto vreme trudila da proširi svoj kapacitet za obavljanje baznih poslova.

Na 3. Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope ugostili smo direktora kompanije Avia Prajm Pjotra Kačora i Jakuba Lindu šefa marketinga i PR-a. Na početku nastupa kompanije pogledajte njihovu prezentaciju a zatim duži intervju sa Pjotrom Kačorom o dosadašnjim iskustvima poslovanja sa Jat Tehnikom i planovima Avia Primea za njenu budućnost.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Av

Kakvo je zaista stanje u Jat Tehnici najbolje ce reci zaposleni.
Godinama su se nadali da ce privatizacijom resiti brojne probleme, pre svega povecanje plate i poboljsanje uslove rada, da bi privatizacijom i kupovinom od strane Avia Prime-a dosli u jos goru situaciju.

Da od loseg uvek moze jos losije, obistinilo se u slucaju privatizacije Jat Tehnike, gde umesto poboljsanih uslova rada dobili su sledece:
– Smanjenje plate
– Smanjenje toplog obroka
– Ukidanje regresa i minulog staza
– Masovno slanje na prinudne odmore itd…

Bilo bi lepo kada bi T6 postavio doticnom gospodinu par pitanja na ovu temu.

Odgovori
Me

Pa čim je država izabrala Avia Prime umesto SR Technics znalo se šta će biti sa Jat Tehnikom.
I to kažem kao neko ko je radio u Line tech-u u Poljskoj.

Sl

Pjotr Kacor direktno je odgovoran za upropastavanje Jat Tehnike kao i trenutno rukovodstvo na celu sa direktorom Miodragom Musulinom , njegovim savetnikom Draganom Bogdanovicem i ostalom svitom jer je kompletno ceo tim koji je nabavljao posao unistio slanjem na prinudni odmor ili otkaz. Time dokazuje da mu je namera da firmu preproda cim istekne ugovorna obaveza od 2 godine. Zaposlenima je srezao sve sto je mogao a nijedan novi posao nije doneo a ni obavezne investicije za 2020. i 2021. g. nije uneo u Jat Tehniku.

Odgovori
Sr

Najveci poslovni promasaj je prodaja Jat tehnike konpaniji Avio PrimeIz svega dosad sto se videlo njima je jedino vazno da po isteku dve godine Jat Tehniku preprodaju Luft Hanzi ili bilo kom drugom Oni su platili samo deset miliona evra stim da uloze jos pedeset u razvoj Do sada nisu ispostovali taj ugovor A prema zaposlenim se ponasaju krajnje nekorektno Cak su i Direktoru Musolinom skinuli skoro sva ovlascenja Tako da on nije u nista boljoj situaciji Jedini izlaz je da Drzava raskine taj ugovor Jer ima sve elemente da ga raskine zbog neispunjenih obaveza Najuri taj prevaranski poljski tim Tvrdim odgovorno da mozemo sami da preporodimo Jat Tehniku sa minimalnim investicijama i dovedemo do zavidne profitabilnosti Ovo trba da presece nas Predsednik kao sto je uradjeno i sa AIR Srbijom Verujte mi to je jedino resenje da spasimo Jat Tehniku dok mozemo I ovim putem apelujemna nas Drzavni Establiment da o svemu tacno obaveste predsednika a on ce sigurno doneti ispravnu odluku

Odgovori
Zv

Činjenica je i velika Sramota da radnik Gradske čistoće bez ikakve škole ima veću platu od Ams Vazduhoplovnog mehaničara sa 2 licence iz Jat Tehnike, o odgovornosti da i ne govorimo. Uslovi su više nego jadni zimi je temperatura u hangarima oko 5-7 stepeni, Paste za pranje ruku nema i po nekoliko dana. Pjotr je sve samo ne dobar gazda, zato mu i hangare u Poljskoj napuštaju.

Odgovori
Mi

Zato tvrdim da ovo mora da resi Vlada Republike Srbije pa ako treba i sam Predsednik Takvi Biznismeni su od dvehiljadite godine i upropastili nasu privredu Netreba nam sad jedan Poljki biznismen da nam unisti Jat Tehniku i sve radnike natera da napuste Stbiju i ako vec veliki broj licenciranih strucnjaka od inzinjeta do mehanicara je vec otisao

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs