[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost
Pjotr Kačor, direktor Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

Državna kompanija Jat Tehnika prodata je krajem novembra 2019. godine poljskom konzorcijumu Avia Prime. U konkurenciji sa kompanijom SR Tehniks Avia Prime je preuzeo 99,3834% udela države u Jat Tehnici koja je tako postala član evropske MRO grupacije koju još čine Lajntek i Adria Tehnika.

Avia Prime Holding je poljska kompanija formalno registrovana u Češkoj i sa svoje tri kompanije kompanije nude bazno EASA Part 145 održavanje za većinu modernih širokotrupnih i uskotrupnih putničkih aviona. Obavljaju EASA Part 147 obuke, pružaju inženjering i CAMO podršku. Holding obavlja preko 250 čekova godišnje za trenutno 85 avio-kompanija.

Intervju sa direktorom Avia Prajma / Foto: Tango Six Events

Kako je Tango Six već izveštavao, Jat Tehnika je doživela pad poslovanja zbog globalne pandemije i njenog uticaja na putnički vazdušni saobraćaj ali se u isto vreme trudila da proširi svoj kapacitet za obavljanje baznih poslova.

Na 3. Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope ugostili smo direktora kompanije Avia Prajm Pjotra Kačora i Jakuba Lindu šefa marketinga i PR-a. Na početku nastupa kompanije pogledajte njihovu prezentaciju a zatim duži intervju sa Pjotrom Kačorom o dosadašnjim iskustvima poslovanja sa Jat Tehnikom i planovima Avia Primea za njenu budućnost.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Av

Kakvo je zaista stanje u Jat Tehnici najbolje ce reci zaposleni.
Godinama su se nadali da ce privatizacijom resiti brojne probleme, pre svega povecanje plate i poboljsanje uslove rada, da bi privatizacijom i kupovinom od strane Avia Prime-a dosli u jos goru situaciju.

Da od loseg uvek moze jos losije, obistinilo se u slucaju privatizacije Jat Tehnike, gde umesto poboljsanih uslova rada dobili su sledece:
– Smanjenje plate
– Smanjenje toplog obroka
– Ukidanje regresa i minulog staza
– Masovno slanje na prinudne odmore itd…

Bilo bi lepo kada bi T6 postavio doticnom gospodinu par pitanja na ovu temu.

Odgovori
Me

Pa čim je država izabrala Avia Prime umesto SR Technics znalo se šta će biti sa Jat Tehnikom.
I to kažem kao neko ko je radio u Line tech-u u Poljskoj.

Sl

Pjotr Kacor direktno je odgovoran za upropastavanje Jat Tehnike kao i trenutno rukovodstvo na celu sa direktorom Miodragom Musulinom , njegovim savetnikom Draganom Bogdanovicem i ostalom svitom jer je kompletno ceo tim koji je nabavljao posao unistio slanjem na prinudni odmor ili otkaz. Time dokazuje da mu je namera da firmu preproda cim istekne ugovorna obaveza od 2 godine. Zaposlenima je srezao sve sto je mogao a nijedan novi posao nije doneo a ni obavezne investicije za 2020. i 2021. g. nije uneo u Jat Tehniku.

Odgovori
Sr

Najveci poslovni promasaj je prodaja Jat tehnike konpaniji Avio PrimeIz svega dosad sto se videlo njima je jedino vazno da po isteku dve godine Jat Tehniku preprodaju Luft Hanzi ili bilo kom drugom Oni su platili samo deset miliona evra stim da uloze jos pedeset u razvoj Do sada nisu ispostovali taj ugovor A prema zaposlenim se ponasaju krajnje nekorektno Cak su i Direktoru Musolinom skinuli skoro sva ovlascenja Tako da on nije u nista boljoj situaciji Jedini izlaz je da Drzava raskine taj ugovor Jer ima sve elemente da ga raskine zbog neispunjenih obaveza Najuri taj prevaranski poljski tim Tvrdim odgovorno da mozemo sami da preporodimo Jat Tehniku sa minimalnim investicijama i dovedemo do zavidne profitabilnosti Ovo trba da presece nas Predsednik kao sto je uradjeno i sa AIR Srbijom Verujte mi to je jedino resenje da spasimo Jat Tehniku dok mozemo I ovim putem apelujemna nas Drzavni Establiment da o svemu tacno obaveste predsednika a on ce sigurno doneti ispravnu odluku

Odgovori
Zv

Činjenica je i velika Sramota da radnik Gradske čistoće bez ikakve škole ima veću platu od Ams Vazduhoplovnog mehaničara sa 2 licence iz Jat Tehnike, o odgovornosti da i ne govorimo. Uslovi su više nego jadni zimi je temperatura u hangarima oko 5-7 stepeni, Paste za pranje ruku nema i po nekoliko dana. Pjotr je sve samo ne dobar gazda, zato mu i hangare u Poljskoj napuštaju.

Odgovori
Mi

Zato tvrdim da ovo mora da resi Vlada Republike Srbije pa ako treba i sam Predsednik Takvi Biznismeni su od dvehiljadite godine i upropastili nasu privredu Netreba nam sad jedan Poljki biznismen da nam unisti Jat Tehniku i sve radnike natera da napuste Stbiju i ako vec veliki broj licenciranih strucnjaka od inzinjeta do mehanicara je vec otisao

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs