Prva zgrada Vazduhoplovne akademije na Dorćolu u kojoj će se nalaziti Full Flight Level D simulator dobija svoj konačni izgled

19. maj 2022

Rostec završio ispitivanje prvog prototipa motora PD-8

13. maj 2022

Posao odmah nakon završetka srednje škole: Jat Tehnika predstavila novi program prakse za studente Vazduhoplovne akademije

10. maj 2022

Vazduhoplovna akademija održala svoj tradicionalni Dan otvorenih vrata: Predstavljanje srednjeg i visokog vazduhoplovnog obrazovanja budućim đacima

9. maj 2022

Prince Aviation stipendira nove pilote u svojoj školi letenja

6. maj 2022

Najveća narudžbina putničkih letelica Erbas u istoriji australijske avijacije za avio-kompaniju Kvantas: „Konačno ispravljanje tiranije udaljenosti“

3. maj 2022

Prvo javno pominjanje problema sa Suhojem SSJ100 u Rusiji, nastavak „rusifikacije“ novog MS-21

25. apr 2022

[POSAO] Prince Aviation zapošljava nove instruktore

19. apr 2022

Aerodrom „Nikola Tesla“ predstavio mogućnosti za zapošljavanje učenicima Vazduhoplovne akademije

15. apr 2022

[FOTO REPORTAŽA] Novi izgled beogradskog aerodroma „Nikola Tesla“: Obišli smo novoizgrađene C gejtove

12. apr 2022

KLM dobio prvu ženu direktorku

1. apr 2022

[POSLEDNJA VEST] Er Montenegro objavio gubitak od 4,96 miliona evra u 2021. godini

31. mar 2022

[EKSKLUZIVNO] Jat Tehnika odmrzla evropski EASA sertifikat za održavanje aviona: Spremni smo da nastavimo sa investiranjem u ljude i opremu, učestvovaćemo u programu „Moja prva plata“

30. mar 2022

Irkut obavio uspešno opitovanje centralne sekcije krila putničkog aviona MS-21

30. mar 2022

[EKSKLUZIVNO] Iza scene brendiranja nacionalne avio-kompanije Crne Gore: Kako je izgledalo kreiranje imidža Er Montenegra

25. mar 2022

[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva

24. mar 2022

[POSAO] Crnogorska nacionalna avio-kompanija Er Montenegro objavila konkurs za zapošljavanje novog direktora kompanije

18. mar 2022

IATA izveštaj o bezbednosti avio-kompanija u 2021. godini: Da biste doživeli nesreću u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan sledećih 10.078 godina

9. mar 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku obuku u Trening centru Vršac

23. feb 2022

Iskoristite priliku da postanete vlasnik avio-istorije: Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja Superdžamba A380!

22. feb 2022
[EKSKLUZIVNO] Kako će izgledati renovirana Pilotska akademija u Vršcu
Nove građevine u krugu trening centra su nova zgrada za obuku kabinskog osoblja sa bazenom (najveća zgrada na gornjem delu ilustracije pored sportskog terena), dok će postojeći depadansi i sportski sadržaji biti potpuno renovirano / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija

[EKSKLUZIVNO] Kako će izgledati renovirana Pilotska akademija u Vršcu

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić obišla je juče Pilotsku akademiju u Vršcu koja se nakon preuzimanja ovog ATO-a od strane Vazduhoplovne akademije sada zove Trening centar Vazduhoplovne akademije. Tokom događaja premijerka je povećala obećanu cifru ulaganja u ceo projekat za dva miliona evra od prvobitno objavljene. Juče je i prvi put predstavljeno da će Vazduhoplovna akademija u svojoj ponudi imati i centar za obuku kabinskog osoblja sa sve bazenom i odgovarajućom opremom za vanredne postupke i evakuaciju.

Tango Six danas ekskluzivno prikazuje ilustracije budućeg izgled renovirane pilotske akademije u Vršcu.

Kako je premijerka juče potvrdila, ukupna investicija države u Vazduhoplovnu akadmiju iznosiće 67 miliona evra (za dva miliona evra više od prvog obećanja u avgustu) a do sada je već investirano 12,7 miliona evra. Do kraja godine će, kako je takođe istakla, biti raspisana javna nabavka za još dva dvomotorna aviona, jedan jednomotorni helikopter i level D simulator.

Renovirane zgrade dobiće novi centralni deo, biće izgrađen i kafić za studente / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Prvo će biti renoviran hotel čiji će kapacitet za smeštaj biti uvećan / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Kroz centar će se prevoziti električnim autobusima, parking dobija novu lokaciju / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Tereni za košarku i fudbal biće obnovljeni / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Planirani novi izgled ulazne kapije / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija

Direktor Vazduhoplovne akademije Goran Cvijović kazao je da se ukupna investicija odnosi na opremanje i rekonstrukciju infrastrukturnih objekata Trening centra (Vršac) i dela Akademije u Beogradu:

– Prvo će biti realizovana rekonstrukcija smeštajnog kapaciteta za studente, kapaciteta za ishranu ali i nabavka neophodnih aviona. Dva dvomotorna, jedan jednomotorni helikopter i simulator za Erbas A320.

To nam je važno jer nećemo raditi samo osnovne obuke, nego pokušavamo da razvijemo trening centar tako da imamo obuku od početne obuke pa do određenog tipa aviona. Trening centar će biti koncipiran prema potrebama nacionalne avio-kompanije ali i prema potrebama tržišta u Evropi i svetu. – kazao je Cvijović.

Komentari

l

Ne sviđaju mi se građevine bez strehe, jer za voda sa krova ili direktne padavine brzo ruiniraju fasadu i postane „stara“ za godinu… A iz nekog razloga to je moderno

Odgovori
F

Lipo izgleda ali tu si u pravu , pogledaj neke gradevine ovog stila u samo dvi tri godine na sto lice.

N

Sta ce da urade sa pilotskim dozvolama, ne vidim razlog za ovoliko ulaganje kad trenutno sa srpskim dozvolama moze da se leti samo u Srbiji.
Kako ce privuci strance da dodju na skolovanje kad su nam dozvole zakljucane za Srbiju.

Odgovori
N

Pa moraju nekako da se peru pare i pricaju bajke pred izbore. Ovo je kao mercedes i ikarbus, fijatov novi model, brze pruge srbije itd.

A

Kako je za Tango Six ekskluzivno potvrdio direktor Vazduhoplovne akademije Goran Cvijović, nakon preuzimanja pilotske akademije u Vršcu novi menadžment započeo je i proces sertifikacije ovog ATO-a (Approved Training Organization) po EASA standardu. Što će praktično značiti da će od proleća sledeće godine svi koji budu pohađali obuku u Vršcu (stipendirani od strane države ili samofinansirajući) jedini u državi imati u potpunosti priznatu EASA dozvolu. Nešto što ni jedna škola letenja u Srbiji trenutno ne nudi.

P

Mislis u kompanijama koje su registrovsne u Srbiji? Velika razlika u odnosu sta si napisao….

S

Samo politiski ostrascen covek ovu investiciju povezuje sa izborima Nase dozvole nisu jos uvek priznate ali samo u EU a uostalim delovima sveta lete nasi piloti Naravno nostifikovanim prema zemlji u kojoj se leti Ako i malo volimo vazduhoplovstvo i zelimo napredak cele vazduhoplovne privrede morali bi da se radujemo a ne da to povezujemo sa izborima Ne zaboravite da je upravo ta Vrsacka pilotska akademija godinama bila nas najbolji Ambasador zahvaljujuci upravo pilotskom kadru koji je od datle izasao U svakom slucaju svaka cast

Odgovori
P

Kako je Tango Six ranije objavio, Vazduhoplovna akademija radi na EASA sertifikaciji i uskoro će polaznici imati u potpunosti EASA priznate dozvole.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend