Potpisan Sporazum o saradnji i koordinaciji u traganju i spasavanju u vazduhoplovstvu između zemalјa regiona

24. feb 2023

Erbas u 2022. godini zaradio preko 5 milijardi evra

17. feb 2023

Er Indija namerava da nabavi 470 novih Erbasovih i Boingovih putničkih aviona

16. feb 2023

Air France povećava broj letova za Kanadu

10. feb 2023

[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023

Erbas u 2022. godini: 1078 naručenih i 661 isporučen putnički avion

12. jan 2023

Er Frans promocija za putovanja do 30. juna: „Rendez-vous“ posebni popust na avio-karte

11. jan 2023

KLM promocija za putovanja do 30. juna: „Real Deal Days“ posebni popust na avio-karte

5. jan 2023

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

3. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore imenovala novog v.d. direktora Er Montenegra

15. dec 2022

Završena proizvodnja poslednjeg Boinga 747

14. dec 2022

Air France-KLM grupa ulaže 2 milijarde evra godišnje u nove avione kako bi smanjila emisiju CO2

8. dec 2022
[EKSKLUZIVNO] Kako će izgledati renovirana Pilotska akademija u Vršcu
Nove građevine u krugu trening centra su nova zgrada za obuku kabinskog osoblja sa bazenom (najveća zgrada na gornjem delu ilustracije pored sportskog terena), dok će postojeći depadansi i sportski sadržaji biti potpuno renovirano / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija

[EKSKLUZIVNO] Kako će izgledati renovirana Pilotska akademija u Vršcu

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić obišla je juče Pilotsku akademiju u Vršcu koja se nakon preuzimanja ovog ATO-a od strane Vazduhoplovne akademije sada zove Trening centar Vazduhoplovne akademije. Tokom događaja premijerka je povećala obećanu cifru ulaganja u ceo projekat za dva miliona evra od prvobitno objavljene. Juče je i prvi put predstavljeno da će Vazduhoplovna akademija u svojoj ponudi imati i centar za obuku kabinskog osoblja sa sve bazenom i odgovarajućom opremom za vanredne postupke i evakuaciju.

Tango Six danas ekskluzivno prikazuje ilustracije budućeg izgled renovirane pilotske akademije u Vršcu.

Kako je premijerka juče potvrdila, ukupna investicija države u Vazduhoplovnu akadmiju iznosiće 67 miliona evra (za dva miliona evra više od prvog obećanja u avgustu) a do sada je već investirano 12,7 miliona evra. Do kraja godine će, kako je takođe istakla, biti raspisana javna nabavka za još dva dvomotorna aviona, jedan jednomotorni helikopter i level D simulator.

Renovirane zgrade dobiće novi centralni deo, biće izgrađen i kafić za studente / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Prvo će biti renoviran hotel čiji će kapacitet za smeštaj biti uvećan / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Kroz centar će se prevoziti električnim autobusima, parking dobija novu lokaciju / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Tereni za košarku i fudbal biće obnovljeni / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Planirani novi izgled ulazne kapije / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija

Direktor Vazduhoplovne akademije Goran Cvijović kazao je da se ukupna investicija odnosi na opremanje i rekonstrukciju infrastrukturnih objekata Trening centra (Vršac) i dela Akademije u Beogradu:

– Prvo će biti realizovana rekonstrukcija smeštajnog kapaciteta za studente, kapaciteta za ishranu ali i nabavka neophodnih aviona. Dva dvomotorna, jedan jednomotorni helikopter i simulator za Erbas A320.

To nam je važno jer nećemo raditi samo osnovne obuke, nego pokušavamo da razvijemo trening centar tako da imamo obuku od početne obuke pa do određenog tipa aviona. Trening centar će biti koncipiran prema potrebama nacionalne avio-kompanije ali i prema potrebama tržišta u Evropi i svetu. – kazao je Cvijović.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

le

Ne sviđaju mi se građevine bez strehe, jer za voda sa krova ili direktne padavine brzo ruiniraju fasadu i postane „stara“ za godinu… A iz nekog razloga to je moderno

Odgovori
Fr

Lipo izgleda ali tu si u pravu , pogledaj neke gradevine ovog stila u samo dvi tri godine na sto lice.

Ni

Sta ce da urade sa pilotskim dozvolama, ne vidim razlog za ovoliko ulaganje kad trenutno sa srpskim dozvolama moze da se leti samo u Srbiji.
Kako ce privuci strance da dodju na skolovanje kad su nam dozvole zakljucane za Srbiju.

Odgovori
Ne

Pa moraju nekako da se peru pare i pricaju bajke pred izbore. Ovo je kao mercedes i ikarbus, fijatov novi model, brze pruge srbije itd.

An

Kako je za Tango Six ekskluzivno potvrdio direktor Vazduhoplovne akademije Goran Cvijović, nakon preuzimanja pilotske akademije u Vršcu novi menadžment započeo je i proces sertifikacije ovog ATO-a (Approved Training Organization) po EASA standardu. Što će praktično značiti da će od proleća sledeće godine svi koji budu pohađali obuku u Vršcu (stipendirani od strane države ili samofinansirajući) jedini u državi imati u potpunosti priznatu EASA dozvolu. Nešto što ni jedna škola letenja u Srbiji trenutno ne nudi.

Pi

Mislis u kompanijama koje su registrovsne u Srbiji? Velika razlika u odnosu sta si napisao….

Sr

Samo politiski ostrascen covek ovu investiciju povezuje sa izborima Nase dozvole nisu jos uvek priznate ali samo u EU a uostalim delovima sveta lete nasi piloti Naravno nostifikovanim prema zemlji u kojoj se leti Ako i malo volimo vazduhoplovstvo i zelimo napredak cele vazduhoplovne privrede morali bi da se radujemo a ne da to povezujemo sa izborima Ne zaboravite da je upravo ta Vrsacka pilotska akademija godinama bila nas najbolji Ambasador zahvaljujuci upravo pilotskom kadru koji je od datle izasao U svakom slucaju svaka cast

Odgovori
Pe

Kako je Tango Six ranije objavio, Vazduhoplovna akademija radi na EASA sertifikaciji i uskoro će polaznici imati u potpunosti EASA priznate dozvole.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs