KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024

Prva zvanična poseta visoko rangiranog funkcionera ICAO-a Srbiji, nastavak regionalne saradnje vazduhoplovnih regulatora

25. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija počinje sa kadet programom za pilote u Vršcu: Stipendirano školovanje za 10 najboljih i potencijalno zaposlenje

22. sep 2024

Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024
[EKSKLUZIVNO] Kako će izgledati renovirana Pilotska akademija u Vršcu
Nove građevine u krugu trening centra su nova zgrada za obuku kabinskog osoblja sa bazenom (najveća zgrada na gornjem delu ilustracije pored sportskog terena), dok će postojeći depadansi i sportski sadržaji biti potpuno renovirano / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija

[EKSKLUZIVNO] Kako će izgledati renovirana Pilotska akademija u Vršcu

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić obišla je juče Pilotsku akademiju u Vršcu koja se nakon preuzimanja ovog ATO-a od strane Vazduhoplovne akademije sada zove Trening centar Vazduhoplovne akademije. Tokom događaja premijerka je povećala obećanu cifru ulaganja u ceo projekat za dva miliona evra od prvobitno objavljene. Juče je i prvi put predstavljeno da će Vazduhoplovna akademija u svojoj ponudi imati i centar za obuku kabinskog osoblja sa sve bazenom i odgovarajućom opremom za vanredne postupke i evakuaciju.

Tango Six danas ekskluzivno prikazuje ilustracije budućeg izgled renovirane pilotske akademije u Vršcu.

Kako je premijerka juče potvrdila, ukupna investicija države u Vazduhoplovnu akadmiju iznosiće 67 miliona evra (za dva miliona evra više od prvog obećanja u avgustu) a do sada je već investirano 12,7 miliona evra. Do kraja godine će, kako je takođe istakla, biti raspisana javna nabavka za još dva dvomotorna aviona, jedan jednomotorni helikopter i level D simulator.

Renovirane zgrade dobiće novi centralni deo, biće izgrađen i kafić za studente / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Prvo će biti renoviran hotel čiji će kapacitet za smeštaj biti uvećan / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Kroz centar će se prevoziti električnim autobusima, parking dobija novu lokaciju / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Tereni za košarku i fudbal biće obnovljeni / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Planirani novi izgled ulazne kapije / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija

Direktor Vazduhoplovne akademije Goran Cvijović kazao je da se ukupna investicija odnosi na opremanje i rekonstrukciju infrastrukturnih objekata Trening centra (Vršac) i dela Akademije u Beogradu:

– Prvo će biti realizovana rekonstrukcija smeštajnog kapaciteta za studente, kapaciteta za ishranu ali i nabavka neophodnih aviona. Dva dvomotorna, jedan jednomotorni helikopter i simulator za Erbas A320.

To nam je važno jer nećemo raditi samo osnovne obuke, nego pokušavamo da razvijemo trening centar tako da imamo obuku od početne obuke pa do određenog tipa aviona. Trening centar će biti koncipiran prema potrebama nacionalne avio-kompanije ali i prema potrebama tržišta u Evropi i svetu. – kazao je Cvijović.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

le

Ne sviđaju mi se građevine bez strehe, jer za voda sa krova ili direktne padavine brzo ruiniraju fasadu i postane „stara“ za godinu… A iz nekog razloga to je moderno

Odgovori
Fr

Lipo izgleda ali tu si u pravu , pogledaj neke gradevine ovog stila u samo dvi tri godine na sto lice.

Ni

Sta ce da urade sa pilotskim dozvolama, ne vidim razlog za ovoliko ulaganje kad trenutno sa srpskim dozvolama moze da se leti samo u Srbiji.
Kako ce privuci strance da dodju na skolovanje kad su nam dozvole zakljucane za Srbiju.

Odgovori
Ne

Pa moraju nekako da se peru pare i pricaju bajke pred izbore. Ovo je kao mercedes i ikarbus, fijatov novi model, brze pruge srbije itd.

An

Kako je za Tango Six ekskluzivno potvrdio direktor Vazduhoplovne akademije Goran Cvijović, nakon preuzimanja pilotske akademije u Vršcu novi menadžment započeo je i proces sertifikacije ovog ATO-a (Approved Training Organization) po EASA standardu. Što će praktično značiti da će od proleća sledeće godine svi koji budu pohađali obuku u Vršcu (stipendirani od strane države ili samofinansirajući) jedini u državi imati u potpunosti priznatu EASA dozvolu. Nešto što ni jedna škola letenja u Srbiji trenutno ne nudi.

Pi

Mislis u kompanijama koje su registrovsne u Srbiji? Velika razlika u odnosu sta si napisao….

Sr

Samo politiski ostrascen covek ovu investiciju povezuje sa izborima Nase dozvole nisu jos uvek priznate ali samo u EU a uostalim delovima sveta lete nasi piloti Naravno nostifikovanim prema zemlji u kojoj se leti Ako i malo volimo vazduhoplovstvo i zelimo napredak cele vazduhoplovne privrede morali bi da se radujemo a ne da to povezujemo sa izborima Ne zaboravite da je upravo ta Vrsacka pilotska akademija godinama bila nas najbolji Ambasador zahvaljujuci upravo pilotskom kadru koji je od datle izasao U svakom slucaju svaka cast

Odgovori
Pe

Kako je Tango Six ranije objavio, Vazduhoplovna akademija radi na EASA sertifikaciji i uskoro će polaznici imati u potpunosti EASA priznate dozvole.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs