[EKSKLUZIVNO] V.d. izvršne direktorke Er Montenegra Dragana Frantov Nikolić: Komplikovano ali uspešno resetovanje nacionalne avio-kompanije, nove destinacije i još aviona u planu

3. okt 2022

iziDžet nakon Er Srbije takođe bira Erbasov DPO softver za optimizaciju snižavanja na sletanje, uštedu goriva i smanjenje emisija štetnih gasova

26. sep 2022

Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja, Superdžamba A380: Objavljeni datumi aukcije

24. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] MTU svečano otvara svoje postrojenje u Novoj Pazovi u petak 7. oktobra

23. sep 2022

[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi

20. sep 2022

[NAJAVA] ISATECH 2022: Stručni simpozijum vazduhoplovne nauke na Mašinskom fakultetu od 14. do 16. septembra

13. sep 2022

Direktor Er Srbije za Tango Six o još jednoj brzoj reakciji na potencijalni bankrot susedne avio-kompanije

13. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Postavljena nova skulptura Ikara na mestu Jastreba ispred zgrade Vazduhoplovne akademije na Dorćolu

5. sep 2022

Kako Er Srbiji nije eksplodirao motor na avionu prilikom poletanja iz Tivta i zbog čega nije lepo a ni korisno kao putnik pretiti izlaskom u medije

18. avg 2022

Jat Tehnika dobila sertifikate za popravku i održavanje Erbasovih A330 i A320neo kao i sertifikat za remont stajnog trapa na Boingu 737NG

15. avg 2022

[EKSKLUZIVNO] Direktor Er Srbije Jirži Marek: Povećavamo broj sedišta u kabinama, razmatramo Erbasov softver za optimizaciju prilaza, u budućnosti planiramo da naši ATR-ovi dobiju biznis klasu i lete na biogorivo

8. avg 2022

[FARNBORO 2022] Srpska vazduhoplovna industrija na sajmu u Londonu: Od Pinka do Er Srbije 

1. avg 2022

Kompanija „Belgrade Airport „: Pušteno u rad solarno postrojenje na aerodromu „Nikola Tesla“

18. jul 2022

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija potvrdila da uzima još jedan Erbas A330, od oktobra počinje da leti za Kinu, od proleća sledeće godine i za Čikago, iznajmljuje još jedan A320

13. jul 2022

Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao

13. jul 2022

[EKSKLUZIVNO] Vazduhoplovna akademija pokrenula nabavku za A320 CEO/NEO Level D simulator i odlučila da će drugi simulator biti za Erbasov tip A220

7. jul 2022

[UMESTO PRIČE ZA 8. MART] Kako su Vera i Valentina uz ljubav prema avionima i uprkos muškaracima ostvarile svoje karijere u srpskom vazduhoplovstvu

29. jun 2022

Avion koji juče nije pao na Beograd: Šta znaju civili šta je kargo kompanija koja posluje jeftino sa starim avionima čiji motori dime

27. jun 2022

Kruševac dobio novi aerodrom: Otvorena prva nova asfaltna pista u Srbiji od 1985. godine

27. jun 2022

Još jedna proizvodnja komponenti za enterijere civilnih aviona u Hrvatskoj: Otvoreno postrojenje austrijsko-kineskog FACC-a u Jakovlju

20. jun 2022
[EKSKLUZIVNO] Kako će izgledati renovirana Pilotska akademija u Vršcu
Nove građevine u krugu trening centra su nova zgrada za obuku kabinskog osoblja sa bazenom (najveća zgrada na gornjem delu ilustracije pored sportskog terena), dok će postojeći depadansi i sportski sadržaji biti potpuno renovirano / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija

[EKSKLUZIVNO] Kako će izgledati renovirana Pilotska akademija u Vršcu

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić obišla je juče Pilotsku akademiju u Vršcu koja se nakon preuzimanja ovog ATO-a od strane Vazduhoplovne akademije sada zove Trening centar Vazduhoplovne akademije. Tokom događaja premijerka je povećala obećanu cifru ulaganja u ceo projekat za dva miliona evra od prvobitno objavljene. Juče je i prvi put predstavljeno da će Vazduhoplovna akademija u svojoj ponudi imati i centar za obuku kabinskog osoblja sa sve bazenom i odgovarajućom opremom za vanredne postupke i evakuaciju.

Tango Six danas ekskluzivno prikazuje ilustracije budućeg izgled renovirane pilotske akademije u Vršcu.

Kako je premijerka juče potvrdila, ukupna investicija države u Vazduhoplovnu akadmiju iznosiće 67 miliona evra (za dva miliona evra više od prvog obećanja u avgustu) a do sada je već investirano 12,7 miliona evra. Do kraja godine će, kako je takođe istakla, biti raspisana javna nabavka za još dva dvomotorna aviona, jedan jednomotorni helikopter i level D simulator.

Renovirane zgrade dobiće novi centralni deo, biće izgrađen i kafić za studente / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Prvo će biti renoviran hotel čiji će kapacitet za smeštaj biti uvećan / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Kroz centar će se prevoziti električnim autobusima, parking dobija novu lokaciju / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Tereni za košarku i fudbal biće obnovljeni / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija
Planirani novi izgled ulazne kapije / Ilustracija: Vazduhoplovna akademija

Direktor Vazduhoplovne akademije Goran Cvijović kazao je da se ukupna investicija odnosi na opremanje i rekonstrukciju infrastrukturnih objekata Trening centra (Vršac) i dela Akademije u Beogradu:

– Prvo će biti realizovana rekonstrukcija smeštajnog kapaciteta za studente, kapaciteta za ishranu ali i nabavka neophodnih aviona. Dva dvomotorna, jedan jednomotorni helikopter i simulator za Erbas A320.

To nam je važno jer nećemo raditi samo osnovne obuke, nego pokušavamo da razvijemo trening centar tako da imamo obuku od početne obuke pa do određenog tipa aviona. Trening centar će biti koncipiran prema potrebama nacionalne avio-kompanije ali i prema potrebama tržišta u Evropi i svetu. – kazao je Cvijović.

Komentari

l

Ne sviđaju mi se građevine bez strehe, jer za voda sa krova ili direktne padavine brzo ruiniraju fasadu i postane „stara“ za godinu… A iz nekog razloga to je moderno

Odgovori
F

Lipo izgleda ali tu si u pravu , pogledaj neke gradevine ovog stila u samo dvi tri godine na sto lice.

N

Sta ce da urade sa pilotskim dozvolama, ne vidim razlog za ovoliko ulaganje kad trenutno sa srpskim dozvolama moze da se leti samo u Srbiji.
Kako ce privuci strance da dodju na skolovanje kad su nam dozvole zakljucane za Srbiju.

Odgovori
N

Pa moraju nekako da se peru pare i pricaju bajke pred izbore. Ovo je kao mercedes i ikarbus, fijatov novi model, brze pruge srbije itd.

A

Kako je za Tango Six ekskluzivno potvrdio direktor Vazduhoplovne akademije Goran Cvijović, nakon preuzimanja pilotske akademije u Vršcu novi menadžment započeo je i proces sertifikacije ovog ATO-a (Approved Training Organization) po EASA standardu. Što će praktično značiti da će od proleća sledeće godine svi koji budu pohađali obuku u Vršcu (stipendirani od strane države ili samofinansirajući) jedini u državi imati u potpunosti priznatu EASA dozvolu. Nešto što ni jedna škola letenja u Srbiji trenutno ne nudi.

P

Mislis u kompanijama koje su registrovsne u Srbiji? Velika razlika u odnosu sta si napisao….

S

Samo politiski ostrascen covek ovu investiciju povezuje sa izborima Nase dozvole nisu jos uvek priznate ali samo u EU a uostalim delovima sveta lete nasi piloti Naravno nostifikovanim prema zemlji u kojoj se leti Ako i malo volimo vazduhoplovstvo i zelimo napredak cele vazduhoplovne privrede morali bi da se radujemo a ne da to povezujemo sa izborima Ne zaboravite da je upravo ta Vrsacka pilotska akademija godinama bila nas najbolji Ambasador zahvaljujuci upravo pilotskom kadru koji je od datle izasao U svakom slucaju svaka cast

Odgovori
P

Kako je Tango Six ranije objavio, Vazduhoplovna akademija radi na EASA sertifikaciji i uskoro će polaznici imati u potpunosti EASA priznate dozvole.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend